poniedziałek, 7 października 2019

Rozmaitości

















23 komentarze:

  1. Rozmaitości jak zawsze bardzo ciekawe - i zabawne i smutne...
    Jest późno, za późno na jedzenie, sen nie przychodzi, w żołądku burczy, a na pierwszym zdjęciu taka cudna babeczka... aż ślinotoku dostałam ;)
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opał za zimę przywieziony i to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi politykami to już tak jest zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc trzeba pogonić tych co doją kraj na trzy wiatry... i dac szansę tym, co jeszcze nie rządzili, a są konsekwentnie przemilczani i/lub wyśmiewani przed główny ściek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie jest gdy się podróżuje. Również po sieci internetowej www.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi obrazek tak bardzo prawdziwy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Żartownisia Ponurego :D jak zwykle w punkt

    OdpowiedzUsuń
  8. Opał na zimę to mój nr 1 :) miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak widzę kota uśmiecham się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te Twoje rozmaitości :) Zawsze znajdę dla siebie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No rozbawiłaś mnie tymi wyborczymi rozmaitościami :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!