piątek, 26 czerwca 2020

Przesyłka od Vobro bombonierki Frutti di Mare Premium Pralines. Wyróżnienie dla 2 osób:)


Trochę sie u mnie dzieje, napiszę o tym innym razem. Pogoda jest cudna więc trzeba korzystać i focić. Dziś dzień bardzo przyjemny i miły bo na słodko, jak słodka i miła dotarła do mnie przesyłka od marki Vobro. Z radością odpakowywałam pudełka, zapowiedzi miłych chwil. Wizualnie bardzo przyjemne graficznie. A co by przyjemności było więcej - z czego bardzo się cieszę obdaruję dwie osoby:) Lubię obdarowywać, mam nadzieje że sprawię radość a słodycze umilą chwile:)
Przyjemność rozpoczyna się od wyglądy upakowań pralin.
Duże opakowanie wygląda tak, zawiera  360g czekoladek


Mniejsze opakowanie to 225 g pralinek. Takie opakowania trafią....


Za przesyłkę dziękuję marce Vobro



Chciałabym wyrazić wdzięczność i radość że jesteście, dziękuję za to i cieszę się że mogę Was obdarować, z nadzieją że i Wam sprawię radość. Wysyłkę postaram się jak najszybciej zrealizować:)
A wyróżniam i zapraszam na blogi:

Wioleta Sadowska subiektywnieoksiazkach.pl

Radiomuzykant - ka nakarkonoskichszlakach.blogspot.com

Na dane do wysyłki czekam do poniedziałku.

35 komentarzy:

  1. Nie jadam czekoladek, nie znam firmy.Ale opakowania piękne i mam nadzieję,że czekoladki smaczne :-)
    Gratuluję wyróżnionym!
    Pozdrawiam :-)
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie słodkości, fajnie, że możesz się nimi cieszyć. No i zaintrygowałaś mnie tym, co u Ciebie słychać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je . Na kazde urodziny dostaje je od wielu wielu lat .

    OdpowiedzUsuń
  4. mam największą słabość właśnie do słodkości. mniamm

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla tych co wygrali. Odwiedze ich blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te czekoladki i bardzo nie lubię. Wyróżnionym osobom życzę przyjemności z jedzenia słodkości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. I dziękuję za wyróżnienie. Miło mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladki pyszne, uwielbiam wszelkie słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentują te pudełka. Mam nadzieję, ze zawartość jest też równie interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz znów, a ja już i tak za dużo przytyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentują. Kiedyś dostałam jedne od męża, ale średnio przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam bloga Wioli i często odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Vobro, mają ładne opakowania, smaku nie pamiętam , ale kojarzą mi się dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chyba ich nie kojarzę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, ale pyszne są te czekoladki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakies 2 lata temu poznałam tą firmę i przyznaję, że są dobrzy :) czekoladki pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie zapakowana bombonierka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak byłam dzieckiem takie kupowałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejej, dziękuję bardzo za wyróżnienie! To naprawdę bardzo miłe! Musiałam dwa razy przeczytać, bo nie do końca wierzyłam, że to o MNIE chodzi. :) Dziękuję, dziękuję, dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, nie jadam takich czekoladek, robię własne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekoladki są bardzo dobre i kuszące :) Lubię je

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam takie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię praliny :) Często też kupuję w prezencie jako miły dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione! Często sięgamy po zagraniczne produkty, a tymczasem nasze polskie produkty także są wysokiej jakości. Praliny Vobro są na to najlepszym przykładem. Nie dość, że piękne, to jeszcze wyjątkowo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo je lubię! Wspaniały upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie mogę czekolaaadyyy :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyróżnionym :D Te bombonierki są przepyszne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tego typu czekoladki! szkoda że tak rzadko dostaję :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!