sobota, 22 sierpnia 2020

Brazilian Body. Luksusowy złoty rozświetlacz do ciała 5w1


Siemaneczko Kochani! Piękne słoneczko, gorąco, słoneczko świeci. Ogólnie to zawsze, ale szczególnie teraz każda z nas chce być piękna. Na przeciw oczekiwaniom konsumentek wychodzi marka Eveline która w serii Brasilian Body oferuje złoty rozświetlacz do ciała. 
Ja nie mam szczególnej potrzeby rozświetlania swojego ciała więc po zrobieniu fotografii na potrzeby tego posta oddałam buteleczkę koleżance. Jak sprawdził się  Brasilian Body złoty rozświetlacz do ciała? Jak potoczyły się dalsze losy buteleczki? Zapraszam do dalszej części. 




LUKSUSOWY ZŁOTY ROZŚWIETLACZ DO CIAŁA BRAZILIAN BODY rozświetla skórę, nadając jej złotego odcienia. Za sprawą drobinek połyskujących oraz kompleksu Bright Jelly skóra staje się złocista i błyszcząca. Drobinki skrzą się i odbijają światło, podkreślając atuty sylwetki oraz optycznie ją wyszczuplając. Dodatkowo w skład produktu wchodzą olejek z różowego pieprzu brazylijskiego i olejek arganowy, które kompleksowo nawilżają i odżywiają skórę. Regenerują ją i nadają gładkości. Rozświetlacz skutecznie maskuje wszelkiego rodzaju niedoskonałości skóry, podkreślając naturalną opaleniznę.

Skuteczne rozświetlenie skóry i nadanie jej efektownego, złotego odcienia.
Dogłębne nawilżenie i odżywienie skóry całego ciała.
Podkreślenie naturalnej opalenizny
.Wyrównanie kolorytu skóry – skóra zyskuje delikatny, brązowy odcień.
BRAZILIAN BODY ROZŚWIETLACZ DO CIAŁA przeznaczony jest dla posiadaczek każdego rodzaju karnacji. Skutecznie rozświetla skórę, nadając jej ładnego wyglądu.

Odpręż się, wstrząśnij mgiełkę i rozpyl ją na dłonie, delikatnie wmasuj w skórę. Rozświetlacz nie brudzi ubrań i nie pełni funkcji samoopalacza. Złocisty odcień i drobinki zmywają się po kąpieli.

Aqua (Water), Propanediol, Glycerin, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, PEG-12 Dimethicone, Mica, CI 77891, CI 77491, Parfum, Calcium Aluminum Borosilicate, CI 77861, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Schinus Terebinthifolius Seed Oil, Argan Oil Polyglyceryl-6 Esters, Polyacrylate Crosspolymer-6, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Limonene.


Opinia:

Jako że nie widz u siebie potrzeby stosowania tego produktu, zaraz po zdjęciach produktowych oddałam ten kosmetyk koleżance. Cóż ja mogę powiedzieć myślałam że jakoś to ustrojstwo będzie lepiej rozpylało płyn dzięki czemu aplikacja będzie łatwiejsza. Zapach mnię nie zachwycił ale i nie zraził do użytku. Nie zaobserwowałam co by po aplikacji skóra się lepiła a to plus. 
Córka Agnieszki zabrała jej ten rozświetlacz i z upodobaniem aplikuje na swoje ciało jak i... na swego lubego. Ma sporo radości że ciało chłopaka sie "świeci". Usłyszałam też że do gustu przypadł im zapach złotego rozświetlacza od Eveline. Pewnie kiedyś kolejnę buteleczkę sobie kupią. 
Jak widać upodobania są różne, każdy ma swoje wymagania i kryteria doboru produktów.

A Ty miałaś już taki rozświetlacz do ciała?

27 komentarzy:

  1. Fajnie ze się sprawdził, ja jednak też nie czuję potrzeby używania rozświetlacza na ciało, nie przepadam za świeceniem się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym z niego raczej nie korzystała. Ale jak widać, są osoby które lubią taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię się świecić, więc nie skorzystam z tego produktu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam potrzeby stosowania tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kosmetyki pięknie wyglądają na opalonej skórze, moja siostra używa. ja czasami gdy bardziej odsłaniam ciało ale jestem bardzo blada

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasami lubię się trochę poświecić ale nie na codzień :D jestem pod wrażeniem, ze luby pozwala się smarować takim rozswietlaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwestia gustu. Dobrze, że ktoś ma radochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie przepadam za tego typu rozświetlacze do ciała i nie stosuję, ale jeśli ktoś dobrze się czuje i lubi błyszczeć, to czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę coś porządniejszego, bo ten by mnie nie zadowolił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki rozświetlacz fajnie wygląda latem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy takiego produktu i nie mam zamiaru tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Latem bardzo lubię podkreślać opaleniznę takimi olejkami. Ten prezentuje się bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki rozświetlacz pięknie podkreśla opaloną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znam ten produkt, ale szczerze to nigdy takich nie używam, choć mam troche ochotę zacząć, może za rok :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem słaba z wiedzy kosmetycznej bo wolę układac puzzle lub klocki lego :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie podkreślać swoją opaleniźnie. Super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie lubię się świecić i unikam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podpbny kosmetyk z drobinkami i w sumie bardzo go lubię. W słońcu bardzo delikatnie połyskuje 👍

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam się, że za rozświetlaczami nie przepadam. Chociaż podobno im się jest starszym, to są one korzystniejsze dla naszego wyglądu. Będę musiała się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakbym czytała o sobie! jak to się używa, eeee, coś nie działa, nie tak miało być ;-). Również nie stosuję takich rozświetlaczy, ja promienieję kobiecym pięknem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!