czwartek, 20 sierpnia 2020

Szagi

Cześć Kochani! W pracy było lżej o wiele, pomoc nadeszła, było lżej. Potem to ja byłam pomocą i tu łatwo nie było... Pani mocno emocjonalna i po przejściach.... znerwicowana... delikatnie zasugerowałam relaksacje metodą Jacobsona, Trening Autogenny. Cóż... w odpowiedzi nasłuchałam się o pracy w szpitalu. Opowieści trudne dla mnie gdyż nie utożsamiam się z zawodem medycznym. Jestem pracownik biurowy i tak sie przedstawiam. Po tym co słyszę i widzę mam sporo szacunku do pielęgniarek bo to mega trudna praca. Jednak, uważam że pewne sprawy to tematy na terapię a nie do opowiadania komuś kto przyszedł gościnnie pomóc. W sumie jej też powinno zależeć bym jak najszybciej zrobiła "swoje"i wróciła do "siebie". Gdy wróciłam powitałam ciepło koleżanki i powiedziałam że tęskniłam za nimi. Fajnie tam i właśnie w tym miejscu czuję się najlepiej. Sama sobie umiem znaleźć zajęcie i w ogóle jakoś tam się "zadomowiłam". No. W każdym razie trzyma mnie neismak po tym co od tej pielęgniarki usłyszałam, myślę że przydałby się jej terapeuta dobry kóry by wysłuchał i pomógł w radzeniu sobie z trudnymi emocjami, zwłaszcza że nagromadziły się przez lata... smutny obraz. Jasne, to praca ze specjalistą (może i farmakoterapia z kontaktu z lekarzem) to plan na lata... no a że nasza "służba" "zdrowia" działa jak działa ;( no i co my możemy jako najdrobniejsze elementy w ogromnej machinie.... no tak to mnie naszło. Mam nadzieje że dziś to jest czwartek lekkim mi będzie, zwłaszcza ranek gdzie jestem "w gościnie".

Asty kocham dalej i bulle wszelakie, ale jakoś tak zapragnęłam powiewu świeżości, odskoczni od psiaków więc weszłam na stronę Pomorskiego Kociego Domu Tymczasowego gdzie znalazłam takiego kota, zapraszam do opisu:

"Szagi jest oswojonym, domowym kotem, którego ktoś najprawdopodobniej porzucił przy lesie. Chłopak trafił pod naszą opiekę, a teraz szukamy mu domu. Szagi lubi człowieka, z wdziękiem przyjmuje głaskanie, daje się brać na ręce, jest spokojnym chłopakiem. Docenia dobre jedzenie, lubi wylegiwać się na parapecie. Szuka domu bez innych kotów, zdecydowanie nie odpowiada mu konkurencja 😉
Kontakt: Monika S. 888 241 551"


Miłego dnia:*********

19 komentarzy:

  1. Ach te emocje! Ile mi się obrywało przez takie niezrównoważone osoby! Niektóre osoby naprawdę powinny się leczyć,bo emocje ma każdy, ale trzeba je jakoś trzymać na wodzy. Kotek cudny, mam nadzieję, że znajdzie kochający domek. Ja już sama jestem jak dom tymczasowy, tylko warunki słabe. Coś czuję, że chłopaki zostaną ze mną, chyba że znajdzie się ktoś wyjątkowy. Miłego czwartku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju kociak. Jaki piękny. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom.
    A Tobie życzę lekkiego czwartku biurowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, mam nadzieję, że Szagi szybko znajdzie kochający dom. Jaki fajny kociak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piskny. Aż mi żal serce ściska.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kot, trzymam kciuki za to abyś po stażu została zatrudniona na stałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem typem człowieka, któremu inni lubią się zwierzać, nawet obcy w podróży. Dla nich to dobrze się wygadać, ja się jednak przejmuje ich losem, czasem nawet za bardzo.
    Śliczny kotek, mam nadzieję, że znajdzie domek

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety coraz więcej osób zestresowanych i znerwicowanych, którzy powinni chodzić na terapie.
    Kotek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten kociak :D Oby szybko znalazł domek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje fajnej pracy ja bede tez szukac innej

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kotek, mam nadzieję, że znajdzie dom
    Co do pielęgniarki ehhh, no potrzebuje pewnie psychologa czy psychiatry. Mam nadzieję,że ja tak nie skończę pracując w opiece zdrowotnej

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodziak! oby jak najszybciej znalazł domek :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, ta kobieta niewątpliwie potrzebuje pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno znajdzie domek, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kociak. Mam nadzieję, że znajdzie sobie jakiś dobry dom. Każdy kot powinien taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobny do mojego kocurka, nawet mgiełka bieli w tym samym miejscu. :) Niech szybko znajdzie przyjazną ludzką duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ma imię dość ciekawe :) Wręcz wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!