poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Denko sierpniowe.


No i minął miesiąc. Cieszę się że jak na razie wiele rzeczy jest na plus: staż w przychodni jest spoko. Mimo że nie identyfikuję się z zawodem medycznym, to czuje się tam dobrze. Gdy się przedstawiam także informuję kim jestem,  gdy słyszę że ktoś... to szybko sprostowuję że jestem pracownik biurowy, . Gdy w ramach obowiązków muszę komuś temperaturę zmierzyć to nie czuję się dobrze z tym. Generalnie lubię swoje zadania które mam jako stażystka. Jest co prawda kilka rzeczy które wolałabym zmienić, ale podoba mi sie tam i fajnie by było zostać. Tam gdzie jestem jest fajnie, część rzeczy ogarniam sama, część z pomocą a są jeszcze sprawy które czekają mnie których będę musiała si nauczyć. Zauważyłam że lekarze już jakoś tak traktują mnie jako osobę wdrożoną na tyle by pytać, przekazywać. To takie miłe, mega mnie cieszy.
Cieszy mnie że będzie jakaś wypłata i pieniążki sie pojawią, kokosy to nie będą ale już może coś z wish listy sie uda. Dziś lista powędruje do podpisania i zatwierdzenia, potem do rozliczenia i czekać na pieniążki.
Koniec miesiąca to też zużycia. Pojawiły sie nawet woski.... zapraszam do dalszej części



Woski, zapachy naprawdę udane każdy z tutaj przedstawionych chętnie bym ponownie nabyła:

Chestnut Hill Sweet Strawberry Wosk Zapachowy 85g pachnie intensywnie jak takie truskawki z wodą i lodem, ma w sobie świeżość. Intensywny i wydajny wosk.

Chestnut Hill Sugar Cookie Wosk Zapachowy 85g

Goos Creek  White Coral wosk - owocowo kwiatowo drzewna woń. Cudny!
Podgrzewacze jakieś nie pamietam skąd;)

Jogurt do ciała Juicy Watermelon Body Jogurt gdyby producent pomyślał o użytkowniku i ten kawałek folii umieścił na opakowaniu lub wewnątrz...  może pomyśli i coś sie zmieni....

Biolaven Żel myjący do twarzy. Taki Średniaczek, ani na plus ani na minus....

Tonik nawilżający 200 ml do Skóry suchej i wrażliwej, EcoLab fajny skład, spoko działanie, nie wygórowana cena. Tak od czasu do czasu do meni ten tonik wraca.

Loton - dwufazowa odżywka jedwab regenerujący włosy wygrana jako część zestawu u Iwonki 


Sulphur - Buskie spa siarczkowe,  zarówno w roli żelu pod prysznic jak i szamponu do włosów oczyszczajacego sprawdził sie ten produkt spoko. Chętnie kupię kolejne opakowanie. Widziałam zmianę szaty graficznej;)

Żel pod prysznic be Organic - Mango Aloes. Opinia. dobry skład, ładny zapach, fajna konsystencja, lekko chłodzący efekt... mam kolejen opakowanie tym razem herbaciane. Mankament to cena ponad dwie dychy za żel pod prysznic.... ale czasem są w promocji za duyszku więc pewnie zaszaleję;)

Patyczki do uszu bambusowe, dobre i fajne, może kupię te a może inne.

Maszynka do golenia, Bic kupię ponownie.


1) Cien maseczka węglowa typu peel off. Całkiem spoko produkt, robi co ma robić jednak podczas nakładania lubi sie zadomawiać w okolicach paznokci i takie to średnio miłe. Kolejna sprawa przy zdejmowaniu czasem też takie czarne zostaje i trzeba domyć czasem. No generalnie to niezły produkt, może wrócę.

2) Be beauty maseczka łagodząca świeżość aloesu. Rzadko je pojawia bubel, a zwłaszcza z wykrzyknikiem! Nie pamietam kiedy ostatnio... Bubel z wykrzyknikiem to produkt który robi krzywdę! To co mnie przyciąga do produktów pielęgnacyjnych do twarzy to kojące właściwości.
Maseczka po nałożeniu owszem jest przyjemna, nawilżająca, jasne. Producent zaleca nałożyć na twarz, pozostawić do wchłonięcia a następnie przetrzeć nadmiar ręcznikiem. Pierwsze uczucie nawilżenia miłe, spoko. Jednak po pewnym czasie pieczenie na całej buzi! Patrzę w lustro buzia czerwona, pory rozszerzone.... łzy w oczach jak to!!!!! Pomogło zmycie i serum z witamną C!
Drugiego dnia dałam kolejną szansę tej maseczce. To był błąd! Niestety powtórka: pieczenie, buzia cała czerwona, pory rozszerzone... Znowu mycie i serum witaminowe. Miała łagodzić ta maseczka....

3) Mydło w kostce z Buska Zdroju, fajne, ładnie pachnie jest wydajne. Chciałabym by wprowadzili takie do rąk ale w płynie o tym zapachu, bo bardzo mi sie podoba.

próbka serum z Sesderma no kusi mnie jesnak cena ok 160 złotych studzi zapały. Niemniej jednak jakieś serum witamnowe muszę kupić. Kto wie może kiedyś to będzie to:)

Liq CR retinol silk. Tak sie zastanawiam nad tym produktem... zima to trudny czas dla mojej cery więc zakup wskazany.

Liq CR serum z witamną C. Zastanawiam sie nad zakupem.

No i to wszystko co zużyłam. Znasz któryś z powyższych produktów, jakie masz doświadczenia z nim związane?
Pozdrawiam serdecznie.

26 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale denko bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne denko, też kupiłam tę maszynkę BIC, żel Biolaven lubiłam, ale są lepsze. Miałam też sera LIQ, polecam :) Trzymam kciuki, żebyś dostała tę pracę na stałe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mnn już czuję te zapachy , az musze kupić sobie nowy wosk :) Cieszę się że się wszystko układa u Ciebie Kochana , trzymam kciuki Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szybko te miesiące mkną, widać to doskonale po ich podsumowaniach na blogach, lubię je czytać, patrzeć, na co inni zwrócili uwagę w danym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że myślisz pozytywnie. To bardzo ważne w takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam produkty z Cien i Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Denko interesujace. A chętnie bym poznała kosmetyki z oznaczeniem eko

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze staż Ci się podoba :) spore denko. Ja znam produkty Sesdermy z serii C-Vit. Fakt cena jest wysoka ale ja w tych produktach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale johurt jako kosmetyk brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać, że nie znam tych kosmetyków, ale przypomniałaś mi czego brakuje w mojej toaletce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same kuszące zapachy! Trzymam kciuki za pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam właśnie w użyciu żel z siarczkami z innego uzdrowiska - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że podoba Ci się praca, życzę dalszego powodzenia <3
    A jesli chodzi o denko, to nic nie miałam z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie sprawdzę maseczkę węglowa, to kosmetyk, z którym może polubić się moja skóra. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle wosków w sierpniu?
    Ja dopiero zaczynam sezon na świece i woski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze stażu dużej pensji nie ma, ale lepiej trochę niż nic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wędrówki po kuchni31 sierpnia 2020 21:47

    Widze tu kilka fajnych propozycji dla mnie. Kuszące zapachy mają...

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja maszynki z BIC-a jakoś nie preferuję...
    Wolę Gillette Venus Breeze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przypominam sobie, żebym miała któryś z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na woski zapachowe i świeczuszki zawsze chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niebawem otworzę sezon na palenie świec. lubię kosmetyki z siarką, służą mi szczególnie szampony

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie nie znam ani jednego z produktów, które tu pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze ci poszło, znam chyba jeden produkt

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!