piątek, 28 stycznia 2022

Nowości

 Siemanko:) nazbierało sie u mnie troszkę zakupów więc pora pokazać co też sobie kupiłam:) 


Casali - uwielbiam te draże, są przepyszne! Dawno nie jadłam ich. Te akurat bez alkoholu.
Lip Smacker balsam do ust  - chciałam go kupić bo opakowanie jest super, jednak z tego co go używam to carmex lepszy.... o wiele. Właściwości pielegnacyjne są niewystarczające, no i konsystencja taka twarda... jest i zapach coli posmak słodki... ale Carmex mimo że posmaku nie ma ale ładniej pachniał, zwłaszcza wersja mango. 
DLA - mydło antybakteryjne do rąk. 

Czekolady w ksztaucie pomarańczy.
Five o`clock - herbata świateczna "Grudniowa Noc". Wybór czarnych aromatzowanych herbat bez hibiskusa czy róży jest tak mały że to aż dziwi. Ileż można jedno i to samo pić. Szarpnęłam się na wyprzedaż posezonową... za to opakowanie 20 piramidek zapłaciłam chba z 15 złotych. Strasznie dużo, nie wiem skad ta cena... regularna kwota za pudełeczko to 25 złotych. Cóż....
Basilur Magic Nights - herbata czarna cejlońska z dodatkiem kwiatów bławatka, niebieskiej malwy, owoców żurawiny oraz nutą truskawki, moreli, ananasa i papai.

No i to na tyle by było:) 

15 komentarzy:

  1. Bardzo faje nowości :D Lubię produkty z Ziaji :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodyczy nie jem, kosmetyki Ziaja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne czekolady w kształcie pomarańczy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam ten żel do higieny intymnej i bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Pomarańczowe czekoladki są pycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta herbata musi być niezwykle aromatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka na draże zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, chętnie bym skosztowała tej ostatniej herbaty😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta herbatka mnie bardzo zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czekolady w kształcie pomarańczy widziałam kiedyś w Dealz, ale nigdy nie próbowałam. Miałam za to kiedyś przyjemność pić herbaty Basilur i były jak dla mnie rewelacyjne, wspominam miło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tych czekolad, wcześniej takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ogromną fanką czekolad ba wszystkiego co ma dodatek czekolady. Widywałam niejednokrotnie draże kokosowe, ale nie wiem czemu nigdy po nie nie sięgnęłam. Czas najwyższy to zmienić. Podobnie jak czekolady w kształcie pomarańczy no absolutny majstersztyk cukierniczy. Kupię nie tyle dla smaku co dla widoku bo ciężko będzie chyba mi ją nagryźć ;D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!