środa, 26 stycznia 2022

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

 Dawno nie robiłam takiego wpisu, więc może nadszedł czas by zrobić zestawienie rozmaitości które sprawiają mi/sprawiły przyjemność. Owe dobra należą do różnych kategorii: kosmetyki, jedzonko... nazbierało się więc nie przedłużam tylko zapraszam. Część z rzeczy ma już na tym blogu swoje opinie, więc jak kogoś zainteresuje coś można kliknąć w link i poczytać czy pooglądać więcej na dany temat:) :




1) The Body Shop, Żel pod prysznic Wanilia i Dynia. Moja opinia. Pachnie jak taka pyszna smakowita masa do ciasta, zapach intensywny zostaje dłużej na skórze. Mimo ceny mało przyjaznej wydajność jest dobra. 


2) Nuxe, Eau de Mousse Micellaire aux Petales de Rose (Pianka micelarna do oczyszczania twarzy z płatkami róży) - recenzja. Pianka dobrze myje, ma naturalny skład. 


3) Vitex. Parafinoterapia - krem do stóp z 25% mocznikiem. Moja opinia. Tani, szybko sie wchłania, dobrze zmiękcza i odżywia, super!


4) Carmex - świetne są balsamy do ust, waniliowy był ok, teraz mam w użyciu granat ale najlepszy był tropikalny, czyli mango. Polecam lubię ten przyjemny chłodek po aplikacji, fajny zapach i dobre właściwości pielęgnacyjne. Mimo że planuję małą przerwę od Carmexów, to wrócę do nich na pewno. 


5) Barszczyk w Toruniu w Piccolo, pizza też ok. Jak ktoś jest w Toruniu polecam Piccolo. Polecam sławną cukiernie Lenkiewicz... adwokatki, sernik z bezą... wspominam do dziś.


6) Moja nowa wielka filiżanka, śliczna duża i może mniej elegancka ale bardziej pojemna:) 


7) Stara Mydlarnia - Hot Chocolate maska do twarzy i ciała 200ml, - moja opinia. Oj tak, zapach, konsystencja... dobra pielęgnacja i przyjemność płynąca z zabiegu. Polecam!


8) Herbata z wkrojonym jabłuszkiem... mniam!


9) Elle (2016) - tihiller psyholoiczny kryminalny... opis: "Michèle jest bezwzględną szefową firmy zajmującej się grami wideo. Pewnego dnia we własnym domu zostaje zaatakowana przez nieznanego napastnika." obraz zdobył Złoty Globy dwa: - Najlepsza aktorka w dramacie Isabelle Huppert
oraz - Najlepszy film zagraniczny



10) Trochę muzyki, do posłuchania:







Mam nadzieje że zestawienie sie spodobało, może kogoś coś zainspiowało:) 

32 komentarze:

  1. Bardzo ciekawi ulubieńcy, piankę do mycia też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwony barszcz. Pianka i filiżanka są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na taki waniliowy balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy tylko mam mozliwość, to zawsze z menu wybieram barszczyk czerwony, wprost za nim przepadam, a w każdym regionie nieco inaczej jest przygotowywany. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio częściej wybieram jakiś film na dwie godzinki lekkiej rozrywki, zatem Elle będę miała na uwadze, moje klimaty z dreszczykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lody piernikowe od Lenkiewicza-kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten balsam waniliowy jest bardzo kuszący :) Na film też chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Pianka Nuxe jest świetna. Bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam kilka rzeczy dla siebie, ale Adele podbiła moje serce, bo sama ją bardzo lubię. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany Carmex to truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie produkty Carmex kompletnie nie kupiły... nie leży mi ich działanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki w Body Shop, już od progu tak pięknie pachną, że trudno wyjść z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej spodobała się filiżanka! Jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, herbaty z jabłuszkiem to bym sie napiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję mieszkać dwa lata w Toruniu, ale do restauracji nigdy nie dotarłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek do herbaty - rewelacyjny! Zaciekawiłaś mnie tymi balsamami do ust. Jeszcze takich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwróciłam uwagę na żel pod prysznic - bardzo ciekawa kompozycja zapachowa. Dzięki za muzykę, umiliła mi poranek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh my God lubię od pierwszego usłyszenia. :))
    Jestem ciekawa czekoladowej maski Starej Mydlarni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Bardzo fajne zestawienie :) Niestety, produktów nie znam. Bardzo chętnie wypróbuję jak tylko będę miała okazję. Jeżeli chodzi o nowości, to ja jestem jak najbardziej za :) Moją uwagę przykuła filiżanka - sama ostatnio zakupiłam dla siebie nowy kubek na kawę ^^ I ta herbata z jabłkiem, muszę spróbować- koniecznie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Same rarytasy :) A ta wielka czerwona filiżanka jest przepiękna. Aż Ci zazdroszczę :) No cudowna jest.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi ulubieńcy. A filiżanka super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zestawienie, chętnie bym wypiła barszczyk i kupiła te pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki z Nuxe mam ochotę wypróbować od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Herbata z jabłkiem zdecydowanie do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Adele już od czasów debiutanckiej płyty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulina Kwiatkowska30 stycznia 2022 21:55

    Bardzo miło spędzam czas w Toruniu, bardzo lubię tam wracać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten pierwszy żel waniliowy chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie najbardziej zaintrygował kosmetyk czekoladowy oraz urzekła ten piękny czerwony kubek

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!