środa, 2 lutego 2022

Walentynka od Vobro

 Siemaneczko! Ale sie cieszę - coraz bliżej mój wyjazd, dzień mija za dniem bardzo szybko. Pomyśleć ze to już niedługo wyjazd, walentynki i moje urodzinki, tyle atrakcji. Postanowiłam sobie że nie będę zamykała się w pokoju tylko choć na chwilę pójdę na imprezkę jeśli będzie organizowana, kto wie może poznam kogoś. A@ pożegnałam, on chyba nie zrozumiał, pożegnałam ponownie dodatkowo życzyłam szczęścia i znalezienia odpowiedniej kobiety. On chyba nie zrozumiał bo pisze dalej, dzwoni. Zablokowałam. Ludzie dobierają się w pary, myślę że każdy powinien być szczęśliwy. Jak na razie mi szczęście dają... słodycze:) Dzielę sie także z innymi, na przykład w pracy Wczoraj mi koleżanka wspomniała jakie dobre były te czekoladki którymi częstowałam ostatnio, pytała o firmę i wspominała ze dobre. A były czekoladki od Vobro klik 

Do do wyjazdu to koniecznie szpilki i ładną sukienkę spakuję:) może poznam jakiegoś amatora słodkości:) 

Co do walentynek to Vobro sprawiło mi ogromną radość przesyłając wiśnie w czekoladzie. Pralinki są w czerwonych złotkach, są w kształcie serduszek. Moja mama je uwielbia! Jako nieliczne łakocie nie mają w składzie tłuszczu palmowego! 

Czekoladki nadziewane wiśnią w alkoholu w bardzo ładnym gustownym opakowaniu:




Coś muzycznego....


Za przesyłkę dziekuje marce vobro.pl

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie upominki, a na Walentynki życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś nam nie odpowiada, faktycznie dobrze jest zaznaczyć to i życzyć szczęścia zamiast ciągnąć serial. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiśnie z czekoladą to zdecydowanie jedne z moich ulubionych słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pozytywnie zazdroszczę takiej Walentynki, słodkości zawsze mnie przyciągną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym się ucieszyła, gdybym na walentynki dostała takie czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jedną osobą ucieszy się z takiego słodkiego upominku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z tej mojej walentynki nie jedna osoba została obdarowana:)

      Usuń
  7. Lubię wiśnie w czekoladzie, ale nie lubię tego sztucznego walentynkowego szumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można czekoladki zjeść niezależnie od tego czy są walentynki czy nie ;)

      Usuń
  8. Takie czekoladki to dobry pomysł na walentynkowy prezent. Życzę udanego wyjazdu i dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odrobina słodkości, każdego dnia mile widziana, ale w walentykowy dzień smakuje jeszcze wyborniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo powodzenia :) mam nadzieje ze kogos poznasz :) odpowiedniego, a czekoladki tez lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda czasu na jakichś dziwnych kolesi ...lepiej zjeść sobie czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespodzianka super, ja akurat za słodyczami nie przepadam, ale tobie życzę smacznego 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulina Kwiatkowska8 lutego 2022 08:02

    Bardzo podoba mi się ta propozycja i chętnie skuszę się na te wiśnie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!