środa, 7 września 2022

Make-Up Smart Matte Lipstick, Pomadka do ust w sztyfcieNr.6 - Sweet Heart i lakier Neonail 8699 - 7

 U mnie w mieście likwidowali sklep sieciowej drogerii premium. Wyprzedaż w Douglasie skusiła i mnie. Między innymi nabyłam lakier do paznokci marki Neonail numer 8699 - 7, oraz pomadkę Douglas  Sweet Heart 6. Dziś chciałabym sie krótko podzielić swoją opinią w tym temacie, zapraszam. 




opis:

Nr art.740269
KolorNr.6 - Sweet Heart
stopień kryciaintensywny
Efektmatujący
Typ skórywszystkie rodzaje skóry
efektmatowe wykończenie
Właściwościanti-aging, pielęgnujący, mocno napigmentowany, nawilżający
Przeznaczenieusta

Idealnie nawilżone usta z matowym wykończeniem? To żaden problem dla pomadki Smart Matte z kolekcji Douglas! Unikalna formuła zapewnia delikatnej skórze wokół ust wystarczające nawilżenie, dzięki czemu są one optymalnie chronione przed wysychaniem - pomimo nieskazitelnego matowego wyglądu! Ponadto wysokiej jakości składniki w postaci przeciwstarzeniowej i przeciw zanieczyszczeniom chronią usta i sprawiają, że wyglądają super miękko i zdrowo. Zapakowana w luksusowe opakowanie z magnetycznym zamknięciem pomadka jest optymalnie chroniona przed wpływami zewnętrznymi i dzięki temu można ją dobrze przechowywać w ulubionej torbie, nawet jeśli jest luźna. Pomadka Smart Matte Lipstick po prostu przekonuje na całej linii! 


skład:

Pentaerythrityl Tetraisostearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, Polyethylene, Mica, Silica, Bambusa Arundinacea Stem Powder, Lauroyl Lysine, Triacontanyl PVP, CI 77891, Silica Silylate, Synthetic Wax, Dicalcium Phosphate, CI 77492, Hydrogenated Olive Oil, CI 77491, Olea Europaea Fruit Oil, Disteardimonium Hectorite, Ethyl Vanillin, Tocopheryl Acetate, CI 42090, Benzylidene Dimethoxydimethylindanone, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, CI 15850, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Castor Oil, Ricinus Communis Seed Oil

źródło klik

Zrobiłam kilka zdjęć ciężko mi było wybrać jedno, potem uświadomiłam sobie że publikując kilka z nich przybliżam prawdę o kolorze, więc mimo że nie idealnie ale jest:


Nr art.305167
KolorPure Night
Właściwościwzmacniający
Cecha produktuvegański, nietestowany na zwierzętach
Przeznaczeniepaznokcie
Uwielbiasz stylizować paznokcie, ale tylko z naturalnych składników? W takim razie cud roślinny jest dla Ciebie! Wegański lakier do paznokci od NEONAIL, który nie tylko dopełni Twój look, ale jednocześnie zadba o Twoje paznokcie. Zawarte w składzie wapń i magnez sprawiają, że paznokcie stają się mocniejsze i mniej podatne na pękanie. Postaw na piękny kolor, świetny skład i trwałość aż do 5 dni – lakier do paznokci NEONAIL Plant-Based Wonder – Twoje paznokcie Ci podziękują! Wybierz Pure Peach, a tym samym jasny różowo-brzoskwiniowy odcień, który emanuje radością życia i pasuje do każdego Twojego wyglądu! Połącz go z lakierem Plant-Based Wonder Pure Peach! Roślinny lakier do paznokci Pure Peach z naturalnymi składnikami Pure Peach to wegański lakier do paznokci w pięknym różowo-brzoskwiniowym odcieniu, który idealnie dopełni Twoją stylizację. Pomaluj paznokcie szybkoschnącym lakierem NEONAIL i zobacz, jak sprawi, że Twój wygląd będzie wyjątkowy. Połącz klasyczny lakier do paznokci z innymi kolorami z kolekcji Plant-Based Wonder lub pozwól, aby kolor pozostał sam - bez względu na to, jak się do tego zabrać - Twój manicure będzie przyciągał wzrok!

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ALCOHOL, STEARALKONIUM BENTONITE, ISOPROPYL ALCOHOL, ETOCRYLENE, DIACETONE ALCOHOL, HEXANAL, LITHOTHAMNION CALCAREUM EXTRACT, PHOSPHORIC ACID, MANNITOL, DIATOMACEOUS EARTH, ZINC SULFATE, KAOLIN, N-BUTYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, /- CI 77891, CI 77491, CI 15850, CI 77499, CI 77266 [nano], CI 19140, CI 15880, CI 77742, CI 12085, CI 77510, CI 77492. źródło



Moja opinia:

Szminka zamknięta jest w metalowym eleganckim metalowym w złotym kolorze opakowaniu, mechanizm wysuwający działa sprawnie a zamykanie na magnes dodaje takiej ekskluzywności:) Bardzo przyjemnie mazidło sunie po ustach, wygląda elegancko nienachalnie aczkolwiek wyraziście. Przyjemnie to wyważone. Co do nawilżenia to niestety moje usta wysusza ta szminka niestety, gdybyśmy pominęły ten fakt produkt jest naprawdę dobry nosi się bardzo lekko, przyjemnie, delikatnie pachnie wanilią. Pomadka zjada się równomiernie, nie gromadzi w zagłębieniach, na szklance  zostawia ślady. W naznaczaniu lubego była idealna;) ahhhh jakież to urocze chwile mi się przypomniały... Za szminke w cenie regularnej zapłacimy jakieś 59 pln.

Lakier Neonail w kolorze Pure Night to piękny głęboki granat, ślicznie błyszczy i wygląda naprawdę przyjemnie. Aby uzyskać powyższy efekt nałożyłam dwie warstwy lakieru, dość szybko schnie on. Co do trwałości to jest to około 4 dni. Kwestia wzmacniania płytki tutaj ciężko mi sie wypowiedzieć gdyż nie maluję tak często paznokci, nie łamią mi się one jakoś wybitnie więc spektakularnej poprawy nie odnotowałam w tym zakresie. Lakier zmywa sie bez większych problemów. Cena za buteleczkę to jakieś 18 złotych. Mam ochotę na inne kolory z tej firmy:)

A Ty używasz czasem niehybrydowych lakierów? 

26 komentarzy:

  1. Pomadka bardzo zmysłowo podkreśla usta.
    Nie używam lakierów hybrydowych, ale ten kolorek jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor ładny. Ten lakier nie jest hybrydowy, też takich lakierów nie używam:)

      Usuń
    2. Nie maluję paznokci, nie lubię efektu posiadania na nich czegoś, ale chętnie podziwiam ich upiększanie u innych. :)

      Usuń
  2. Ostatnio używam tylko klasycznych lakierów i tylko na paznokciach stóp, bo na dłoniach mam mani japoński. Co do pomadki, unikam matowych, moje usta są i tak skłonne do wysuszania, ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kolor piękny, bardzo dobrze się w nim czuję no i ta lekkość w noszeniu...

      Usuń
  3. Nie spotkałam jeszcze pomadki, która nie wysusza, albo mam nietypowe usta.
    paznokcie maluje odzywkami, czasami kolorowymi, lakiery są mało trwałe, a je nie mam cierpliwości do ciągłego malowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie czerwone, różne odcienie tego koloru, podkreślanie ust, czasem tak właśnie podkreślam kobiecość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki. Używam hybrydowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokci w granatowym kolorze jeszcze nie widziałem, ciekawy efekt jakby kamień szlachetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem równo pomalować paznokci, dlatego używam tylko jasnych kolorów :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie! Kolor rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie malują paznokci, nigdy za tym nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i niezwykle kobiecy kolor pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor pomadki. :)
    Kupiłam sobie niedawno lakier w identycznym kolorze, w weekend będe pierwszy raz używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie czasem jak szminka wysusza usta to nakładam zwykłą pomadkę ochronną, a potem kolo właściwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie warto korzystać z takich likwidacji oraz związanych z nim promocji :) Zawsze można upolować jakieś ciekawe kosmetyczne perełki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka bardzo ładnie podkreśla usta i ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru bardzo ładny, ja używam lakierow hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolory, podoba mi się i pomadka i lakier :) szkoda, że likwidują sklep, ja lubię tradycyjne drogerie, ale wiem, że bardzo dużo osób kupuje teraz w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że pomadka trochę pachnie wanilią. To zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  18. z tym czy dany produkt jest faktycznie wegański, to trzeba sprawdzać markę, bo niektóre biorą półprodukty z Chin, gdzie testy na zwierzętach są obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor zarówno pomadki jak i lakieru. Osobiście nie używam innej szminki niż nude a i to rzadko. Poza tym nie maluję paznokci, ale popatrzeć na inne lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Intensywny kolor na paznokciach, ale ładny, pytanie czy jest długotrwały? Co do szminki to chętnie kupiłabym ją na wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!