środa, 15 marca 2023

Całkiem spore zakupy

 

Wiem, wiem jest aktualnie marzec 2023, mam nadzieje że ten błąd jakoś przełkniemy:) zapewniam że zakupy moje są jak najbardziej aktualne, nie przedłużając zapraszam na zestawienie szaleństw moich:



CZekolada Ritter Sport limitka biała z mango i marakują, mniam!
Takie małe batoniki podobne do batona Mars
CZarne herbaty jedna ciasteczkowa a druga z owocami:)


Listerine Płyn do płukania jamy ustnej o łagodnym smaku.
Hugo Boss Woda perfumowana "Nuit" 50ml , Taki sobie zrobiłam prezent urodzinowy i dzień kobiet. Nuit to piękny zapach łączący w sobie nuty kwiatowo drzewno owocowe ponoć jest tam mech kryształowy - cokolwiek to znaczy:) zapach elegancki, nie przytłaczajacy... po prostu go uwielbiam! To już moje kolejne opakowanie. Zauważyłam że Douglas wycofał ten zapach, ma go jeszcze Sephora, jest też w Super Pharm. Mam nadzieje że nei zostanie wycofany bo naprawdę go lubię <3
YR żel pod prysznic werbena. Taki orzeźwiający żel:) 


Nowa bransoletka, kupiona na rynku za 22 złote, jakoś tak spontanicznie ją kupiłam, delikatna, drobna, z kolorowymi cyrkoniami ładnie błyszczy, do kolekcji jest:)
YR maseczka z glinką, upominek urodzinowy.
Jordan nić do zębów, kupiona z polecenia Madziakowo, jest delikatniejsza ale szersza jakby bardziej materiałowa przez co subtelniej obchodzi sie z dziąsłami, czyści skuteczniej bo lepiej dopasowuje sie do przestrzeni między zębowych. Minusem jest cena bo trzeba za nią zapłacić jakieś 15 złotych, ale warto!






No i to na tyle nowości sie u mnie nazbierało, miłego dnia <3

20 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Niech dadzą Ci przyjemność ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarne herbaty z dodatkami mnie szczególnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś objadałam się Ritter sport, najbardziej miętą z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą. Wolę wydać więcej na akcesoria do zębów niż płacić 500 zł za plombę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram z Twoich nowości płyn do płukania Listerine. Bardzo dobrze działa na jamę ustną.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaciekawiła herbatka ciasteczkowa i zachwycił płaszczyk, boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki. Ja sobie ostatnio kupiłam kurtkę koszulową, taki mały prezent dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladki Ritter uwielbiam, ale tego smaku jeszcze nie widziałam. Z kosmetyków często korzystam z marki YR.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zakupy 😀
    Bluzka i sukienka, wygrały ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, choć zaczęłaś od słodyczy i teraz tylko one siedzą mi w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię testować nowe smaki tych czekolad. I też czasami robię sobie taką słodką przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy. Też miałam taką nić. Taniej kupowałam. Teraz mogła zdrożeć, acz ja akurat trafiłam też wówczas na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tych batonów, które kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekolady Rittera muszę spróbować, bo to połączenie smaków, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Udane zakupy. Moją uwagę zwróciła czekolada, ale muszę omijać słodycze szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio kupiłam sobie taką cienką narzutkę w kolorze turkusowym, z kieszeniami. Lubię takie kolorowe ubrania. Twoje buty są świetne, tez bym sobie je kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. No trochę tego nakupowałaś. Widać, ze lubisz zakupy. Mnie one męczą, ale muszę się na nie wybrać, bo nie mam kogo wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio kupiłam sobie super brelok.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!