środa, 14 czerwca 2023

Harmonique. Bogaty krem do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym.

Dziś o kremie do warzy który to otrzymałam od marki harmonique, aktualnie produkt bliski denka więc pora podzielić się moją opinią o nim, zapraszam


opis: 

Regeneruje, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek, przywraca gładkość i jędrność skóry


Bogaty krem do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym. Kompozycja składników aktywnych nadaje skórze gładkości spłycając zmarszczki. Delikatne działanie złuszczające stymuluje odnowę naskórka. Pozostawia skórę gładką, jędrną i sprężystą.

Sposób użycia:  Delikatnie rozprowadź  na oczyszczonej skórze twarzy szyi i dekoltu.  Możesz stosować na dzień i na noc.

Zawiera 97,6% składników naturalnych

 

Składniki aktywne

EKSTRAKT Z CEBULEK KROKUSA – zwiększa syntezę kolagenu i elastyny. (…) Spowalnia procesy starzenia oraz przywraca skórze sprężystość i jędrność.

EKSTRAKT Z PAPAI– bogaty w cukry oraz kwasy AHA. Delikatnie złuszcza, wygładza oraz stymuluje skórę do regeneracji.

OLEJ CAMELLIA KISSI – zawiera witaminy A, B, C, E. Jest bogatym źródłem kolagenu roślinnego. Wspomaga regenerację komórek, przywraca elastyczność.

 

Kompozycja

Ekstrakt z cebulek krokusa, ekstrakt z alg – roślinny zamiennik retinolu,(…) kwas hialuronowy, ekstrakt z papai, ekstrakt z maku polnego, olej Camellia Kissi, olej z nasion baobabu




Skład

INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride*, Glycerin, Cetearyl Alcohol*, Propanediol Dicaprylate, Butyrospermum Parkii Butter, Camellia Kissi Seed Oil, Adansonia Digitata Seed Oil, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Cetearyl Glucoside*, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Carica Papaya Fruit Extract, Crocus Chrysanthus Bulb Extract, Aphanizomenon Flos-aquae Extract, Sesamum Indicum Seed Oil, Papaver Rhoeas Petal Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Sodium Hyaluronate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Zea Mays Oil, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Cellulose Gum*, Microcrystalline Cellulose*, Acacia Senegal Gum, Sodium Phytate*, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum

*Surowce z certyfikatem




Moja opinia:

Krem opakowany jest w pojemnik typu airless, jest bardzo wygodny poręczny, wszystko działa idealnie. Zapach kremu jest słodko kwiatowo owocowy jakoś tak mogłabym go określić, jest dobrze wyczuwalny i przyjemny. Krem dobrze sie rozprowadza przyjemnie odświeża i pielęgnuje skórę. Wcześniej testowałam krem który niezbyt łaskaw był dla mojej cery która wołała o nawilżenie, krem od harmonique stosuję na dzień i wieczór, pielęgnację też wzmacniałam maską nawilżającą. Krem do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym od  harmonique dobrze dba o moją buzię nawilżając odżywiajac zauważyłam ładniejszy koloryt skóry, wzrost napięcia i ujędrnienia dzięki temu produktowi. Bardzo go polecam!

Za możliwość przetestowania dziękuję marce harmonique 


25 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt i skład. Będę miała ten kosmetyk na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skład super;) i ta konsystencja mega udana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wydaje mi się, że nie miałam okazji spróbować niczego z tej firmy. Ciekawi mnie :) Świetna recenzja, kosmetyk wart wypróbowania :) Dziękuję za polecenie! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny krem dla mnie. Muszę koniecznie go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk. Marki nie znam, ale kusi, żeby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swój sprawdzony innych nie używam. PS.Masz napisane krem do warzy na początku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz na lato przydałoby się coś z filtrem :) Tego kremu nie znam, ale zauważyłam, że witamina C fantastycznie napina twarz

    OdpowiedzUsuń
  8. o, to chyba coś dla mnie, choć w działanie przeciwzmarszczkowe już totalnie nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, że jesteś zadowolona z działania tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę bliżej się przyjrzeć marce bo jej nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale zaciekawił mnie ten krem. Muszę o nim więcej poczytać i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe produkty i super skład. Będzie trzeba usiąść i zamówić je do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, skóra błaga o nawilżenie. Taki kosmetyk na pewno mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli ten krem spełnia Twoje oczekiwania to dobrze. Moja dermatolog mówi, że jeżeli na początku składu jest woda i gliceryna, to znaczy, że pozostałych składników jest bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że warto zainwestować w ten krem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!