środa, 3 maja 2023

Animal Kingdom. Kolczyki Koliberki w sztyfcie.

Dzień dobry! Jak tam mija majówka? Mam nadzieje że super. Dziś będzie o marce Animal Kingdom oraz o kolczykach które dostałam przy okazji spotkania w Sopocie. Marka animalkingdom.pl obdarowała nas kolczykami i bansoletkami wywołując wiele uśmiechu na naszych twarzach:) 
Na stronie marki znajdziemy także naszyjniki oraz pierścionki. Motywy ręcznie wykonanej biżuterii najczęściej inspirowane są inspirowane naturą: liście, zwierzęta, ptaki ale też są literki, serce...
Ja dostałam kolczyki koliberki. 


Biżuteria hand made wykonywana jest w Łodzi, dzieła świetnie wpisują sie w dzisiejsze trendy, są nowoczesne, pięknie wykonane i delikatne. Do wykonania ozdób wykorzystano złoto, srebro oraz minerały: turmalin, kwarc...



 Kolczyki w sztyfcie, nie uczulają są idealne na codzień  są wygodne i po prostu bardzo ładne:



Myślę że łatwo wybrać coż dla siebie albo na prezent dla bliskiej osoby, niedługo dzień mamy więc jest okazja by spojrzeć... a dla niezdecydowanych są karty podarunkowe

Za podarunki dla nas, czyli uczestniczek spotkania dziękuję marce Animal Kingdom

instagram animalkingdom

facebook ANIMALKINGDOMPL

pinterest animalkingdomjewelry/




47 komentarzy:

  1. Mają uroczy kształt. Idealne na miły upominek ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że idealnie nadają sie na upominek dla kogoś albo dla... siebie:)

      Usuń
  2. Ale piękne, bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, dobry pomysł prezentowy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, delikatniutkie kolczyki :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te kolczyki. Gustowne i stylowe. Muszę zajrzeć na stronę tej marki. Może znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te kolczyki. Chętnie przejrzę och ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie kojarzę tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo oryginalne kolczyki :) chętnie zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) Sama bym chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te koliberki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne! drobiazg a jak cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, bardzo delikatne. Lubię takie subtelne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kolczyki i mam sporą kolekcje, te są ciut za małe jak dla mnie, ale są naprawdę urocze. Zaglądnę ma ich strone co mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kolczyki 😍👌 Coś wspaniałego na prezent na różne okazje 🙂

    Pozdrawiam Cię z całego serca i przesyłam Tobie 🧡 ode mnie 🙂🤲💝
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie są słodkie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię taką minimalistyczną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne majówka minęła mi miło i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego typu biżuteria bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę raczej większe, dłuższe u bardziej wiszące kolczyki - ale motyw koliberka jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze, bardzo wdzięczne te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe, acz kolczyków już nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze kolczyki! Lubię kolibry od casu bajki Pocahontas, więc chętnie nosiłabym takie kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze kolczyk. Bardzo fajny pomysł na prezent, szczególnie że zbliża się dzień matki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądają :D Chociaż u mnie mało kto nosi kolczyki, więc nie miałabym nawet komu takich sprezentować :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne. Moja córka uwielbia kolczyki, codziennie zakłada inne

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kolczyki, choć u mnie w grę wchodzi tylko złoto lub srebro, bo reszta mnie uczula

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie noszę kolczyków, ale potrafię docenić ich urok.

    OdpowiedzUsuń
  29. Subtelne i delikatne. Na pewno będą ciekawą ozdobą i podkreślą różne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!