poniedziałek, 1 maja 2023

Wishlista

 Jako że marzenia nic nie kosztują to można by polemizować że jednak to jakiś czas a czas to ponoć pieniądz;) 

Dziś sobie pomarzę, zdjęcia niektóre są po protu poglądowe i nie przedstawiają tego co chcę, bo na przykład nie mam upatrzonej torebki, a sprawić bym sobie chciała. 



1) The Body Shop - Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna. The Body Shop ma bardzo przyjemne produkty, bardzo lubię ich żele pod prysznic. Szkoda że nie mają już wersji zielona herbata, na lato był to żel idealny - świetnie odświeża a zapach.... rewelacja. Maska na noc konopia siewna rewelacyjnie nawilża moją suchą skórę. Cóż... cena studzi zapały ale jakość oraz wydajność rekompensują i sprawiają że kusi zakup.... poczekam na dobrą promkę, i chętnie poznam też inne maski np różaną:) 


2) Co prawda jakieś butelki mam ale przydałaby mi się jeszcze jedna co najmniej. Fajnie zalać sobie jakieś owoce gorącą wodą i odstawić na jakiś by delektować się naturalnym napojem:)



3) Jakaś dobra herbata ale w saszetkach. Wiem że można sypaną przesypywać, że są ustrojstwa do parzenia ale jednak wygodniejszy jest "szczur" który po wyjęciu sie wywala. W pracy nie mam warunków na rytuały herbaciane stąd decyzja o saszetkach. W sklepach mamy Liptona, Dilmach - pamiętam że je piłam ale szczerze powiedziawszy znudziły mi się... chętnie wróciłabym do Cheltona, marzy mi się ta czarna w wersji czarna porzeczka, Impra jest super szkoda że to herbatki mało dostępne więc trzeba będzie skusić się na zamówienie przez internet jakiejś nieco wekszej ilości. Kusi mnie Pickwick ale i ta hebata nie jest u nas jakoś szczególnie dostępna a kusi bardzo. Kilka razy już przymierzałam się do zakupów w Czeski Market.... - zamawiał ktoś tam? 


4) Torebka ale taka większa, nie mam jakiś wymagań sprecyzowanych, ot większa torebka taka na codzień: ot jakieś zakupy wrzucić, jedzonko...


5) To powiązane jest z jakimś wypadem kilkudniowym... Czekoladowa maska do ciała i twarzy... oj to jest cudne wygląda jak czekolada, pachnie jak czekolada a aplikowana na ciepło daje dużo przyjemności. Mile wspominam jak mi sie spało fajnie tak pachnąc czekoladą...


6) Kino, teatr... wspominam pewnego amanta co to zapraszał mnie do kina ale "dotrzeć" nie mógł. Potem pisał czy sie nie obrażę że "znowu ci naobiecywałem". Oczywiście że nie mam pretensji do jakiegoś gościa który zamiast sie ze mną spotkać woli mieszkanie sprzątać, jego prawo jego wybór. Dziwi mnie po co sam proponuje a potem nie może dotrzeć, niech robi co chce ale mi niech nie robi zamieszania umawiając się "wstępnie". Pana spławiłam zwłaszcza że był dość wnikliwy w zbieraniu informacji o mnie.Stawianie granic nie wiele pomagało bo mimo przeprosin za jakiś czas wracał z pytaniami. Pana spławiłam to zaczął zapewniać że chętnie mnie pozna, spotka sie ze mną, że chętnie spedzi czas w moim towarzystwie. No właśnie a gdzie ja i mje potrzeby?! Brak poszanowania moich granic, mimo przeprosin. Gdyby chciał mnie poznać na żywo to zamiast sprzątać mieszkanie by spotkał sie na chwilę. Cóż, nie mam z kim iść więc trzeba sie samej ukulturalniać, bardziej niż do kina ciągnie mnie do teatru ale dobry film też lubię:)


7) Bursztynowy Cydr Gruszkowy.... jakież to jest przepyszne.... niestety mało dostępne. Jak będzie jarmark....specjalnie bedę go tam szukać:) 


8) Jakaś fajna biżuteria... bransoletka, a może fajna zawieszka...


9) Woski... no pokończyły mi się, świeczki jeszcze mam ale i one sukcesywnie ulegają amortyzacji...



19) Jakieś oleje, hydrolaty w Esent albo innym sklepie...Olej kameliowy wyjątkowo miło wspominam. 


20) Dawno nie byłam na jakimś dobrym obiedzie w restauracji...chętnie bym sobie poszła spróbować czegoś nowego:) 


21) Uzdrowisko, oj przydało by mi się....


22) Serum z witaminą C. Dobrze działa na moją naczynkową buzię. 


No i to chyba na tyle, serdeczności <3

31 komentarzy:

  1. Z całego serca życzę Ci jak najszybszego zrealizowania Twojej wishlisty, a takich "panów" dziadersów wywalamy z pamięci, bo nie są jej warci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwięcej tych chciejek niebawem się zrealizowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, aby cała lista została bardzo szybko zrealizowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że idą ci się całą listę zrealizować. Chciałabym mieć takie cele jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się wszystko spełni, tego Ci życzę Ja z kolei tęsknię za herbatą Earl Grey, ale taką prawdziwą, z tym specyficznym posmaczkiem... Kiedyś, wydaje mi się, że była inna w smaku, albo moje smaki się zmieniły?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cydr brzmi smakowicie, szczególnie na długi weekend bez wsiadania do auta. Też bym wypróbowała nowy smak w jakiejś fajnej restauracji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na ten moment praktycznie wyczerpałam (zrealizowałam) moją wishlistę. Zostały na niej tylko letnie muzyczne festiwale ;) życzę Ci owocnych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    świetna wishlista! Życzę Ci z całego serca, by wszystkie punkty zostały zrealizowane w jak najszybszym czasie. sama mam kilka marzeń i dążę do nich :) Bardzo motywująco i inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wszystko się spełni. Potrzeba sprzyjających warunków i czasu. Moja wishlista jest długa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Słabe jest takie odwoływanie spotkań. Bardzo nie lubię takich rzeczy, bo wtedy mam świadomość, że ktoś nie traktuje mnie poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pojawia sie problem... bo ja rozumiem że można sie rozchorować, może coś sie wydarzyć... ale przez to że są osoby które tego nadużywają to człowiek robi sie mniej wyrozumiały i może skreślić wartościową osobę której właśnie coś niefajnego sie przytrafiło.

      Usuń
  11. Odwoływanie spotkan bez poważnego powodu od zawsze mnie irytuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak po co sie umawiać.... zwłaszcza jak czuć ściemę...

      Usuń
  12. dziś mam ochotę na dużo pysznej herbaty i coś czekoladowego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam taką listę, ale nie dzielę się nią na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też myślę o torebce. Jak na razie mam plócienne na ramię. Wygodne, pojemne zakupy w każdym razie się mieszczą :) Uzdrowisko nie dla mnie, nie wiem czy zjadła bym ich kuchnię. Taki kubek też bym kupiła. Zainspirowałaś mnie, jednym zdaniem 😀😀💗💗

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te marzenia i jakie różnorodne, marzenia zamieniaj w plany, a te realizuj...
    Ja chadzam na zabiegi do pracowni rehabilitacji, ale nudne są, może w sanatorium jest lepiej? nie wiem, nie byłam jeszcze.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Spełnienia marzeń i tylko dobrych ludzi wokół. Na toksyczne, niezdrowe relacje oraz niezdecydowane osoby... szkoda życia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie listy są fajne, człowiek sobie pomarzy, a potem gdy pomalutku realizuje jest frajda. Oby Twoje punkciki się spełniały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poszło anonimem. Aga niekonczace sie marzenia :)

      Usuń
  18. Życzę realizacji planów :) chętnie spróbowałabym cydru gruszkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh very good items
    Cute photos

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna lista, oby pojawiały się na niej "ptaszki" odhaczające- zrobiłam , mam, chwalę się wam.
    Pozdrawiam w Dniu Flagi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę ci, aby wszystkie marzenia z tej listy się spełniły

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki, abyś całą listę zrealizowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe propozycje, u mnie zapewne zakręciłyby się wokół szeroko rozumianego "fit". ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowała mnie jeszcze ta maska konopna na noc. Konopie mają wiele dobrych właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne marzenia i oby udało Ci się je zrealizować. Powiem Ci, że na cydr gruszkowy sama bym się skusiła :) Też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna zakupowa lista. Ja myślę ostatnio też o jakiejś nowej biżuterii.
    Spełnienia zakupowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!