sobota, 24 czerwca 2023

Vobro, batoniki Brownie

 Dziś będzie słodko, czekoladowo i przyjemnie, bowiem kilka słów o batoniku Brownie marki Vobro, zapraszam:


Informacja ze strony producenta:

Czekoladowa otoczka Brownie i Carmelli kryje słodką tajemnicę, którą chciałoby się odkrywać bez końca. Esencjonalny smak popularnego ciasta brownie oraz karmelowego nadzienia zaskakują wyjątkową delikatnością i słodyczą. Aksamitna konsystencja przeniesie największych fanów tradycyjnych, domowych deserów w krainę pozytywnych emocji, oblanych czekoladą. 

 Skład:



Batonik składa sie z dwóch części. Po przekrojeniu jednej z części:



Moja opinia:

Brownie od Vobro to czekoladowa bardzo słodka przyjemność którą miłośnik mocno słodkiego czekoladowego smaku może chcieć mieć pod ręką. Baton w konsystencji zbity pachnący mocno czekoladowo i tak też smakuje. Wewnątrz mamy lekko płynne nadzienie właśnie czekoladowe. Kakao to jest to co dominuje zarówno smak i zapach smakołyku. Jak dla mnie Brownie mogło by być nieco mniej słodkie. Fajnie widziałabym przełamanie z jakąś wiśnią czy maliną.. a taką rolę nośnika owocowego przełamania mogłoby mieć owo nadzienie które tutaj mamy czekoladowe. Ale to moje zdanie. Zarówno moja koleżanka jak i rodzicielka bardzo polubiły batoniki Brownie. Plusem batoników Brownie od Vobro jest to że są sycące i szybko zaspokajają ochotę na słodkie.
A Ty znasz batoniki Brownie?

Za przyjemności dziekuję marce vobro.pl




40 komentarzy:

  1. Muszą być bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za możliwość spróbowania tego batonika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność po mojej stronie, mam nadzieje że smakowało:)

      Usuń
  3. Lubię browni, ciekawi mnie ten baton.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym jeść. Wszystko co czekoladowe jest moją słabością 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie wygląda. Niestety, wszystko co z czekoladą jest nie dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zjadłam dziś baton orzechowy. Pycha. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie prezentują się te batoniki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, ale coś kojarzę że widziałam u Ciebie ale nie jestem pewna:)
      Dziękuj za pozdrowienia

      Usuń
  8. Wyglądają przepysznie, ciekawe, czy by mi posmakowały ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie brownie nie, ale moja córka na pewno zjadłaby z apetytem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada zawsze się sprawdzi :) Nie widziałam nigdzie tych batoników

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że baton jest mega czekoladowy, a takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię brownie, ale te batoniki wydają się ciężkie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale chętnie poznam - zwłaszcza po takiej kuszącej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden z nielicznych batonów jakie uwielbiam jeść.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem przekonana, że ten batonik mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Smak brownie ma w sobie coś przyciągającego. Kubki smakowe mówią - tak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie jestem na TAK! Uwielbiam brownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych batoników, a nawet nigdzie ich nie widziałam. No właśnie - gdzie można je dostać w sklepie stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu brownie. Nie widziałam takich w sklepach, ale będę sie teraz uważniej rozglądać. Czyżby molo w Sopocie? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brownie. Będę musiała spróbować tego przysmaku, zwłaszcza że to mój ulubiony smak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością skuszę się na te słodkości.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!