poniedziałek, 17 lipca 2023

Rozmaitości

 








11 komentarzy:

  1. Myślę, że wielu z nas będzie miało jutro poczucie takiej wady wzroku.😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Najlepsze z hotelem i ze wzrokiem. Dziś też siebie nie widzę w pracy, a do urlopu daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha!Też widziałam kiedyś łąkę a teraz widzę inwazję kleszczochów:))))Ewa.A przecież lato,lato wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Problemy ze wzrokiem ha ha ha dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre :D Też widzę wszędzie kleszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, kleszcze i kleszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mem z Munchem świetny, ile razy w muzeum zadajemy sobie podobne pytania?
    jotka

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!