wtorek, 1 sierpnia 2023

Reja

 Reja to sunia którą sama chętnie adoptowałabym gdybym mogła, oczywiście chciałabym najpierw poznać ją. Cóż, na chwilę obecną spacerki z sunią sąsiadki muszą mi wystarczyć. 

A oto Reja:


Reja to 6 letnia suczka amstaffa posiadająca rodowód FCI.
Suczka po śmierci jej właściciela musi znaleźć nowy dom i rodzinę.
Ta drobna ale jakże piękna suczka jest dość spokojnym i bezproblemowym psem.
Jest lekko wycofana i nie należy do najodważniejszych psów, jest spokojna i stonowana.
Boi się wystrzałów oraz nagłych hałasów.
Do chwili obecnej mieszkała z samcem i nie było między psami żadnych sporów, do psów napotkanych na spacerach nie przejawia agresji i nie jest nimi zainteresowana.
Suczka doskonale zna życie w bloku i miejskie odgłosy, jest wspaniałym podróżnikiem i długie wycieczki autem nie są jej wcale straszne.
Pozostawiona w domu pod nieobecność opiekuna głównie przesypia cały czas. Lubi pieszczoty od osoby której ufa ale nie jest typem nachalnego przytulaka.
Psiak przeszedł w młodzieńczych latach podstawowe szkolenie, tym samym Reja zna i wykonuje podstawowe komendy oraz grzecznie spaceruje na smyczy, czasem zdarzy się jej pociągnąć.
Jest wysterylizowana i zdrowa, nie ma żadnych alergii pokarmowych.
Biorąc pod uwagę jej delikatny charakter, dla suczki będzie preferowany dom bez małych dzieci.
Obowiązuje pełen proces weryfikacyjny który zaczyna się od wypełnienia ankiety z postu 'Adopcja krok po kroku'

źródło, więcej klik

9 komentarzy:

  1. Oby szczerze szybko się do niej iśmiechnęło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdzie swój domek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby szybko się nią ktoś zaopiekował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że szczęście się do tej psiny kochanej uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam swojego pieska. Ale temu życzę, aby znalazł sobie dobry domek.

    Żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest cudna. Mam nadzieję, ze szybko znajdzie nowy dom. Sere się kraje, że tyle piesków szuka nowych, dobrych domów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!