poniedziałek, 22 stycznia 2024

Karmelek & Rozmaitości.

 Dzień dobry. Wczoraj zobaczyłam króliczka do adopcji i postanowiłam go tutaj zamieścić. Co prawda nie jest to terier typu bull ani w typie, no i dziś nie wtorek, no ale rozmaitości kilka też tu będzie, zapraszam :


Krótki opis:

Karmelek to małe, kicające szczęście! Jest królikiem miniaturowym. To bardzo miła i łagodna istotka. Jak na królika przystało, Karmelek bywa płochliwy i nieco nieśmiały. Z pewnością będzie potrzebował czasu, aby zaaklimatyzować się w nowym domu. Przy odpowiednim opiekunie Karmelek na pewno się otworzy i odwdzięczy się godzinami wspólnego miziania! 😍💓
Karmelek pod naszą opieką został wykastrowany i jest gotowy do adopcji. Czeka na Ciebie w Bojanie k. Gdyni. Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej: 721 440 005źródło

No i rozmaitości










Na koniec chciałam przypomnieć o "cukiereczkach"

klik

Mianowicie by skutecznie sie zgłosić należy zostawić komentarz wg wzoru:


Obserwuję jako:

Idealne, pyszne śniadanko (sposób, przepis...):

Przeczytane prze zemnie komentarze zawierają jedynie odpowiedź na pytanie. Jeśli ktoś ma ochotę to proszę wg powyższego wzoru komcia ostawić.

15 komentarzy:

  1. Mam koty, więc nie mogę mieć królika niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdzisiek i jego pilot rozwalił system.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam kota i bardzo by świrowała 😉a kopanie dołu i autopilot rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, tez mam czasem problemy z przypomnieniem sobie hasła xD
    A Karmelek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno znajdzie swój domek. Ja jestem na etapie wychodzenia z posiadania zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, z youtuba psiak najlepiej zaskoczy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. my naszej małej chcemy dać królika ale jak trochę podrośnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rozmaitości zwalają z nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczek cudowny :)
    Najśmieszniejszy autopilot :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak:) mam nadzieję, że znajdzie kochających opiekunów 🫠

    OdpowiedzUsuń
  11. Tresowanie psa jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  12. To z kopaniem mnie rozbawiło.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!