czwartek, 29 lutego 2024

Denko


Końcówka lutego to czas podsumowania jak minął mi ten miesiąc. Cieszy mnie przesyłka od Wiolety z bloga Subiektywnie o książkach oraz Spontaniczna wycieczka którą sobie zafundowałam jako prezent urodzinowy. Urodziny to taki przykry czas refleksji nad samotnością oraz porażkami w relacjach romantycznych, życiu zawodowym. Walentynki to też taki dość przykry dzień, to dołujące, choć z drugiej strony pociesza że lepiej być samemu niż z kimś kto krzywdzi. Każdy ma wady z tym że są tacy co mają ich zbyt wiele albo kaliber minusów skreśla całą osobę na przykład jak ktoś ma poważny problem z alkoholem potrafi rękę podnieść to nie należy sie oglądać tylko oddalić, wiem nic nowego.
W lutym zaczęłam rehabilitacje mam hydromasaż, gimnastykę, lampę solux i prądy które zamieniłam na pole elektromagnetyczne. O zabiegach jeszcze napiszę coś, a tymczasem zapraszam na zestawienie:
 

1) Maseczka peel off taka zrywana, może jeszcze do niej wrócę, naj moja ulubiona Kauflandowa będzie niedostępna.
2)  CoCo LoCo & AgaveCoCo LoCo Agave maska do włosów. Świetnie wygładza, dociąża wlosy stają sie mieciutkie i bardziej lśniące. Mam już kolejną:)
3) Lirene pianka do mycia twarzy, może kiedys kupię ponownie. 



1) Tania nić dentystyczna, pewnie kupię ponownie, cóż trzeba budżetowo... 
2) Etia olejek z drzewa herbacianego, zawsze staram sie mieć w domu.
3) Avon, Pur Blanca dezodorant w kulce na pewno kupie kolejny tylko o różnych zapachach.



1) Isana maska peel off fajna i pewnie wrócę do niej jak oczywiście moja ulubiona będzie niedostępna. JAk na razie ta z marki Bevola jest na półce więc jest ok.
2) Isana pianka pod prysznic "Pozwól sie przytulić" fajny bajer bo wydobywa sie żel który zamienia sie w piankę, takie coś innego. Mam już kolejną:)
3) Olejowy Mix do włosów średnio i wysoko porowatych lawenda  fajnie wygładza kosmyki, jest treściwy całkiem spoko, może na promce jak zobaczę to kupię.

No i to tyle zużyć, przyznam że po zabiegach jestem zmęczona i senna... a jak Twoje samopoczucie?

Miłego dnia:) 

26 komentarzy:

  1. Znowu fajny zestaw kosmetyków wykorzystalas 🙂
    A jak te zabiegi wpływają na Ciebie? Czujesz jakaś poprawę?
    Ja od zeszłego tygodnia jestem w stałym stresie, ponieważ rower, którym pracuje padł, wczoraj oddałam dopiero do mechanika ( takie terminy) i już wiem że nie będzie tanio 🥺
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubiłam chodzić na zabiegi, potrafią wymęczyć, to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i ciekawe denko.Mam nadzieję, że zabiegi Ci pomogą i poczujesz się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się cieszyć z pozytywów. Ja cały czas wierzę, że w końcu znajdziesz swoją drugą połówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek z drzewa herbacianego też mam w swoich zasobach olejkowych. Trzymaj się! Trzeba się skupić na tym, co dobre i małymi krokami iść do przodu. Szczęście czasem jest tuż za rogiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki zwłaszcza pianka do mycia buzi nr 3 - no musze wypróbować:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki :) ciekawa jestem informacji o zabiegach, czy dają rezultaty :) wszystkiego dobrego w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta pianka pod prysznic. Nigdy jej u siebie nie widziałam, a wydaje się ciekawym urozmaiceniem codziennego mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, warte przetestowania. Lubię wszelkiego rodzaju pianki do mycia twarzy 💚

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio sporo ćwiczę i... tez jestem senna. Nie wiem, może to pogoda? I też sporo u mnie denkowych kosmetyków, jak nigdy! Fajne te od Mrs. Potters.

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś używałam kosmetyków do włosów mrs potters ale średnio na mnie działały ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zaczynam rehabilitację w szpitalu za dwa tygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luty już mija a przed nami marzec. Dzień coraz dłuższy, może będzie więcej słońca i optymizmu czego oczywiście życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki peel off lubię najbardziej. Zawsze męża straszę jak sobie kawałkami odrywam :)
    U mnie samopoczucie póki co kiepskie, bo jestem świeżo po wyrwaniu jednej z ósemek. Boli, oj boli, ale na dwie 8 po prawej stronie położą mnie do szpitala, więc teraz nie mam w sumie co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, dziś nie udało mi się załatwić rehabilitacji dla taty, w przyszłym tygodniu muszę ugryźć temat z innej strony, mnóstwo latania po lekarzach z tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabiegi potrafią wymęczyć, coś o tym wiem. Świetne denko, spore, jest w czym wybierać :) Miałam kiedyś tę kulkę z pur blanki, super :) Kilka kosmetyków mocno mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo fajnych kosmetyków :) Co do Walentynek, to rozumiem Cię że mogą działać dołująco. Pamiętam, że jak byłam sama nie znosiłam tego dnia, ale spokojnie na wszystko przyjdzie czas :) Niedługo się znajdziecie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super że jeszcze ktoś pamięta o takich wpisach, bardzo mi ich brakowało :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki wybor kosmetykow! Na pewno kazdy znajdzie cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama lubi szampony Pani Potter. Podsumowanie miesiąca ... bardzo mi się ten luty dłużył, wiosna w sercu wolno przychodzi. Ale przyjdzie. Rzeczywiście, lepiej być samemu niż z byle kim.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cieszę się, że już marzec. W lutym z kosmetyków zużyłam płyn do kąpieli o zimowym zapachu, więc teraz powoli czas na wiosenne 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam ostatnio ten olejowy mix do włosów, ale jeszcze nie używałam. Jestem bardzo ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zużyte w tym miesiącu isana na czele ;) oj tak zabiegi męczą ja nie lubię pola bo nuda

    OdpowiedzUsuń
  24. Aktualnie używam brzoskwiniowej pianki pod prysznic Isany i też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!