niedziela, 21 lipca 2024

Kawa Inka, przepis na czekoladowo wiśniową przyjemność + przesyłka od...

 Słońce świeci więc trzeba częściej się nawadniać. Jakiś czas temu dostałam miłą przesyłkę od inka.pl były opakowania kawy Inka oraz dwa mleka owsiane czekoladowe i waniliowe. Zupełnym przypadkiem zrobiłam sobie napój na bazie czekoladowej Inki który mam nadzieje że komuś zasmakuje. 


Składniki

- sok wiśniowy ja wiśnie zalewam wrzątkiem i odstawiam by smak wiśni przeszedł do napoju.

- kubek z lodem

- kubek

- jakieś 3 łyżeczki Inki czekoladowej

- mleko ja miałam owsiane waniliowe 


Trzy łyżeczki kawy zalewamy sokiem wiśniowym najlepiej mieszając. 
Rozpuszczoną Inkę przelewamy do kubka z lodem
Dolewamy mleka i gotowe!

Powyższy recept wygrał w konkursie u Izy z bloga izabelaszymura.blogspot.com
Wczoraj odebrałam na poczcie swoją nagrodę, książkę kucharską bardzo bogatą w zdjęcia. Publikacja to spora dawka wiedzy, przepisów porad, ciekawostek... Bardzo sie cieszę, dziekuję.



Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie wygranej. Chętnie spróbuję Inki w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekolada i wiśnia dobrze sie komponują.

      Usuń
  2. Fajnie, że udało Ci się wygrać książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam kawy Inki, jeszcze raz gratulacje. Co jakiś czas robię konkursy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jeszcze raz dzięki za przesyłkę, miłego dnia

      Usuń
  4. Fajny pomysł, moja córka uwielbia Inkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Przydatna i bardzo miła nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje!!! Przepis fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, mrożona inka brzmi idealnie na takie upały :) Zwłaszcza z dodatkiem wiśni! Koniecznie spróbuję! Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zacnej nagrody. Przepis mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł - nie wpadłabym na to, by Inkę zalać sokiem, mimo tego, że wiśnie i czekolada to jedno z lepszych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto spróbować, choć nie dodam soku. Inka to kawa dla tych, co prawdziwej kawy nie piją...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takie połączenie różnych smaków bym nie wpadła. Dzięki za przepis, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez wątpienia jest się czym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!