Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Moja ulubienica wygląda teraz tak:












3 komentarze:

  1. Slodka. Ostatnie zdjecie warte miejsca na okladce magazynu kynologicznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj.... piękna jest ma cudną postawę... ślicznotka! Pancio powiedział, że nosi się z zamiarem pokazywania suni... Dobra hodowla sprawdzony reproduktor...

      Usuń
  2. kocham psy ja mam yorka i bez niego nie ma życia

    Najserdeczniejsze życzenia Cudownych Świąt Bożego Narodzenia

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości

    Pod choinką zaś dużo prezentów

    a w Twojej pięknej duszy, wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten co właśnie mija.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!