piątek, 29 marca 2013

Ludzie, którzy nie pot­rze­bują in­nych ludzi, pot­rze­bują in­nych ludzi, by im oka­zywać, że są ludźmi, którzy nie pot­rze­bują in­nych ludzi.- Terry Pratchett


Pieniążki za opiekę nad psem idą bardzo szybko. Bynajmniej nie wydaję ich na alkohol czy papierosy, nie nie… chleb, do chleba, mydło do rąk, domestos – to wszystko niestety kosztuje. Nikt za darmo mi nie da. Był Robercik nosił jedzonko a teraz no niestety…
Robercik nie odzywa się… wszelkie trudy są po mojej stronie. W dość ciężkim momencie pokazał mi plecy. Teraz święta to wszystko do kupy uświadamia mi jak bardzo samotną osobą jestem ja.


 Dobrze, że mam Rodziaka, ale nie jest on w stanie zaspokoić moich wszystkich potrzeb.
Im bliżej „randki” tym bardziej mam ochotę ją odwołać. Sylwia cieszy się, że to nie Polak… heh…. Jakby mało słyszała o moich doświadczeniach z tym „biurem”… mam wrażenie że w swej naiwności cieszy się… a może to ja jestem przewrażliwiona…
Byłam dzisiaj u Elizki. Kupiłam jej w prezencie taki sam komplet jak sobie tylko koloru zielonego. Tak wyglądają moje miseczki:


Eliza bardzo się ucieszyła z prezentu; bo jak mówiła, że gdzieś jedzie do rodziców i zawsze mają problem z zapakowaniem ciasta czy czegoś a te pojemniczki nadają się idealnie, była bardzo zadowolona.
Sylwii kupiłam taki zestaw mini pędzelków, też była bardzo zadowolona.
Od Bernadety dostałam żel pod prysznic, niestety męski. Jako, że męskiego nie zużyje, a Robercika nie ma, żel postoi i poczeka… może jakiś Pan się pojawi…
Wysłałam Cioci paczkę, która  już stała i stała. Otarłam ją z kurzu i zaniosłam na pocztę. Ciekawe czy dziś dostanę telefon z podziękowaniami…


7 komentarzy:

  1. Szczerze mowiac, sama nie wiem, co Ci napisac i jak poradzic. Sytuacje masz zaiste nie do pozazdroszczenia, jakby wszystko sie przeciwko Tobie sprzysieglo. A tu swieta za pasem.
    Trzymaj sie cieplo, przynajmniej sprobuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz masz pod górkę, ale przyjdzie moment, że będziesz mieć z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z górki będziesz mieć jak wyjdziesz z domu
    i będziesz przychodzić tylko spać.
    Jak chcesz znaleźć właściwych ludzi siedząc w domu ?
    Jak chcesz zmienić życie trzymając się starych znajomych i starych układów ?
    A życie ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno bedzie dobrze-trzeba wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Wielkanoc od króliczka,
    niech Ci wpadną do koszyczka
    niezła kasa i kiełbasa,
    radość życia, coś do picia
    i na miłość chęci tyle,
    by mieć wszystko inne w tyle.

    .............$...$....$
    ..........$................$
    ........$....................$
    ......$........................$
    ....$............................$
    ..$...............................$
    .$.................................$
    $.....................(ஜஜஜ)...$
    $... (▒▒▒)........(ஜஜஜஜ).$
    $..(▒▒▒▒▒)....(ஜஜஜஜஜ)$
    .$(▒▒▒▒▒▒)..(ஜஜஜஜஜ)$
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§..... (█)
    ---§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█)@
    -----§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§.......@(█)
    -------§§(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█) @
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§......@(█)
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§ .(█)@
    ..........▓▓▓▓▓▓▓▓▓....@(█)
    ...........................(█) @......
    .............................@(█) ...
    ......................(█) @.........
    .........................@..........
    ......................@ ...........
    (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)

    Oby zdrowie dopisało
    i jajeczko smakowało,
    by szyneczka nie tuczyła,
    atmosfera była miła,
    a zajączek uśmiechnięty,
    przyniósł wreszcie te prezenty.
    Niech to będzie czas uroczy,
    życzę miłej Wielkanocy.

    ***WESOŁEGO ALLELUJA*

    OdpowiedzUsuń
  6. ...trzymaj się ciepło, a może jakiś spacer w święta?

    OdpowiedzUsuń
  7. filiżaneczko, cóż mam ci powiedzieć? nawet radzić trudno...ja wiem, że to łatwo mówić "wyjdź do ludzi". trudniej wyjść...samotność jest okropna, zwłaszcza wtedy, gdy obok są znajomi a przyjaciół brak...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!