środa, 9 lipca 2014

Alfaparf thermae Spa Conditioner Minerals

Był szampon. Dziś przyszła kolej na odżywkę do włosów.

Opakowanie:



Co mówi producent:


Konsystencja:


skład:


Zapach miętowy podobnie jak szampon. Nie jest on intensywny. Także na włosach.

Moja opinia:
Co prawda odżywka nie wycieka z opakowania jak szampon... Nie żeby odkręcanie było wielkim problemem ale zamykanie na „klik” jest wygodniejsze. Produkt na konsystencje kremową nie przecieka przez palce nakłada się przyjemnie. Ja po nałożeniu odżywki czy maski na włosy rozczesuję je palcami. Odżywki nie stosowałam z innymi szamponami więc ciężko mi powiedzieć jak rozplątuje włosy, ja jej w tej materii nic nie zarzucam. Odżywkę nakładam od głowy rozczesując palcami gdy dotyka skóry głowy daje takie dość przyjemne uczucie, i nie przyspiesza przetłuszczania włosów.
Odżywka bardziej działa bardziej poprzez tworzenie filmu na włosach niż odżywienie czy nawilżenie. Film ma zapobiegać utracie wody. Co prawda nie jest źle ale nie jest też rewelacyjnie. Efekt jaki daje nie zadowala mnie w 100% nie błyszczy się włos tak jak bym chciała. Zawiera BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER czyli naturalny tłuszcz otrzymywany z owoców (orzechów) afrykańskiego drzewa Vitellaria paradoxa (masłosz Parka). Zawiera też masło shea. Olejek eteryczny z mięty pieprzowej, zapewne on daje ten zapach, działa przeciw palnie, jednak nie zauważyłam by dawał uczucie chłodu, być może jest ono naprawdę minimalne… co określiłam mianem delikatnej przyjemności. Zawiera limonene składnik imitujący zapach skórki cytrynowej, znajduje się na liście potencjalnych alergenów.
Włosy się nie elektryzują, nie puszą są miękkie gładsze.
Zużyć zużyję, ale z całą pewnością nie kupię ponownie! Od produktu profesjonalnego wymagam więcej, produkty Thermae SPA zawiodły mnie. Nie polecam w stosunku do ceny jakość się nie umywa! 

21 komentarzy:

  1. Ech, no niestety. Nie zawsze jakość idzie w parze z ceną :(. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zawsze wychodze z zalozenia ze cena nie odzwierciedla jakosci i wybieram tansze produkty ale jesli cos sie kaze zwac "profesjalne" i kosztuje krocie to niech takie jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez uważam ze jakość nie idzie w cenie
    Np Kupimy coś w biedronce ( nie ma zbyt ładnego opakowania ) a tu pozytywne zaskoczenie a daliśmy tylko 5 zł
    idziemy do innego sklepu kupujemy też puder dajemy 40 zł a tu sypie się , kruszy itp , ale pudełeczka miał ładne ....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również przyłącze sie do dziewczyn ...cena nie idzie w parze z jakością ...przekonałam się o tym nie raz kupując drogie "buble" kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem po co nie sięgać ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio używam szamponu i odżywki garnier fructis do włosów suchych i zniszczonych. i takiegoż szamponu. długo szukałam stosując metodę prób i błędów aż znalazłam. i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski masz naglowek :)
    Zapraszam do mnie na konkurs: http://beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę, mamy prawi wymagać więcej.. A bynajmniej podstawowych załozeń producenta..
    Z chęcią obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też od produktów profesjonalnych wymagam wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie za dobrze sprawdziły... Za taką cenę powinny dawać lepsze efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! Ah i gdzież ten efekt nabłyszczenia sie podział no nie poznaję firmy nie poznaję...

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!