poniedziałek, 7 lipca 2014

Trouble tak wygląda. Dalej szuka domu + rozmaitości


Zrodlo









15 komentarzy:

  1. Kolatka jest kapitalna!
    Filmiki musze na kompie obejrzec, bo komora nie daje rady...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie chce takiego ślicznego psiaka?
    Maść do telewizora... Padłam.
    Kawa z psem świetna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trouble już od dawna pod opieką fundacji;/ cały czas szuka domu... Maść to hicior! Dalej sie uśmiecham jak o niej mowa:P

      Usuń
  3. Ten Trouble to na pewno ast? Uszy ma zupelnie nietypowe, ale sliczne mimo wszystko. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kundelek niby w typie pitbulla - tak fundacja napisała.

      Usuń
  4. Trouble wygląda dystyngowanie:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek śliczny szkoda ze go nikt nie chce , aż sie serce kroi :)
    Maść do telewizora - mooze , moze zadziała heheh
    a kawa z pieskiem śliczniutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tego o nim przypominam:) Kawa też mi sie podoba ale maść wymiata!

      Usuń
  6. Dalej szuka domu? Dlaczego ludzie nie chcą przygarnąć takiego przyjaciela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dla tego że wychowywać trzeba... bo charakterek ma... ale na szkolenie idzie fundacja zadbała:))

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!