niedziela, 25 czerwca 2017

Rozmaitości


Lubicie cykl rozmaitości? Wstawiam tu różności które gdzieś tam wpadły mi w oko z jakiegoś powodu, coś zobaczyłam, poczułam że sie nadaje i jest, a że są to memy, filmiki, obrazki, czasem linki... Po prostu tego co można tu zastać nie sposób zamknąć w żadnym konkretnym temacie, stąd nazwa rozmaitości - bo wchodząc tu można spodziewać sie wszystkiego;) a to ciekawsze - taki powiew świeżości.
Laptopa jeszcze nie kupiłam, mój zasłużony bohater nie tylko wpisów ale dzielny wysłużony sprzęt ma już może z dziewięć lat... jak ten czas pędzi... to na tym laptopie założyłam tego bloga...
Sprzęt mój to HP 3D DriveGuard. W ciągu tych pewno już dziewięciu lat sporo razy odwiedzał różne serwisy... Różne miał humory które mu przechodziły same z siebie czasem... Teraz niosłam go do serwisu (zupełnie innego ale za to mam blisko) panu udawało się go uruchomić ot tak po prostu go odpalił i działał.... Aż sytuacja się powtórzyła i analogicznie.... No szaman z tego faceta w serwisie. W piątek wieczór laptop się zbuntował i odpalić nie chciał w sobotę miałam z nim jechać ale odpalił... podziałał z fochami i znowu próbę z odpaleniem...
Mam nadzieję że facet będzie miał coś do zaoferowania poleasingowego bo na tym moim złomie to szkoda słów... A rat nie chcę....
Czy dziś podziałami nie wiem. Dobrze że mogę pisać z komórki. Też mnie mój Philips czasem złości bo jakość rozmów czasem pozostawia wiele do życzenia. Robienie zdjęć czasem irytuje bo łapanie ostrości bo samo pstryknięcie bywa nie takie proste.... Ale za to bateria jest super bo nie muszę często ładować.... Jakby to powiedzieć nie można mieć wszystkiego.







Miłej niedzieli😘

60 komentarzy:

  1. Jakie czapeczki dla piesków. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrady sejmu błehehe... strzał w 10!!! Czapeczki dla psiaków są przeurocze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czapeczki dla psów wczoraj mi kuzynka przysłała na fb :) Też sobie takie rozmaitości wysyłamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie te skarpetki, no,ciekawe czy ktoś to kupił? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapeczki dla piesków - słodkie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój lapek też ma 9 lat i czeka w serwisie na odbiòr. Zobaczymy co pokaże stary odświeżony lapek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma dziś zły humor.... Nie wiem czy sens jest iść z nim do serwisu czy szukać poleasingowego... I to jeszcze na weekend to zrobił...

      Usuń
  7. Mnie zainteresowała foremka, ale tylko dlatego, że lubię piec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, czyli jeszcze laptopa nie kupiłaś widzę. Oby ten Ci służył do kupna nowego bez problemów już:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiecznie coś a to nie mieli nic ciekawego,a to w ogóle nie miał żadnego w ofercie... I teraz mam problem bo jestem od wczoraj bez laptopa bo nie chce się odpalić

      Usuń
  9. Te skarpetki są fatalne, ale torebeczka z kotem dla dziecka urocza. :3
    Tez planuję kupić laptop.

    OdpowiedzUsuń
  10. que bolsos mas bonitos, me gustan mucho

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, te skarpetki kupiłabym mojej siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za znalezienie jakiegoś fajnego sprzętu. Polecam Della.. nie bierz Lenovo przypadkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się uda bo tu z tym moim gratem to mam już dość użerania

      Usuń
  13. A lapek widzę, że dalej niewymieniony. Oby Ci jeszcze trochę posłużył.
    Lubię oglądać rozmaitości. Torebki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś albo nic nie mieli ciekawego albo w ogóle nic.... Tak torebki urocze

      Usuń
  14. Te czapeczki dla piesków są cudne <3 Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej urzekła foremka do ciasta nie powiem co widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting post! I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki psiaczek w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebeczka kotek bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta pierwsza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam koty i zakochałam się w pierwszej torebce! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Foremka do ciastek ciekawa :D
    Haha - już widzę ciastka kruche w takim kształcie :D
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!