Obserwatorzy

czwartek, 3 sierpnia 2017

BIOVAX GLAMOUR GOLDBIOVAX GLAMOUR GOLDMASECZKA 125 ML (ARGAN & ZŁOTO 24K)

Maskę do włosów dostałam na spotkaniu blogerek w Rybniku, samo spotkanie i pobyt wspominam bardzo miło: fantastyczne dziewczyny, miła atmosfera.... 
Najbardziej jednak emocjonyjąca chwilą była.... tak tak jak przyjechałam do Bytomia i dowiedziałam sie że hotel w którym miałam rezerwacje po prostu ją anuował.... na kilka godzin przed przyjazdem moim.... potem... a właściwie najbardziej emocjonującą chwilą była ta... gdy poznałam osobiście pewnego twórce internetowego którego poznałam przez.... blogowanie, nasza znajomość opierała się najpierw na pisaniu, potem dłuuuugie rozmowy telefoniczne....kilkugodzinne czasem....i tak mijały lata... maile, skype, rozmowy poznawanie swoich znajomych.... i to wszystko dzięki technologii....  chwili osobistego poznania tak bardzo chciałam - zżerała mnie ciekawość: jak to będzie tak na żywo, tak bez telefonu tak, bez kompa.... i w końcu po chyba siedmiu latach nadeszła ta chwila.... wow! To dopiero emocje! Uśmiech, uścisk dłoni, wspólny spacer, rozmowa z osobą z którą dobrze się znamy w końcu tyle tekstu pisanego wymieniliśmy, tyle godzin przegadaliśmy we dwoje, ze swoimi znajomymi.... a jednak widzimy się po raz pierwszy.... 
Bardzo miło wspominam samo spotkanie, miłą atmosferę, jeszcze raz dziękuję organizatorkom:) i mam nadzieje ze jeszcze kiedyś sie zobaczymy:) 
Jednym z prezentów jaki otrzymałam na spotkaniu była maska do włosów Biovax Gold jak wiecie nie przepadam za tą marką więc do produktu podeszłam nie ukrywam jak pies do jeża - czy słusznie?




Co obiecuje producent na swojej stronie:


BIOVAX GLAMOUR GOLD - MASECZKA DO WSZYSTKICH RODZAJÓW WŁOSÓW - 125 ml

Biovax® Gold
 to unikalne połączenie drogocennych składników: czystego 24-karatowego złota i organicznego oleju arganowego, zamkniętych w intensywnie regenerującej maseczce.
Cudowne właściwości czystego złota rozpieszczą Twoje włosy i otulą luksusem, nadając im odmłodzony, olśniewający wygląd i zniewalający, piękny blask .

 Efekt na włosach:
- intensywna regeneracja i nawilżenie włosów
- widoczne odmłodzenie i rewitalizacja
- wyjątkowe rozświetlenie i blask


Złoto 24-karatowe – drobinki cennego kruszcu zapobiegają starzeniu komórkowemu, zachowując młodość Twoich włosów. Czyste złoto odżywia i rozświetla włosy, odmładza je i rewitalizuje. Nadaje im niezwykłe, luksusowe lśnienie i doskonały wygląd.
Organiczny olej arganowy – sekret dalekowschodniej pielęgnacji włosów, zwany płynnym złotem Maroka. To najbogatsze źródło odmładzającej witaminy E, chroniącej włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników i promieniowaniem UV. Dzięki zdolności do przenikania w głąb łodygi włosa, reperuje zniszczenia i przywraca prawidłowy poziom nawilżenia. Jego lekkość sprawia, że jest odpowiedni do każdego rodzaju włosów.



Sposób użycia: Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.
Doskonała do każdego typu włosów.



Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Colloidal Gold, Betain, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 77491, C.I. 19140, C.I. 15985, Geraniol.

źródło


Gwarant w postaci "pasa cnoty"



Konsystencja kremowa kolor złoty z drobinkami


Moja opinia:

Złoty kartonik na którym znajdziemy informacje wszelakie na temat produktu, w środku plastikowy słoiczek koloru złotego opatrzony pasem cnotliwość gwarantującym, nie ukrywam że świadomość że jako pierwsza otwieram opakowanie jest dla mnie bezcenna i zawsze poczytywała będę za plus!
Konsystencja kremowo żelowa, kolor żółty, złoty w środku możemy dostrzec drobinki połyskujące.
Nie przepadam za barwnikami w kosmetykach pielęgnacyjnych - to nie kolorówka.
Zapach jest cudowny! Orientalny otulający... w dodatku utrzymuje się on na włosach.... wyczuwalne owocowo kwiatowe cudo! Gdyby wyszły takie perfumy chętnie bym je nabyła, i używała raczej jesienią, może na wieczór;)
Konsystencja kremowo żelowa nie za ciężka nie za lekka lecz w sam raz by nalożyć, potrzymać - ja różnie czasem faktycznie nakładałam na skórę głowy a czasem tylko na same włosy. Co do aplikacji to mogłabym mieć zastrzeżenie do wydajności bo po użyciu ubytek odnotowuje się znaczący. Maska nie spada z włosów dość łatwo się spłukuje pozostawia na włosach film. Włosy moje cienkie nie puszą się są dociążone i fajnie odbite od skóry głowy więc jakby ich było nieco więcej;) i w dodatku cudownie pachną, są cudownie gładkie, mięciutkie i mam wrażenie że maska nadaje im blasku. Nie przyspiesza przetłuszczania włosów co było dla mnie zdumiewające i przyznam że miałam obawy a tu taka miła niespodziewanka. Włosy mogły by być bardziej lśniące po użyciu maski.
Maska jest fajna, ale używam jej raz na jakiś czas tak z doskoku, skład raczej daleki od natury...
Produkt znajdziemy w Super Pharm, Rossmnnach cena ok 16 pln? W dodatku starcza na kilka razy więc wydajnosć nie jest oszałamiająca i napewno nie jest plusem produktu gdy po każdym użyciu obserwujemy znaczne zużycie więc uważam że tania nie jest.
Czy wrócę do niej? Dobre pytanie.... jest jakieś prawdopodobieństwo że kupię ją.

Za możliwosć przetestowania dziękuję marce


lbiotica.pl

Zapraszam też na blogi organizatorek tego spotkania:

68 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten zapach i chętnie bym ją przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam jakąś maseczkę z tej firmy i moje włosy jej nie polubiły. Teraz stawiam na naturalną maseczkę z ziarenek siemienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam siemienia ale moje włosy jej nie polubiły

      Usuń
  3. ja nie lubię mazideł z tej firmy na włosy. nie pasują mi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jakąś maskę z tej firmy, ale nie zrobiła szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spektakularna to ona nie jest, to fakt; ale lepsza niż sie spodziewałam

      Usuń
  5. Pewnie na innych włosach zachowuje się inaczej.
    Potrzebuję coś na włosy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z L'biotica ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niektóre ich produkty lubię :) jak u ciebie się sprawdziło to może i ja wypróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kosmetyków tej marki, obciążają mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z tej serii miałam balsam bez spłukiwania, dobrze się u mnie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam włosy krótkie, więc u mnie wydajność mogłaby być nieco większa, no i ogólnie bardzo mnie zainteresowała ta maska. Przemyślę zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję poszukać saszetek:) na spróbowanie

      Usuń
  11. Miałam kilka ich produktów, choć akurat tej maski nie miałam. Miło je wspominam i nie wykluczam, że sięgnę po kolejne :). Zapach, zapachem, ale działanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jednak najbardziej mi sie spodobał w tym produkcie

      Usuń
  12. Kiedyś uwielbiałam te produkty, teraz jakoś nie po drodze mi z nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Z maskami z "Biovaxu" średnio się lubimy - na moich włosach praktycznie nie widać różnicy po ich zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś nie przepadałam aż trafiłam na tą i nie jest zła:)

      Usuń
  14. Lubię maski Biovax, więc możliwe, że ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam z polecenia mamy, muszę do niej wrócić po lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją dawniej,ale u mnie zbyt wiele nie robiła z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie maska otrzymana w Rybniku totalnie się nie sprawdziła :D kawiorową dostałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze przyznam szczerze nigdy nic nie miałam z BIOVAXu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam maski Biovax a tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam nic od tej marki

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiła mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy nie obciążył by mi włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomimo popularności masek tej marki, jeszcze żadnej nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ich maski w saszetkach, dużej jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam tej maski wolę babcię agafii, ale opakownie ma ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim włosom nie służyła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go.
    Lubię Biovax. W innych wariantach - testowałam.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jednorazówki tej firmy miałam tylko;) Ciut droga a jakoś na promocję jeszcze nie trafiłam i jak piszesz mało wydajna to tym bardziej nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla samego zapachu mogłabym wypróbować :) Masakra z z anulowaniem hotelu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam w szoku, w obcym mieście... dobrze że znajomi pomogli

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!