sobota, 16 czerwca 2018

Rozmaitości







53 komentarze:

  1. Coś pozytywnego o gejach - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :D dawka dobrego humoru o poranku...to lubię:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe mnie wczoraj gołąb narobił do torby;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kiedyś na bluzkę ;/ ponoć to wróży szczęście

      Usuń
  4. Pierwszy obrazek bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To "coś pozytywnego o gejach" powinno być zdecydowanie bardziej upubliczniane, bo piana jaką biją niektórzy panowie na gejów brzmi aż podejrzanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny sobotni dzień hahaha co niektóre obrazki rozbroił y mnie po całości Choć przyznam szczerze że najbardziej podoba mi się pierwsze przesłanie Mam nadzieję że kiedyś będę się mogła z nim całkowicie utożsamić Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci przyjemnej soboty

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy cytat znam w formie: nie pozwól nikomu, by gasił Twój blask, tylko dlatego że razi go w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy cytat super :)
    Na nosaczy już patrzeć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, pozytywny :). Pierwszy cytat powinniśmy wziąć sobie do serca. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciekawe rozmaitości.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahaah :D z biletami najlepsze! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pozytywnego o gejach mnie najbardziej rozbawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi hi, rozmaitości wprawiają w dobry humor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestaję płacić za bilety ;) Tylko nawet nie próbuj sobie mnie w takiej sytuacji wyobrazić, bo oplujesz monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym słońcem to takie prawdziwe...:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sounds really interesting dear) Thanks for the post)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te nosacze zawsze m ie rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!