poniedziałek, 22 października 2018

Rozmaitości
















21 komentarzy:

  1. Jezu jaki makijaż. Ja bym się wystraszyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą wrazliwością to się zgadzam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawka z rana mnie rozbroiła;))))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za terapię śmiechem z samego rana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre! Znowu się uśmiałam i oplułam laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy obrazek i śmieszy ale i straszny. I nie chodzi mi tu o makijaż, ale o te plastiki, które nagminnie wstrzykiwane i wciskane są w ciało i niestety jest to coraz popularniejsze :/
    Z kawki uśmiałam się :D A cytat Wisławy Szymborskiej mnie zachwycił.
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zeus i Hera są świetne, no i poradnik oszczędzania przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie rozpocząć tydzień z humorem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała dziś koszmary w nocy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pan z parchem odbytu jest proszony dobre XD Ah to RODO :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dwa razy się nie zdarza
    i nie zdarzy.- kocham ten wiersz Szymborskiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem spotyka się panie z takim makijażem, zastanawiam się, ile energii w jego tworzenie wkładają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Porcja śmiechu zawsze mile widziana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka znałam z internetu :D Spoko post, dawka uśmiechu i nie tylko ;) A ile w tym prawdy :P Wymienimy się obserwacjami? Ja już obserwuję ;) Dopiero zaczynam na swoim blogu i poszukuję szanownego grona, które pomoże mi zrobić krok w przód.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!