poniedziałek, 18 lutego 2019

Lavera, Charlotte Family Łagodny szampon - kwiat lawendy, 250ml, moja opinia

Dzień dobry Kochani! Mam nadzieje że weekend udany minął przyjemnie:) 
Dziś przychodzę z recenzją szamponu łagodnego marki Charlotte Family  wzbogaconego o kwiat lawendy. Szampon otrzymałam na kwietniowym spotkaniu blogerek, używam go od pewnego czasu i myślę że nastał ten moment by podzielić się tu opinią na temat tego produktu który dedykowany jest dla osób ceniących sobie naturalny skład. Jeśli chodzi o szampony naturalne moje odczucia są mieszane bywało ok, ale zdarzało się że szampon nie dawał oczekiwanego uczucia czystości świeżości, zdarzało się że na drugi dzień moje włosy wyglądały tragicznie jakbym ich dłuuugo nie myła. Moja skóra głowy ma tendencje do przetłuszczania..... uczucia uczuciami a jak będzie w przypadku szamponu od Charlotte Family?


Co nam obiecują?

Łagodny szampon kwiat lawendy o działaniu łagodzącym dla skóry głowy, przeznaczony do codziennego stosowania jest dla wszystkich rodzajów włosów toteż może z niego korzystać cała rodzina.
Szampon delikatnie myje oraz koi skórę głowy dzięki zawartości wody lawendowej. Szampon jes bardzo delikatny dzięki zawartości 98,5% składników naturalnego pochodzenia, co potwierdza certyfikat firmy Ecocert. Warto dodać że 10% składników pochodzi z upraw ekologicznych  


Skład:


Konsystencja:


Moja opinia:

Łagodny szampon Charlotte Family zamknięty jest w białej estetycznej tubie. Ma przyjemną wizualnie etykietkę. Zamykanie na klik, konsystencja raczej gęsta, czasem gdy wylewam na dłoń mam wrażenie że jest lekko galaretowata, to oczywiście złudzenie w pierwszej chwili. Konsystencja gęsta, zapachem szampon przypomina mi nieco takie ziołowe szampony jakie dawno temu mama kupowała. Szampon dobrze sie pieni, jest wydajny. Ja myję głowę dwa razy, po wytarciu włosów potrzebuję odżywki, szampon nie kołtuni jakoś wyjątkowo moich kosmyków ale jednak odżywka potrzebna.
Włosy są ładnie odbite od skóry głowy, produkt ma działanie takie jakby zwiększał objętość moich włosów które są takie gładkie, w dobrej kondycji. Miło popatrzeć, jestem bardzo zadowolona z tego szamponu zwłaszcza że nawet na drugi dzień mam ładne włosy.
Nie spodziewałam się że ten łagodny szampon będzie miał tak dobre działanie, jestem bardzo zadowolona:)
Szampon ma sporo zalet ale i wadę może być nią dostępność, przyznam że nie widziałam go stacjonarnie, w sieci możan go kupić bez wiekszych trudności kosztuje około 25 - 33 pln w zależności od sklepu.

Znacie produkty Charlotte Family?

77 komentarzy:

  1. Skoro jest dostępny w sieci to jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę i choć u mnie rzadko sprawdzają się takie delikatne, naturalne szampony, ale bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest skreslony w przedbiegach.. widzę hasło "lawenda" i odwracam się na pięcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego szamponu, ale jak polecasz to może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam i raczej nie poznam... wybacz ale jestem wierna swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze go nie poznalam, ale od lat siegam po paste do zebow tej marki wiec chetnie sprawdze na sobie ten szampon, lubie jak dzialaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy. Ja od lat jestem wierna jednemu szamponowi, choć moja fryzjerka mówi, że to nie jest najlepsze dla włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co lawendowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji wypróbować tego produktu, ale muszę przyznać że wygląda bardzo ciekawie :)
    Kocham testować nowości, więc może zawita i do mojej kosmetyczki :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam aktualnie jakiegoś łagodnego szamponu - podejrzewam że dermatolog zleci mi przestawienie się na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie znoszę zapachu lawendy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie, lubię lawnedę, więc chyba zobaczę czy gdzieś jest dostępny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę - brzmi zachęcająco! Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szamponu nie znam, ale zaciekawiły mnie jego właściwości zwiększające objętość u nasady!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny szampon, chętnie się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten szampon, to chyba coś dla mnie. Jak na niego trafię to mu się lepiej przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe miałam tego szamponu, ale miałam 2 inne i żadne się u mnie nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szamponu nie znam, ale znam markę Lavera. Opakowanie bardzo ładne, estetyczne, podoba mi się. Naturalne szampony do włosów najczęściej rzeczywiście wymagają użycia odżywki lub maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początek dawałam tylko odżywkę w sprayu i było ok, no ale wiadomo że w ładniejsze włosy trzeba inwestować

      Usuń
  19. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam zupełnie tej marki, ale dobrze, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, ani z tym szamponem.
    Bardzo ciekawa recenzja. Może też spróbuję tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i u mnie by się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię lawendę :) Fajnie,że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy, ale raczej nie kombinuje z szamponami.. korzystam z lini nivea dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki a i za lawendą nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowanie cudowne, ale szampon raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio właśnie przestawiłam sie na delikatniejsze szampony i moja skóra głowy rzeczywiście widzi różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest tyle dobrych szamponów. Trudno się na jakiś zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie spotkałam się z tym szamponem, a ziołowe zapachy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę sobie w końcu kupić kosmetyki Lavera i je przetestować bo mnie kuszą od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Naturalny skład bez żadnych sztucznych substancji,to główne kryterium,którym kieruje się przy doborze każdego produktu, nie tylko szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lawenda to moja miłość! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego nie, może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham zapach lawendy i mogłabym się nim otaczać zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam go ale zwrócę uwagę przy kolejnych zakupach. Sądzę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zupełnie nie znam nie wiem czy ten szampon nie był by zbyt delikatny dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie szampony i chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest jakaś linia marki LAVERA?
    Moje włosy lubią dobre oczyszczanie

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, ale mam już swój ulubiony inny od paru miesięcy 😉

    OdpowiedzUsuń
  40. W ogóle nie znam produktów tej firmy ale na pewno sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam marki ani szamponu. Ale już tak mam, że jak mi jakiś podejdzie to już nie szukam nowości, tylko zostaje przy tym, który się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znałam, myślę, że może ciekawie pachnąć.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, a za zapachem lawendy średnio przepadam - ale szampony wszelkiej maści uwielbiam i chętnie próbuję nowości! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam lawendowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie go kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam zapach lawendowy!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!