środa, 5 października 2022

Co u Ciebie? co u mnie...


  Co u Ciebie, jak sie miewasz, jak mija Ci czas, co cieszy co trapi.... To Twoje miejsce Twój czas, czymkolwiek chcesz sie podzielić.... zapraszam. Jest jedno ale: linków, reklam nie zamieszczamy, uważam że uczciwe zasady są podstawą dobrej atmosfery. Dawno nie było takiego posta, więc myślę że to fajna okazja jak ktoś ma ochotę sie wygadać.

Dziś tu miał być post o czymś innym, ale nocka, potem załatwianie pewnych spraw no i temat na jutro sprawiły że muszę nabrać energii. W niedziele miałam małą "fuszkę" by zarobić, ale niestety dziś gardło pobolewa i mam nadzieje że szybko przejdzie. Jak sie ogarnę chętnie poczytam co u Ciebie. 

Pozdrawiam:*

16 komentarzy:

  1. Życzę dużo zdrowia :* Coś to gardło coraz więcej osób boli. Moja wnuczka też chora. Oby więcej było takich fuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci dużo zdrowia, wypoczywaj ❤ U mnie dobrze, obecnie jest mój ukochany październik, dzięki temu mam nieco więcej radości w życiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia kochana. Ja też jestem przeziębiona. Katar, gardło, ból głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzmy sobie wszyscy zdrowia! Tylko tyle i aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zabieram się za robienie zdjęć na Instagrama. Głos mi powoli wraca, więc jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez pracy nie ma kołaczy, więc trudno się dziwić. Trzymaj się i zdrowiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ogarniam grasującą młodą. Zaczyna się jej ząbkowanie i mam koncerty wycia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dbaj o gardło, oby szybko przeszło.
    Ja ostatni dzien zwolnienia, jutro wracam do roboty. Czuję się raczej średnio...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia :) U mnie w porządku, ale sporo pracy, a urlopu na horyzoncie nie widać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowia. U nas wszyscy naokoło chorują, na chorobę, której nazwy lekarze już nie wymawiają, tylko, że "wirusowa sprawa". Nas dopadła półtora tygodnia temu, już jesteśmy po. Ciekawe, na ile starczy,oby na długo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze zdrowia, ja leze juz 4 dni w lozku ,mam dosc :|

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci dużo zdrówka :) My od połowy września ciągle walczymy z wirusami. Co dziewczyny dojdą do siebie, wracają do szkoły i zaczyna się od nowa. Ciągle nie możemy też zgubić kataru. Może to przez tą pogodę? Tak zimnego września dawno nie było.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrówka i udanego czwartku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na premierę mojego zbioru opowiadań.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!