sobota, 1 października 2022

Ulubieńcy września

 Wrzesień przeszedł do historii, a jako że warto wspominać to co dobre podzielę się tym co też dobrego umilało mi dni i wieczory, zapraszam.

Maliny i jeżyny z których robię napoje, koktajle, owoce są wdzięcznym obiektem do fotografii.



1) KAZIK - Do u remember? Tak to sie stało że wróciłam do muzy której nie słuchałam od lat wielu, oj wielu. Ta piosenka jest śmieszna, podobnie jak i inne z tego zestawienia. 


2) Depeche Mode - Freelove, ta piosenka nie jest śmieszna ale klimatyczna, no i teledysk...


3) Artur Andrus - Ciocia w Gablocie


4) Artur Andrus-Cyniczne córy Zurychu


5) Historia Mojej Żony / A feleségem története (2021). No i w końcu film który naprawdę jest dobry! Nie wiem co bardziej obraz czy treść, fabuła... Otóż Jakob Störr kapitan żeglugi wielkiej siedzi w restauracji ze włoskim przyjacielem Konorem. Wilk morski zakłada sie z przyjacielem że poślubi pierwsza kobietę która przekroczy progi lokalu. Ciekawy pomysł, bardzo fajnie pokazane postacie, ich relacja, to co mnie ujęło to piękne zdjęcia mające w sobie tyle smaku że ogląda sie  z przyjemnością. Aktorstwo - jestem pod wrażeniem ekspresji emocji. Polecam! 



No i to na tyle radości moich, a co Tobie sprawiło przyjemność w ubiegłym miesiącu? 

27 komentarzy:

  1. Będzie co oglądać i słuchać przez weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Twoje ulubieńcy będą moją inspiracją kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Depeche Mode :)
    Fajni ulubieńcy! :)

    Miłego października! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten film, lubię takie.
    Ja czytam Ostatniego Lapończyka, ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Depeche Mode- kocham całym sercem:-

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie obejrzałałym ten film, wydaje się bardzo ciekawy. Wrzesień mi minął dobrze, byłam kilka razy w górach, jednak nie jest to moja ulubiona pora roku, bo zaczęła się szkoła, a to zawsze dodatkowe obowiązki i stres😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś słuchałam często Depeche Mode :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie takie zestawienie sobie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Kazik to Kazik ;) lubię jego kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym filmie, a wydaje się być wart zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Historia Mojej Żony ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno oczekiwanie na premierę mojego zbioru 12 bajek dla dzieci :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym obejrzeć "Historię mojej żony" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa tego filmu bo opis mnie zachęcił:)

      Usuń
  14. Paulina Kwiatkowska3 października 2022 10:50

    Na różne owoce zgodne z porą roku zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Artur nigdy nie zawodzi. Jego teksty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie ciągłe deszcze to maliny i jeżyny byłyby ulubieńcami września i października.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, ten wrzesień był... Nadzwyczajnie emocjonujący, pracujący i niesamowity. Pierwszy raz od kilku lat pojechałam do innego kraju i padło na Włochy, więc cudownie było o tydzień przedłużyć sobie lato. ;) Ale poza tym cieszę się, bo październik mam nadzieję będzie ciut spokojniejszy, ilość pracy we wrześniu dała mi w kość. ;)
    Z przyjemnością spędzę dzisiaj wieczór z Twoimi muzycznymi ulubieńcami - dawno tych piosenek nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Historię Mojej żony" z przyjemnością obejrzę a Andrusa jeżyny uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muzyka dobrze nastraja i przywołuje miłe wspomnienia:) ja pierwszy raz od bardzo dawna byłam w kinie dla własnej przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jeżyn dosłownie nie sposób kupić :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!