poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Marcowe przyjemności



Jako ze marzec jest już za nami pora powspominać to co było fajne i miłe w ubiegłym już miesiącu. Na blogu nie tylko o tym co pozytywne wspominam, ponieważ jak to w życiu są różne barwy i ich odcienie więc i tutaj pojawiają sie różne treści. Dziś podzielę się miłymi wspomnieniami, zapraszam:

1) Marka aromame.eu obdarowała nas wspaniałościami, o świecy Świeca Cynamonowy Wieczór już pisałam i niestety nie zdobyła mojego serca, za to własnie ta czekoladowa to jest strzał w dyszku! Otula zapachem tworzy takie przyjemne ciepełko... czuje tu gorące mleko, kakao nie nie czekoladę ale właśnie takie gorące mleko z kakao zapach budzi przyjemne wspomnienia z dzieciństwa gdy kubek słodkiego pożywnego napoju cieszył tak bardzo.


2) Spotkanie z koleżanką, spotkać sie, pożartować pośmiać w miłym miejscu przy pysznym ciachu to jest to, zdecydowanie!
 

3) Cóż jest bardziej kobiece niż kolekcjonowanie butów i torebek... no jeszcze kosmetyki i bielizna... Torebka cieszy bardzo, podobnie jak i inne lumpexowe zdobycze których tutaj nie pokażę ale jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam tu klik


4) Kolejne butki do biegania, aktualnie te są w zapasie ale ciesze sie że są bo bardzo lubię buty tej marki, jak sie rozwalą kupuję mam już następne:) 


5) Pierwsze spotkanko czy jak kto woli randka od czasów T<3 Było bardzo miło, na zupełnym luzie i mimo że kontynuacji nie ma w tej znajomości to spędziłam miły czas, poczułam ulgę i lekkość a to jest też ważne w życiu. 


6) Miłe spotkanie na lody też z koleżanką, pośmiać sie pogadać i zjeść coś co jest słodkie tłuste i nie zdrowe a sprawia dużo radości! 


No i chyba to na tyle radości marcowych miłego kwietnia! 

23 komentarze:

  1. Same rarytaski, takie lody czy deser bym sobie teraz zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe przyjemnosci. Ja ograniczam słodkości.🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody czy deserek to ja zawsze! :)

    Fajne przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale żeśmy się zgrały, obie napisałyśmy o przyjemnościach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie z innymi ludźmi są bardzo ważne. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na cieplejsze dni, żeby zjeść lody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że marzec był udany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że umilasz i doceniasz takie chwile, spotkania , wieczory relaksujące, odprężające . Ja też kolekcjonuję takie chwile.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby drobne przyjemności a dają tak dużo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna torebka :) udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna jest ta torebeczka :)
    Muszę poszukać tej świecy zapachowej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie drobne przyjemności są w życiu bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zjeść w marcu i ogólnie zimą lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem sporo. :) Ja się z dwiema koleżankami widziałam, super było. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności w sam raz na marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba cieszyć się nawet z małej rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. udany marzec, kwietnia także takiego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udany i pyszny marzec :)
    Życzę równie pięknego kwietnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te kupione przez Ciebie buty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemności to dobra rzecz, nawet zimą lody smakują wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!