poniedziałek, 23 października 2023

Rozmaitości















 




15 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie idę spać w dobrym humorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Solarium dla kur i zepsuta drukarka są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mnie rozbawiły i nastawiły optymistycznie na poniedziałek 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne,no śmieszne a często i prawdziwe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) chociaż brałem dla Niej prysznic trochę przerażające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie dobre, a niektóre bardzo życiowe...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie memy są super :D Uwielbiam te rozmaitości, naprawdę poprawiają humor ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jaki dziś zestaw, popłakałam się ze śmiechu. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdeprawowana drukarka i kury opalone na mahoń:))))))E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak trochę uśmiechu! It was never saved, solarium dla kur, nie ma drogi powrotnej i opis Dominiki są naprawdę w punkt. :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!