wtorek, 24 października 2023

Prążka

 A może ktoś przygarnie szczeniaczka, urocza sunia poleca sie uwadze...


Hola, hola, a kto tu nie ma jeszcze swojego domku!? Co to za łobuz mały rozgląda się ciągle za swoimi najlepszymi człowiekami? Prążka!
Mała, ok. trzymiesięczna, pitbullinka poleca się do adopcji, do domku miłośników TTB, ludzi aktywnych, ludzi otwartych na pracę z psiakiem, na budowanie mądrych relacji, ludzi czytelnych, fajowych, totalnie pitbullowych! 😊
Prążka jest sunieczką wesołą, rezolutną i bardzo aktywną - wspominaliśmy już o tym? Nie dla niej los kanapowca, jej żywioł to spacery, przygody, zabawa i nauka z ludźmi.
Jeśli czujesz, że pitbull to pies w sam raz dla Ciebie i pragniesz adoptować Prążkę, napisz do nas koniecznie na adopcje.fundacjaast@gmail.com, prześlemy Ci do wypełnienia ankietę przedadopcyjną i podumamy, czy Prążka jest brakującym puzzlem, który pięknie uzupełni lukę w Twoim domku 💚

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za pieska, to musi być naprawdę mądry człowiek do takiego psa. U nas jeden debil spuścił bez smyczy i kagańca, szczuł koty. Na szczęście im się nic nie stało, ale byłabym wdzięczna, gdyby nie dawano takiego psa byle szmaciarzom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że kotom sie nic nie stało, smutne że są osoby nieodpowiedzialne, takie nie powinny mieć zwierząt.
      Ja mam nadzieje, życzę aby każdy pies miał dobrą odpowiedzialną rodzinę; niezależnie czy TTB czy inny.
      To samo w odniesieniu do innych zwierzaków.
      Prążka to szczeniak szybko domek znajdzie myślę.

      Usuń
    2. Też tak myślę, mam też nadzieję, że będzie to odpowiedni dom. Niektórym powinno się odbierać zwierzęta i do tego będę dążyć, żeby im odebrano.

      Usuń
  2. Szczeniak to chyba zawsze ma większe szanse na adopcję. Mam nadzieję, że szybko pójdzie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!