środa, 1 maja 2024

Przyjemności, ulubieńcy kwietna.

 


1) Strona która ułatwiła mi zapisy do specjalistów. terminyleczenia.nfz.gov.pl okazało sie że do okulisty nie muszę czekać lat, udało mi się zapisać na lipiec. Oczywiście mogłabym szybciej ale musiałabym dalej jechać. Fajna sprawa. Dzięki tej stronie ogarnęłam szybko pewne sprawy, super! 

2) W temacie polityki bliżej mi do ignorancji, a jednak wzięłam czynny udział w obsłudze wyborców, przygotowywanie lokalu etc. Co mi przyjemność sprawiło: zależało mi na tym by od niespełna trzech dekad prezydent miasta mego nie wygrał w wyborach i żeby dogrywka była. Oba moje życzenia sie spełniły!


4) Film: "Musimy Porozmawiać o Kevine" obraz kobiety jako matki, żony a jednak osoby samotnej, relacja z synem... film wywołał u mnie sporo przemyśleń.


5) Uwielbiam golonkę, ta była pyszna trochę na słodko, z grzybkami i przepysznymi ziemniaczkami.


6) Nie mam zdjęcia. Ciastko z cukierni "U Wołka" kruche z dżemem białą czekoladą i orzeszkami... mniam!

7) Przesyłka od Vobro 


8) Wizyta w Galerii EL

 
9) Rooiboss ananas z karmelem i gruszkowa herbata. Owsianka super na sniadanie, szybka i sycąca, najlepsza zalana mlekiem, z wodą nie polecam. 


10) Lniane ubranko, te kieszenie trochę... ale len na lato fajny wybór. 



16 komentarzy:

  1. Równie ciekawych odkryć majowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna strona, chociaż ja już nie będę zmieniać lekarzy, za każdym razem muszą się zapoznawać z moimi problemami od początku, nie wychodzi mi to na dobre. Co do słodyczy i golonki, już samo patrzenie wywołuje u mnie mdłości, cukierki oddałam sąsiadce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ulubieńcy. Obyś miała takich, jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo różnorodn ulubieńcy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj golonke tez lubie tak dobrze zrobioną:) pozdrawiam Monika F

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za namiar na stronę, w sytuacji podbramkowej może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też latem noszę lniane rzeczy. Bluzka pasowałaby kolorystycznie do moich lnianych spodni ;) a co chcesz od kieszeni? Fajne są, ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kwiecień. Różne doświadczenia hartują. Dobrych wrażeń w maju!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia o tej stronie NFZ, ale super, że o niej piszesz. Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rooiboss uwielbiam, najbardziej klasyczny. Właśnie wczoraj wieczorem piłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz niestety są takie terminy wizyt u lekarza, że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Udanej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duble Grizzli od Vobro sa przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś interesujący i smaczny kwiecień :) Oby maj był równie udany

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamietam film o Kevinie, zrobil na mnie ogromne wrazenie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Len to jest mega wynalazek. Termicznie przyjazny w każdych warunkach. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!