środa, 17 lipca 2024

Haul

 Dzień dobry bardzo, dziś krótki i skromny zakupowy haul. 


Zapraszam do dalszej części:


1) kostkarka do lodu, czasem robie sobie kawę Inkę na zimno wrzucam lód i zalewam mlekiem. Kostkarka kupiona w Action za jakieś 5 złotych niestety nie jest godna polecenia niewygodnie sie zamyka co bywa irytujące. 

2) Maseczka z kwasem hialuronowym.

3) Kawa Inka karmelowa, dobra na zimno jak i na ciepło, lubię:) W sumie to jeszcze tylko mlecznej i miodowej nie piłam:) ale jak na razie karmelowa najlepsza. 



1) Bielenda balsam ujędrniający, kupiłam bo był w dobrej cenie chyba 3 pln
2) Miya żel do higieny intymnej
3) Bilet na spektakl: "Piękna Zośka". Piękna Zośka - Zofia Paluchowa jest muzą malarzy, pewnego dnia konczy tragicznie swój żywot, trwają poszukiwania winnego, podejrzenie pada na męża modelki. Wdowiec szewc i rolnik nie przyznaje sie do winy. Dzięki zeznamiom świadków bliżej poznajemy to co dzieje się w chacie... - tak wyczytałam w opisie.

No skromne te nowości, ale jak to w życiu różnie bywa czasem więcej czasem mniej:) 

8 komentarzy:

  1. Najważniejsze, żeby były przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że kupiłeś bilety na spektakl. Przed Tobą, mam nadzieję ciekawe wydarzenie kulturalne. Uwielbiam tę Inkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że Tobie sprawiły przyjemność i radość te zakupy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez minione dwa tygodnie to tylko lody kupowałam w sporej ilości i bilety wstępu na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam jeszcze karmelowej Inki. Nabrałam na nią ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić kostkarkę do lodu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupic nowe pojemniki do robienia lodu, poprzednie zużyłam do zera ;p

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!