poniedziałek, 26 marca 2018

Tołpa - dermo mani, new. odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1, 75 ml nawilża, wygładza, ujędrnia, regeneruje i rozjaśnia

Jak tam poniedziałkowy nastrój? Zmiana czasu, początek wiosny to taki czas w którym czuje się nieco osłabiona, więc kolorystyka dzisiejszych zdjęć nieco bardziej ożywiona:) 
Ciekawe czy jest ktoś kto podobnie jak ja nie lubi kremów do rąk... nie lubię a jak już stosuje to znaczy że muszę. Nie znoszę uczucia "emolientowej rękawiczki" czy tłustych warstw na skórze. Krem ma wchłaniać się błyskawicznie i robić co najmniej to co producent obiecuje na opakowaniu, no dobra sprzątać i gotować nie musi ale pielęgnować nawilżać jak najbardziej.
Na MAYBE Beauty w listopadzie otrzymałam wielkie pudło z produktami marki Tołpa


wiemy, że... nasz sposób na odnowę dłoni to praca nad tym, by stały się z powrotem lekkie. By młodsza, jaśniejsza i lepiej nawilzona skóra wyglądała i czuła się zdrowo. Cała. A więc: zewnętrze dłoni, palce i paznokcie.

nasz dermokosmetyk ujędrnia i wygładza skórę rąk. Rozjaśnia przebarwienia, nawilża i odżywia. Regeneruje i zapobiega starzeniu skóry rąk. Przywraca im promienny wygląd i witalność. Pielęgnuje i wzmacnia paznokcie.

małe wielkie składniki torf tołpa.®, kompleks nasion drzewa Tara i zielonych alg, olej migdałowy, masło shea, ekstrakt z mandarynki japońskiej, pochodna mocznika, gliceryna, keratyna być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.

mamy na to dowody* redukuje wielkość zmarszczek o 11% wyrównuje koloryt skóry o 8% wygładza skórę o 12% * badania aparaturowe i dermatologiczne na grupie 60 osób. Wyniki badań aparaturowych po 4 tygodniach stosowania.

inne przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego. Najlepiej jest przechowywać nasz kosmetyk w temperaturze pokojowej (15–25C) oraz zużyć w ciągu 3 miesięcy po otwarciu.

sposób użycia wmasuj serum w skórę rąk i paznokcie po każdym umyciu. Stosuj codziennie.
 Produkt otrzymał nagrodę:

I miejsce w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego 2016

źródło
Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydroxyethyl Urea, Coco-Caprylate, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Stearic Acid, Ceteareth-25, Glyceryl Stearate SE, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetyl Alcohol, Keratin Amino Acids, Peat Extract, Citrus Unshiu Peel Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Caesalpinia Spinosa Gum, Tetrasodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.


Moja opinia:

Serum dostajemy w buteleczce z pompką, całość wygląda dość elegancko i przyjemnie, minimalistycznie i prosto bez zbędnych ozdób. Aplikacja w postaci kilku pompek wystarcza mi by nasmarować dłonie. Woń produktu porównać bym mogła do owocowej ściślej rzecz biorąc do  cytrusowej. Zapach intensywny, zostaje z nami nawet po umyciu dłoni.
Plusem produktu jest to że szybko sie wchłania, w składzie zawiera mocznik, masło shea , zawiera też ekstrakty:  z mandarynki japońskiej, jest to ekstrakt z torfu, które wykazuje działanie przeciwzapalne, bakteriobójcze, ściągające, oraz łagodzi podrażnienia, czy wyciąg z plechy algi która zmiękcza i wygładza, ma również działanie antyoksydacyjne - jest inhibitorem wolnych rodników. Serum świetnie wygładza skórę co do nawilżenia może być nie wystarczające przy bardzo suchych dłoniach. Nie wiem czy nazwa serum jest tutaj adekwatna.... jest to taki przyjemny krem do rąk dla średnio wymagających, szybko sie wchłania i intensywnie pachnie, o ile zapach sie spodoba jest fajnym umilaczem.
Produkt kosztuje ok 18 pln/75ml

Za możliwość przetestowania dziękuję marce Tołpa


Oraz organizatorkom spotkania:


47 komentarzy:

  1. Myślę, że ten produkt przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam:) ale mazidła tołpy ładnie pachną;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli nie dla mnie.. bo ja mam ostatnio BARDZO suche dłonie. Swoją drogą, to skoro serum, to powinno być intensywne.. chyba, ze to serum tylko z nazwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... też sie spodziewałam że będzie takie serum jednak wygładzenie jakie daje jest super!

      Usuń
  5. Miałam kiedyś krem przecie cellulitowi tej firmy i bardzo dobrze się sprawdzał, kremu do rąk jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum do dłoni to fajna sprawa. Ja teraz używam poza kremami też serum z marki Organique i przyznam, że jest świetne - bardzo odżywcze. Moje dłonie po zimie są wymagające;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, więc nie mam jak ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sobie wyrobiłam nawyk kremowania rąk i zawsze jakiś krem mam pod ręką. Tego serum nie znam, ale prawdopodobnie nie byłabym zadowolona z nawilżenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że pewnie byłabyś zadowolona:) skoro regularnie dbasz o dłonie.

      Usuń
  10. Lubię kosmetyki tej marki, choć niezbyt często po nie sięgam ze względu na moje kosmetyczne zapasy. Kremów do rąk nie miałam jeszcze od nich, ale zapach i wygładzenie są dla mnie kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygładzenie jest super i trwałe:) czuję nawet jak "zapominam" stosować kremu to satynowa gładkość trwa i trwa

      Usuń
  11. Z Tołpa nie wszystkie kosmetyki się u nas sprawdzają, ciekawe jakby było z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie cytrusowe zapachy, jednak po kilku podejściach do tołpy przestałam się nią interesować...moja skóra jej po prostu nie lubi...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Tołpy testowałam niewiele kosmetyków... Serce skradł mi ich tonik do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. po zimie przyda mi się to serum!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie zdjęcia! Po tej recenzji kupię to serum! Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje akurat nie są zbytnio wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ma bardzo wiele funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy kremu do rąk w opakowaniu z pompką, ale taki pojemniczek jest o wiele wygodniejszy od tubek :) Po za tym skład jest dość dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się forma opakowania, jednak nie wiem czy sięgnęłabym po te serum do rąk

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny krem na co dzień, bardzo polubiłam. Ale rzeczywiście nie wiem czemu jest nazwany "serum"

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko do rąk mogłabym przetestować :)
    Nie miałam tego serum, więc chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobnie jak Ty, nie lubię kremów do rąk. Niestety, jestem skazana na ich używanie.
    Znam to serum - dała mi je znajoma xD Ale niestety, ono nie pomogło moim dłoniom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja często kremuję dłonie więc pewnie to serum zdałoby egzamin, chociaż jeszcze nigdzie na nie nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mocznik zawsze cenię w produktach do dłoni i stóp.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!