środa, 29 września 2021

Nowości

 

Dziś temat przyjemny bo zakupowy, oj kupiłabym sobie jeszcze conieco ale nic na siłę. Byłam w lumpku, namierzyłam się ubrań i okazało się że niestety ale niczego nie wybrałam i z żalem odwiesiłam ubrania. Kusi mnie pewien zapach, mimo że nie jest to jakaś najwyższa połka to jest to bardzo ciekawy dla mnie zapach i z testów testerowych wynika na wielki plus. Waham się jednak bo i tak sporo kupiłam w tym miesiącu, ale zapach fajny no i na promce aktualnie... no i tak się dręczę, tragizm sytuacji bo nie da sie wydać pieniędzy i jednocześnie je mieć. Zakupy to wymiana, a oto na co wymieniłam swoje pieniążki:


1) Herbata Chelton, czarna aromatyzowana. Oj dawno nie miałam herbaty tej marki, bo nie kupuję saszetkowych herbat a dwa że nie często spotyka sie te herbaty w sklepowej ofercie. W pracy przerwy mijają szybko więc ekspresówka to najlepsze wyjście. Saszetka do kubka, zalewam wodą z dystrybutora i jest. Pamiętam piłam też i inne herbaty tej marki ale najmilej wspominam wersje czarna porzeczka, smaczna była zielona herbata z jaśminem. Niestety jeśli mam zapłacić jakieś 20 złotych za wysyłkę to pasuję. Z bólem ale jednak.

2) Wafelek tofiowy, samczny i niezdrowy;)

3) maseczka dwuetapowa peel off i glinkowa. Fajna, tania.

4) Avon Pur Blanca, dezodorant w kulce.



1) Lipton herbata czarna aromatyzowana, zakupiona z myślą o pracy. 
2) Impra, herbata odkryta przypadkiem, otóż dostałam w prezencie saszetkową wersje z czekoladą i wanilią, herbata pyszna! Widząc w sklepie inny smak, liściastą postanowiłam wydać dyszkę:)


1) Maska do włosów Dolce Banan.
2) SELIAR Luxury szampon intensywnie nawilżający i maska.
3) Szampon i maska rozświetlające. 


Vtika olejek do włosów
Komplet skarpetek, bez uciskowe, zdrowe. 



Kacpry to moje ulubione buty. Jedne mi sie zużyją to albo niosę do szewca, albo kupuję nowe. Tutaj kupiłam dwie pary, a "stare" idą do szewca. Troszkę trzeba podszyć je, Pani szewc usługę wyceniła na 25 złotych. Takie "rozchodzone buty które nie wyglądają źle, to buty z którymi najtrudniej sie rozstać, dobrze dopasowane, najwygodniejsze, więc niechętnie wyrzucam o ile nie muszę, a skoro można "uratować" to czemu nie:)

Tymczasem mam dwie nowe pary jedne akurat takie na teraz, już wypastowane mocno, drugie takie cos jak baleriny,

No i to na ten moment tyle nowości. Kusi mnie jakiś fajny krem do twarzy, ten flakonik z zapachem co to mnie kusi... zobaczymy co dalej:)

Miłego dnia, Wam życzę, mnie stres trzyma, ale będzie co ma być. 

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię aromatyzowane herbaty Lipton. Ostatnio również zrobiłam zapas skarpet. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zaparzy taka saszetkę to cała kuchnia pachnie.

      Usuń
  2. Znaleźć dobrego szewca to nie takie proste... Przynajmniej w mojej okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupki, uwielbiam wszelkie herbatki :) A buty świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatki dobra rzecz, a buty masz super, te czerwone są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone obrały mnie już,ale się "dotrzemy",mam nadzieję że szybko.

      Usuń
  5. Ciekawe zakupy. Czasami trzeba sobie zrobić "dobrze" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś olejków z Vatiki,bardzo dobrze się u mnie sprawdzały i naprawdę poprawiły kondycję moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapas skarpet zrobiony :-) Herbatki muszę koniecznie spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem o jakich perfumach mowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi dziś zabrakło w spozywczym kasy na zakupy. Dobrze, że pojutrze już pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne buty! Takie nieoczywiste - lubię kiedy jesteśmy niepowtarzalni, co w dobie sieciówek jest ciężkie do ogarnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać na zakupy. Jakoś w tym miesiącu trudno było mi znaleźć na nie czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nieźle poszalałaś na zakupach, ważne, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbatki na obecny czas przydadzą się. Będą rozgrzewać jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty wyglądają na naprawdę wygodne. Koniecznie muszę polecić je mamie, bo ma straszny problem ze znalezieniem wygodnych dla siebie butów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Liptona herbatki bardzo lubię, ale tej drugiej marki Chelton nie znam kompletnie. Jakoś nie widziałam takich herbat. Buty całkiem, całkiem, nawet bym też takie sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie podglądać, co ktoś kupuje :) Czasami zaglądam ludziom w koszyki w sklepie! Też dzielę herbaty na te do domu i te do pracy, które muszą być wygodniejsze i szybsze w przygotowaniu. A buty - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczęściej chodzę w trampkach i adidasach, tak jest mi najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię herbaty, też mam ich całe mnóstwo, lubię wybierać wśród smaków i zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty! Jeśli takie trafię to chętnie kupię, przydadzą się na teraz. I jeszcze skarpetki, lubię takie że wzorkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio mam pecha do butów, wszystkie moje rozklekotane ulubione buty musiałam wyrzucić, bo już nie było czego naprawiać

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!