środa, 11 stycznia 2023

Odkrycia 2022

Rok 2022 to już historia, jak to w życiu cienie i blaski, a jako konsumenci odkrywamy ulubieńców, średniaki ale zdarzają sie i bubelki, dziś o tych pierwszych. Ulubieńcy moi należą do rożnych kategorii, przypadkowa jest ich kolejność, zapraszam:


1) The Body Shop - Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna. _ Moja opinia mega przyjemna, nawilżająca łagodząca, etkrtra wydajna, wyrównująca koloryt, dająca ulgę mojej buzi, no ideał! Cena jest minusem, nawet na promce no nie jest to tani zakup, ale jest wydajna i w działaniu genialna. Kiedyś, może jeszcze są jednorazówki. Polecam! 


2) Nożyk w bryloczku, tani bo około dyszki kosztował wraz z przesyłką, ładnie wygląda jako bryloczek, jest użyteczny jak potrzeba czegoś ostrego to jest, super!

 

3) Taki napój % truskawkowy, nisko procentowe ale mnie nie na % a na smaku zależy, smaczny napój na bazie winka, mniam! Wiem że są trzy smaki: jabłko, grapefruit i truskawka. 


4) Malinogród, na skraju lasu hoduje pan owoce, z nastawieniem na odbiorcę hurtowego, a tu detaliści zawracali mu głowę a to drobnym zakupem a to przepisami. Sprytny sposób znalazł włodarz i otworzył sklep nietypowy bo bezobsługowy. Tak rozsuwasz szybkę bierzesz co chcesz a płatności można realizować przelewem, alb gotówkę wrzucić do skrzyni. W ofercie są pyszne soki które bardzo polubiłam i to z tego co obserwuję właśnie one najbardziej przyciągają klientów, ludzie grupami chyba rodzinami pojawiają się na soczki które umilają spacer albo przejażdżkę rowerową, super!


Miejsce dalej istnieje można kupić soki, przetwory owocowe, napić sie herbatki...  


5) Kosmetyki Dla - Anyżowa Ziołomyjka, Płyn do higieny intymnej. Delikatna, skuteczna ziołomyjka. Mimo kilku wad: dostępność, cena i gorsza wydajność, kosmetyk sie nie pieni, stał sie moim ulubieńcem do którego wrócę chętnie. 


6) Nacomi body musse pięknie pachnie, i przyjemnie otula swoją emolientową właściwością.


7) Herbatka z jabłkiem, biała cudowna w ciepłe dni idealna. 


8) Vobro, Jelly Dot, galaretki owocowe w czekoladzie. i WOW! Pianka Z Galaretką w Czekoladzie. łakocie w trzech smakach moją ulubioną wersją jest pomarańczowa. Te słodycze naprawdę przyciągają i wciągają, polecam!


9) Michał Brzegowy psycholog, człowiek wrażliwy poruszający tematy duszy ale też fotografii.


10) Doritosy nie przyciągają mnei szczególnie, ale wersja pizza salami naprawdę przypadła mi do gustu. Do tej pory kupowałam je na ryneczku gdzie ściagają produkty co tu ukrywać z kończącą sie datą przydatności, czas do spożycia czasem jest dłuższy czasem krótszy, bywa że coś sie pojawia i znika. Nadzieją jest że na naszym rynku sie pojawi ta wersja no ale pewnie cena będzie odstraszać....


11) Mikropiekarnia, otóż przemiła Pani Katerina z Ukrainy lubi piec, a efekty swojej pracy sprzedaje. Chleb serowy - pszenny z dodatkiem żółtego sera jest pyszny i naprawdę godny polecenia. 9 złotych to nie jest tanio ale bardzo smacznie. 


12) Szymon Kusarek bawi satyrą opakowaną w ładną polszczyznę i rymy, naprawdę miło posłuchać. Dla przykładu wklejam filmik z YT, kanał nie aktualizowany od kilk miesięcy, jest tam sporo piosenek ale jakoś nie umiem ich docenić. Szymon Kusarek działa na Instagramie i na FB.
Poniższy filmik wstawiam by jak ktoś chciał posłuchać...


13) Szal kaszmirowy ten w słonie noszę i uwielbiam go. 


14) Rajstopy Grenda bardzo przyjemne rajstopy przyjemnie mięciutkie. 
 

15) Kanał na YT, kolejny psychologiczny. Marta Niedzwiecka


16) Magiczny krem Mumio, tani, fajnie nawilza wyrównuje koloryt, jest tani




17) Herbata o nazwie: "Indyjski Specjał", czarna aromatyzowana herbata z przyprawami, kupuję ją w herbaciarni z dodatkiem cytryny jest przepyszna, polecam. 






To na tyle dobroci z których jestem zadowolona, a Ty masz swoich ulubieńców, znasz coś z powyższych?

27 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłabym się skusić na rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi są Twoi ulubieńcy. Szal kaszmirowy to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kaszmirowe szale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odkrycia, tę kosmetyczne zainteresowaly mnie najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest odkryć coś fajnego i podzielić się tym z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ciekawych ulubieńców . Zaciekawił mnie krem Mumio

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wpaść do Mikropiekarni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice products. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo fajnych i ciekawych ulubieńców roku. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Chętnie bym spróbowała "winka nie winka" i cukierasków. Podoba mi się szal w słonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie miejsca jak Malinogród i Mikropiekarnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie piekarnie i cukiernie widziałabym chętnie wszędzie:-)
    Mnie wkurza, że gdy znajdę zapach czy krem, który uwielbiam, to po pewnym czasie znika z rynku i musze szukać na nowo!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ bogate zestawienie. Zainteresowała mnie piekarnia chyba najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten napój %% chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne miejsca jak Malinogród i Mikropiekarnia :) mam podobny szal w słonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę maskę z konopi siewnych. Kosmetyki oparte na konopiach bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odkrycia. Malinogrod ekstra. Nie znam galaretek Vobro! Ładny szal.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam nic, ale na zakup chleba z serem mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy ma swoich ulubieńców w różnych kategoriach i stawia na sprawdzone marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny jest ten kubek, w którym znajduje się herbatka z jabłkiem 😍
    Nożyk- breloczek też mi się podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te odkrycia. Nożyk-breloczek zaskoczył mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Malinogród niczym handelek, z którym pierwszy raz spotkałam się na Bornholmie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od słodkości Vobro jestem jest uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!