niedziela, 30 kwietnia 2023

Przyjemności kwietnia

 


Kwiecień przechodzi do historii więc może powspominam to co było miłe.  A to co sprawiło mi przyjemność to...

1) Paczka od Vobro a w niej nowa Jamajka bananowa i ananasowa, i jeszcze takie miśki mleczne były. Cieszę sie że mogłam dzięki tej przesyłce dać radość także innym:)


2) Świeczka z Aromahome  to takie miłe czuć zapach takiego słodkiego kakao...


3) Spacerek z psem nad morzem. Gdy ładna pogoda a plaża nie zawalona ludźmi to jest super!


4) Spotkanie z koleżanką, serniczek i przepuszna herbata, tak, to drugie to nie drink a herbata z jablkiem, melonem i pomarańczą. Mniam!



No i to na tyle przyjemności, a co Tobie ostatnio sprawiło radość? 

12 komentarzy:

  1. Całkiem sporo rzeczy, jak tak patrzę wstecz na kwiecień. Byliśmy na dwóch koncertach, kilku spacerach po parkach/nad morzem/gdziekolwiek. Narcyzy pięknie mi kwitły. Było też trochę stresu i nie wiem jeszcze jak to wszystko wyjdzie (z egzaminami, praca, itd.), ale nic nie poradzę, robie tylko tyle, ile mogę. Dobroci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych spacerów nad morzem. Cudownie tam masz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło jest powspominać takie chwile. Zazdroszczę dostępu do morza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie każdy dzień przynosi trochę radości, ale najbardziej wszelkie wypady za miasto!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana spacerów nad morzem bardzo Ci zazdroszczę. Jeszcze raz dziękuję,że podzieliłaś się ze mną jedną z tych przyjemności.❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę spacerów na morzem :) mnie cieszy wiosna, uwielbiam soczystą zieleń liści i kwitnące kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w kwietniu też spacerowałam nad morzem, tylko mam ponad 250 km więc nie mogę co dzień, chociaż bardzo bym chciała! uwielbiam nasze morze:) a Twoje kwietniowe przyjemności bardzo mi odpowiadają, chętnie bym się podłączyła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miłe chwile, oby jak najwięcej takich:)) Spacery nad morzem... marzenie <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemnie, taki spacer nad morzem to super opcja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też miałam fajny kwiecień, parę spotkań, wystawa, kwitnace magnolie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spacery i serniczek chyba zawsze powodują wzrost zadowolenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że kwiecień minął minął bardzo miło 😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!