wtorek, 29 sierpnia 2023

Szczeniaczki:)

 Jak tam nastroje? Ja poznałam pewnego pana, ale nie wiem czy sens jest tu o tym pisać, może wspomnę innym razem. Pan z Elbląga;) Byłam wczoraj do neurologa mam skierowanie na dalsze badania: rezonans i usg oraz recepty...

A teraz pieseczki, szczeniaczki


Na naszym pokładzie witamy Załogę Chomików! 😁

Od drugiej połowy września będziemy poszukiwać nowych rodzin dla szczeniaków po rodzicach w typie amstaffa. Osoby chętne do adopcji pragniemy już dziś zaprosić do wypełnienia ankiet przedadopcyjnych, abyśmy mogli czym prędzej rozpocząć proces weryfikacji i doboru jak najlepszych nowych opiekunów dla maluszków.

Suczka, matka wraz ze szczeniaczkami, została przekazana pod skrzydła naszej fundacji przez inną organizację po odbiorze interwencyjnym. Stan suni jest stabilny, cały miot jest więc z mamą. Stan maluszków również jest zadowalający, a co najważniejsze, to psia mama wzorowo opiekuje się swoimi tycimi chomiczkami.

A jak już maluszki przykuły Waszą uwagę, to nieśmiało przypominamy, że ciągle zbieramy dla nich drybedy, jeśli możesz podarować maluszkom taką matę, będziemy w kosmos wdzięczni!

Jakich domów szukamy dla naszych chomiczków?
Poszukujemy, standardowo, najfajniejszych rodzin dla psów w typie TTB! Rodzin z dużym potencjałem do bycia konsekwentnymi, czytelnymi, spokojnymi przewodnikami. Rodzin aktywnych, dla których długi, solidny spacer, przeplatany zabawą i odpoczynkiem, jest codziennością. Rodzin, dla których pies to członek rodziny i odpowiedzialność na kolejnych naście lat. Rodzin, którym radość sprawia zaspokajanie psich potrzeb (szczególnie potrzeb pełnych wigoru psów w typie teriera ;)). Mówimy o Tobie? Odezwij się do nas koniecznie! 💗

Do adopcji będą zarówno suczki jak i samczyki.

Jak adoptować szczeniaczka?
1️⃣ Wyślij do nas prośbę o ankietę na maila:
adopcje.fundacjaast@gmail.com
2️⃣ W wiadomości zwrotnej odeślemy dokumenty do wypełnienia.
3️⃣ Z nadesłanych ankiet wybierzemy domy, które poddamy dalszej procedurze adopcyjnej.

źródło, więcej klik

12 komentarzy:

  1. Oby szybko znalazły kochające u odpowiednie dla nich domy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to bedzie jakaś obiecująca znajomość. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle miłości do przygarnięcia ♥ więcej zdrowia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za znajomość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do szczeniaczka to trzeba mieć mnóstwo siły i energii. ;) jak do kociaka. ;) ale to piękny czas w życiu zwierzątek. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szczęścia, pieskom też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam na jakiś większy opis tej znajomości:D:DD:

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby szybko znalazły dom! A Tobie życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie szczeniaki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!