piątek, 19 stycznia 2024

Co u Ciebie?

 

Co u Ciebie?

Może chcesz podzielić sie czymś? To jest miejsce i czas na napisanie w komentarzu tego co Ci w duszy gra:)

Miało być dziś filmowo ale za bardzo nie mam tytułu który mogłabym tu przedstawić. Zaczęłam oglądać hiszpański thiller: "Krzywe Linie Boga" (Los renglones torcidos de Dios) film z 2022 roku. Historia w której atrakcyjna pani detektyw, zgłasza się do szpitala psychiatrycznego, aby zbadać tajemniczy przypadek śmierci pacjenta. Do obejrzenia tego filmu zachęcił mnie jeden z ulubionych youtuberów psycholog i psychoterapeuta chyba psyhodynamiczny Michał Brzegowy. Jak ktoś ma ochotę zapraszam do obejrzenia filmiku z jego opinią:


Co u mnie? Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej do szkoły nauki jazdy, spotkanie trwało godzinę, pan lubi dużo mówić mało treści zawiera w swoich monologach. Czekam na odpowiedź. 

Byłam u koleżanki na herbatce, przepyszny gorący napój z grapefruitem, pomarańczą... przepyszotka!

Na koniec chciałam przypomnieć o "cukiereczkach"

klik

Mianowicie by skutecznie sie zgłosić należy zostawić komentarz wg wzoru:


Obserwuję jako:

Idealne, pyszne śniadanko (sposób, przepis...):

Przeczytane prze zemnie komentarze zawierają jedynie odpowiedź na pytanie. Jeśli ktoś ma ochotę to proszę wg powyższego wzoru komcia ostawić.

14 komentarzy:

  1. U mnie wszystko wporzadku ale mega leci mi ten czas. Wciąż mi go brak. Trzymam kciuki za pracę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie trwa walka z przeziębieniem.Js również trzymam kciuki za to, abyś dostała tę pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Krzywe linie boga. Mocno mnie wciągnął ten film.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zimno, mróz ,śnieg, ale i słoneczko ... ruszam wiec na rower

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za pracę! Zaciekawił mnie tytuł filmu, więc w wolnej chwili obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę na spacer z psem póki jasno i cieszę się na weekend. Po nim wizyty u lekarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się cieszę, bo mam dziś więcej energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic u mnie, jestem przebodźcowana i potrzebuję świętego spokoju. Żadnych filmów tego rodzaju nie chce mi się oglądać póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio marznę w pracy bo wykonuję ją dosłownie w śniegu, dlatego czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie brzmi ten opis herbaty, którą piłaś. Smak musi być niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cierpię na permanentny brak czasu. Nie wiem, jak ja kiedyś żyłam, pracując jeszcze zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio nie oglądałam żadnego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie dopadło zapalenie ucha. Czuję się fatalnie. Herbata ktorą opisujesz brzmi przesmacznie

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej duszy gra ostatni wywiad mojej Przyjaciółki - Bogusi Schubert, w Dużym Formacie. Historia Jej aktorskiej drogi aż po dzień dzisiejszy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!