Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Zakupy kosmetyczne.

miesiące jesienne są okresem gdy trzeba bardziej zadbać o cerę, zwłaszcza wrażliwą czy naczyniową… Ja jestem „szczęśliwą” posiadaczką takowej, dlatego wybrałam się dziś do kosmetycznego, i oto moje zakupy:

ulubiona krem maseczka z Flosleku:





Cenię sobie ukojenie jakie daje mojej cerze, lekko poprawia koloryt, w odróżnieniu od żel maseczki, delikatnie natłuszcza, napina uodparniając naczynka na czynniki zewnętrzne. Kupuję tę maseczkę po raz kolejny i jestem bardzo zadowolona!
Krem na noc + tonik gratis! za 16,99




24 komentarze:

  1. Widzę,że walka z naczyńkami rusza pełna parą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście nie mam problemu z naczynkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ale to dlatego że podobnie jak dziewczyny wyżej nie mam kłopotów z naczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem maseczka mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Nawet jak ktoś nie ma problemu naczynkowego - tak mi się wydaje, to warto je wzmocnić przed:) zimą gdzie temperatura daje popalić cerze....

      Usuń
    2. To muszę miśka zaciągnąć na zakupy :D

      Usuń
  5. Na szczęście ja takowej cery nie mam za to kosmetyki z flosleku uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremik widać fajny:) i bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z floslek ten krem maseczka to swietny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wczoraj byłam na zakupach w hebe, moja mama ma cerę naczynkową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś polecacie? Jestem żywo zainteresowana Waszych zakupów.

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!