Obserwatorzy

sobota, 16 lipca 2016

Moje nowości:)

W czwartek u nas lało okropnie, lało wiało pogoda koszmarna... tak mi sie nie chciało wyjść z domu... biorąc parasolkę miałam obawę że tej wyprawy nie przetrzyma. Istny koszmar. Jednak siła wyższa z domu mimo wszystko trzeba wyjść... deszczu strugi lały się gęsto...wiatr momentami wywijał parasolem... no ale ja nie z cukru...
Najgorsze że kaloszy nie mam... a nasze osławione drogi płynęły w strugach deszczu niczym rzeki... bogate w dziury i wyboje... mam nadzieje że buty moje przetrwają... 
Przyzwyczajam sie do rzeczy i naprawdę nie lubię wyrzucać, co nie znaczy że nie lubię kupować:) butów, torebek, kosmetyków i oczywiście słodyczy nigdy za wiele!

Wczoraj, czyli w piątek  Pan kurier wyczekiwany przywiózł mi takie coś:






Walizkę otrzymałam od mBanku za założenie konta. W tedy byli bardzo na dzieci nastawieni tam była hulajnoga, latarka... różne rzeczy do wyboru ja wybrałam tą walizkę (jeszcze taka żółta do wyboru była) i kubek:


Kubek dostałam od razu, a na walizkę musiałam poczekać bo było tyle chętnych że walizek już nie było. Walizka dobra rzecz warto mieć, mam nadzieje że przyda mi się:)
W Douglasie upolowałam z Montagne Jeunesse peel off maseczkę jest tam co prawda pan na opakowaniu, ale mnie to odświeżajace działanie skusiło zobaczymy...
Ziaja Płyn do płukania jamy ustnej.


Kalendarz... dziwne latem kupować... ale skoro mój sie komuś spodobał...
Bez książkowego kalendarza to ja nie potrafię... muszę mieć taki!
Wolny rynek mamy więc poszukiwania rozpoczęłam!
W Jednym sklepie Pani zażyczyła sobie za taki zwykłu książkowy może ciut większy 12,50.
W następnym sklepie były tylko takie maleństwa... nie to nie dla mnie...
Księgarnia małe trochę większe od najmniejszych 7,50 i 10,20 albo takie co sie teraz zaczynają. Były też takie co sie co sie teraz właśnie zaczynają. Podziękowałam. Dobrze zrobiłam bo w następnym z "tanimi książkami" czy jak to tam sie zwie kupiłam ten mój książkowy za 2 pln!!!



A ten co był w tym pierwszym sklepie za 12,50 to tu kosztował 3,50 a ten z księgarni za 10,20 kosztował tu był 2 pln! Wolny rynek:)

Wypad do Lidla poskutkował:


Ciasteczka smaczne i w dodatku przecenione... jakbym mogła sie oprzeć;)
Podgrzewacze chyba nowość jakaś "Morska bryza" i "słoneczna pomarańcza"


A nie czytanie składów kończy sie źle... bo bubelki sie trafiły z parafiną... ah miło nie było resztę do stóp zużyję...
Zapalarka do podpalania podgrzewaczy w kominku, stara już sie zużyła więc pora na wymianę:) do kuchni też kupiłam innego koloru. W Biedronce za zapalarki zapłaciłam ok 3 pln.

To wsio. Czy coś jeszcze do mnie trafi? Może, może... jakieś woski by sie przydały:) myślałam może jakieś rozdanie.... ale to w swoim czasie;)
Buziole!

78 komentarzy:

  1. Kalendarze polecam Ci Moleskine, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż lubi ten płyn stomatologiczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczka, a parafiny w kosmetykach też nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak jej dużo... trzeba być czujnym a mnie zabrakło czujności

      Usuń
  4. Świetne paczuchy, walizka mi się bardzo podoba, idealna na podróże nie za mała nie za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też będę musiała kupić sobie jakiś fajny kalendarzyk na wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta walizeczka. ja od nich nic nie dostałam, dziady jedne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni mają takie akcje promocyjne... kiedyś od nich dostałam taki ocieplacz do rąk

      Usuń
  7. myślę właśnie o mbanku, muszę się wybrać w końcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto załapać sie na taką akcje z prezentami:)

      Usuń
  8. W czwartek to był koniec świata. Szkoda, że nie mam pontonu, bo bym sobie urządziła na mojej ulicy spływ Dunajcem :D
    Najbardziej zainteresował mnie płyn do płukania jamy ustnej. Może napiszesz jakąś krótką recenzję?
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nooo... koszmar... z pontonem dobry patent haha, trzeba pomyśleć:)

      Usuń
  9. Ekstra. Taką walizkę też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa promocja w mBanku była :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To takie rzeczy,, za konto,, dają? Fajne :) miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo jestem ciekawa działania maseczki na wagry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O takie fajnie rzeczy rozdawają w tym banku ? Dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj.
    Ja tam się na takich nowościach nie znam, ale lubię po starej znajomości wpadać do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  15. O, nie widziałam, że rozdają takie rzeczy. Jak zakładałam konto, to trzeba było dopłacić nawet za jakiś breloczek, a tu takie rzeczy się dzieją teraz :)
    /troche-ironii.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. OO, fajna okazja z tą walizką, też mam tam konto a niestety nie było wtedy żadnej akcji, a szkoda bo by mi się przydała... Ten płyn do ust się fajny wydaje, muszę wstąpić do sklepu z ziaji;) A cena kalendarza na prawdę zawrotną, super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Walizka pewnie jak najbardziej się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się walizka :)
    Jeszcze trochę i nie nadążę z czytaniem Twoich postów xD

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz kalendarze sprzedają na 18msc od lipca do grudnia 2017 :D trochę mnie to śmieszyło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ktoś ostatnio mi kalendarz podkradł...a tam miałam klientki na makijaże pozapisywane... dobrze, że umawiam na facebooku, a jeśli telefonicznie to wysyłam jeszcze sms z potwierdzeniem, więc przejrzałam wiadomości i już wiem na czym stoję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że u Ciebie wszystko wróciło do normy:) u mnie też:)

      Usuń
  22. Cena kalendarza super ;) A ciastkom przecenionym to i ja bym się nie oparła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. no, no ładna przebitka na kalendarzu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nowości wpadły do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. używałam tego płynu z Ziai, jednak w mojej aptece już go nie ma, więc nie chce mi się go szukać gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kalendarz musi być ja też sobie bez niego nie wyobrażam funkcjonowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem szczerze, że uwielbiam kosmetyki od Ziai, ale tego płynu jeszcze nie miałam :) Osobiście polecam zakupy przez Internet, bo jest o wiele taniej niż gdziekolwiek ;) https://e-ziaja.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kalendarz przydatna rzecz - nie wyobrażam sobie bez niego istnienia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!