Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2016

Noscar - krem z masy perłowej przeciw bliznom. Recenzja

Krem otrzymałam na pamiętnym spotkaniu blogerek w Poznaniu. Blizn jako takich nie posiadam no może czasem coś tam jakieś zadrapanie sie pojawi... wyciskanie zaskórników bywa że sprzyja śladom... ciężko powstrzymać się od wyciskania... istna mania...
Noscar krem przeciwko bliznom czy sie sprawdza?
Fotki robiłam jakoś wiosną:





opis ze strony producenta klik:

Formuła kremu NoScar® została opracowana dla osób, które mają problem z bliznami. Jest na tyle uniwersalna, że działa na blizny różnego pochodzenia: powstałe w wyniku urazu mechanicznego i po oparzeniach, a także blizny potrądzikowe i rozstępy. W składzie kremu znalazły się składniki zarówno stosowane tradycyjnie w tego rodzaju formulacjach, takie jak masa perłowa, kwas hialuronowy oraz alantoina, jak i nowoczesne odkrycie w kosmetologii - komórki macierzyste. Masa perłowa przyspiesza efekt wygładzenia blizn oraz uelastyczniania i rozjaśniania skóry. Kwas hialuronowy reguluje gospodarkę wodną skóry i ma działanie wygładzające. Dzieki niemu skóra zyskuje młody wygląd, jest gładka, jędrna i napięta. Komórki macierzyste z wąkrotki azjatyckiej (Centella asiatica) zmniejszają aktywność enzymu hialuronidazy, zapobiegając degradacji kwasu hialuronowego, i poprawiają zdolność skóry do regeneracji. Krem NoScar® cieszy się uznaniem konsumentów oraz środowisk lekarskich i farmaceutów. Dowodem na to są przyznane mu nagrody: Produkt Roku 2013 w kategorii preparaty na blizny, którą otrzymał od „Świata Farmacji”, oraz Dobra Marka 2013 przyznana mu przez Forum Biznesu, a także godło „Najlepsze w Polsce” Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług przyznane przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu. Krem NoScar® został także uznany Produktem Roku 2014 i 2015 oraz otrzymał Nagrodę Zaufania Złoty Otis 2014, potwierdzając tym samym swoją wyjątkową pozycję wśród preparatów na blizny.


Sposób użycia:

Krem nakładać na umytą i osuszoną powierzchnię skóry. Stosować wyłącznie na wygojone blizny. Kilkuminutowy masaż jest warunkiem efektywnego wchłonięcia składników kremu i jego skutecznego działania. Czynność tę można powtórzyć kilka razy w ciągu dnia. Nie stosować u dzieci poniżej 3 lat.



Skład INCI Ingredients: Aqua, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Triethanolamine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Centella Asiatica Meristem Cell Culture, Pearl Powder, Panthenol, Glycerin, Xanthan Gum, Allantoin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hyaluronic Acid, Parfum.

woda

Stearic Acid,   Substancja renatłuszczająca w preparatach myjących. Proces mycia powoduje usunięcie m.in. substancji tłuszczowych z warstwy rogowej naskórka. Dlatego stosuje się substancje renatłuszczające, które odbudowują barierę lipidową i częściowo hamują proces wymywania lipidów z warstwy rogowej naskórka.

Isopropyl Myristate  emolient, może zapychać, Wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków - daje dobry poślizg przy rozsmarowywaniu (np. pomadek na ustach), zmniejsza lepienie i tłustość kosmetyku. Plastyfikator sztyftu - nadaje elastyczność sztyftom, zapobiega ich kruszeniu. Pełni rolę rozpuszczalnika dla innych substancji hydrofobowych zawartych w kosmetykach. Lepiszcze substancja wiążąca składniki kosmetyków

Cetearyl Alcohol Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy.
Substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe (aplikacyjne).

Caprylic/Capric Triglyceride, emolient, może zapychać. Modyfikator reologii (poprawia konsystencję preparatu), powoduje wzrost lepkości kosmetyków. Jest to substancja tłuszczowa, dzięki czemu ułatwia poślizg przy aplikacji preparatu, więc poprawia właściwości użytkowe.

Propylene Glycol Hydrofilowa substancja nawilżająca skórę. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotora przenikania ułatwia w ten sposób transport składników aktywnych kosmetyku w głąb naskórka.
Humektant  zapobiega wysychaniu masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby itp. Wspomaga działanie konserwujące poprzez obniżenie aktywności wody, która jest doskonałą pożywką dla drobnoustrojów. Informacje o możliwych zastosowaniach glikolu propylenowego w kosmetykach są dostępne na stronie Komisji Europejskiej w bazie CosIng.

Triethanolamine,   Regulator pH, pozwala na uzyskanie odpowiedniego pH kosmetyku.

PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,  Substancja odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.

Centella Asiatica Meristem Cell Culture,  Glycogem Echinacea powstał na bazie jeżówki, której komórki macierzyste wyprodukowane w warunkach in vivo zawierają substancje aktywne, które mają działanie antyoksydacyjne i zwalczają wolne rodniki. Echinacea pomaga zwalczać stany zapalne i infekcje. Wzmacnia wygładzające, nawilżające i ochronne właściwości kremów i emulsji. Zawarte w produkcie fitosterole, aminokwasy i polisacharydy nawilżają, chronią i odżywiają skórę. Glycogem Echinacea stymuluje produkcję nowych włókien kolagenowych w komórkach skóry – fibroblastach, dzięki czemu znacząco poprawia elastyczność skóry.

Pearl Powder, - poprawia metabolizm skóry, działa przeciwzmarszczkowo, - regeneruje, wzmacnia elastyczność i napięcie skóry, - działa gojąco i antyseptycznie na drobne uszkodzenia skóry i wypryski, - łagodzi, - absorbuje nadmiar sebum, matowiąc skórę, - zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek i porów skóry, - wygładza, rozjaśnia i ożywia koloryt, - jest niekomedogenny (nie powoduje zatykania porów). » Jest to puder biały, o transparentnym (bezbarwnym) wykończeniu, nadający się do każdego typu karnacji. » Jako składnik neutralny, może być bez obaw stosowany do matowienia kremów z filtrami przeciwsłonecznymi.

Panthenol, Prekursor witaminy B5 (kwasu pantotenowego), prowitamina B5. Pantenol po wniknięciu w skórę jest przekształcany do kwasu pantotenowego. Oba związki wykazują to samo działanie biologiczne. Witamina B znajduje się w każdej żywej komórce.
Hydrofilowa substancja nawilżająca. Substancja aktywna, wywołuje efekt kosmetyczny na skórę,: działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.

Glycerin, Hydrofilowa substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotor przenikania - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.

Xanthan Gum, Polisacharyd otrzymywany w procesie fermentacji bakteryjnej. Modyfikator reologii (wpływa na konsystencję) - zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu.

Allantoin, Substancja aktywna, występuje w korzeniach niektórych roślin np. fasola, soja. Działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga prcesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze.

DMDM Hydantoin, pochodzenie: składnik chemiczny działanie: - używany jako: chemiczny środek konserwujący POCHODNY OD FORMALDEHYDU - MOŻE W PRODUKCIE LUB NA SKÓRZE UWOLNIĆ FORMALDEHYD. FORMALDEHYD POWODUJE SZYBKIE STARZENIE SKÓRY I JEST SILNYM ALERGENEM. OD DAWNA JEST PODEJRZEWANY O WYWOŁYWANIE RAKA.

Iodopropynyl Butylcarbamate, Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed wtórnym zakażeniem mikroorganizmami które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu produktu (np. nabierając krem palcem).

Hyaluronic Acid, humektant, substancja przeciwzmarszczkowa, zwiększająca penetrację składników aktywnych. » Wygładza i zmniejsza szorstkość skóry, ułatwia aplikacje makijażu.» Wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, zmniejsza głębokość zmarszczek i poprawia elastyczność skóry po 4-8 tygodniach zastosowania.

Parfum.



Takie plastikowe wieczko z takim czymś co mi sie zaraz urwało..... jednorazowe?


Konsystencja ciekawa:


krem otrzymał nagrodę:


Moja opinia:

Kartonik opisany czytelnie w języku polskim, sporo informacji znajdziemy odnośnie preparatu: przeznaczenie, skład, nagrody jakie uzyskał, informacji jest sporo.
W środku słoiczek z kremem przyjemny wizualnie mamy informacje takie jak skład, nazwa, adres producenta, sposób użycia.
Co do składu no to cóż.... jak widziałyście nie jest to produkt naturalny ale producent wcale tego nie obiecuje. Jeśli ktoś ma tendencje do zapychania to zapchać może. Mnie nie zapchał.
Zapach bardzo przyjemny słodki jak jakieś łakocie, ja go polubiłam:) Konsystencja ciężka do określenia, łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania się.
Zapach uprzyjemnia chwile, po jakimś czasie po nałożeniu zapach znika:)
Krem jest wydajny, fajnie nadaje sie pod makijaż.
Co do blizn to nie wiem na ile pomógł na ile one same sie zabliźniły.
Co do odparzeń i poparzeń to polecam aqua gel i tu też o nim pisałam klik.
Sama się kiedyś poparzyłam i nie wyobrażam sobie smarowania gdy boli.
Co do kremu to spokojnie mogę polecić by wypróbować na blizny fajnie szybko sie wchłania nie pozostawia filmu, ładnie pachnie, rozjaśnia... krem drogi nie jest 39. 90 za 30 ml i 63.90 za 50 ml

za możliwość przetestowania dziękuję:




92 komentarze:

  1. Możliwe, że wypróbuję mniejszą pojemność.
    Oj tak, u mnie ślady na twarzy po wyciskaniu to zmora :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto próbować ja mam cerę naczynkową więc szukam i próbuję... bo jakie wyjście...

      Usuń
  2. Jako takich blizn nie mam, chyba go na razie nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę blizn więc przydałby mi się taki krem.

    OdpowiedzUsuń
  4. blizn nie mam, ale krem fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym kremie już czytałam ale nie używałam gdyż nie mam blizn.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam ślady po trądziku ... u mnie czeka jeszcze w kolejce do testów xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem Twojej recenzji tego produktu

      Usuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy dałby radę na moją bliznę pod okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam różne kremy na blizny a to ze względu na moją Sikorke jeszcze trochę i będzie z niej chodzaca blizna ;)Ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemu z bliznami, więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam kilka wieloletnich blizn z dziecinstwa jak to myślałam, że wdrapywanie sie na drzewo jest dobrym pomysłem... Nigdy w sumie niczego na blizny nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jakby poradził sobie z moimi bliznami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt. Ale ja na szczęście go nie potrzebuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym kremem i chyba sobie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś zamiennik tego kremu i niestety zero efektów

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i jestem zadowolona :D Bardzo mi się podoba zapach i konsystencja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam malutką bliznę w okolicach ust po zabiegu dermatologicznym wykonywanym przez totalnie nieprofesjonalną osobę... W sensie pani dermatolog niby ma wszystkie tytuły, ale na swojej pracy się widocznie nic a nic nie znała. Ciekawe czy ten krem by mi pomógł...
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straszne że zdobywają uprawnienia i pracują w zawodzie osoby które nie nadają sie w ogóle do tego co robią bo ich praca więcej szkody przynosi

      Usuń
  19. Słyszałam o tym kremie, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem do niego przekonana skoro mówisz że sama nie wiesz czy coś zrobił z bliznami ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja Mama stosuję na bliznę po zabiegu i jestem bardzo zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś próbowałam, ale niestety nie działał:(

    OdpowiedzUsuń
  23. mogę spróbować :) może coś zadziała na małe blizny po wypryskach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy produkt i ten skład perłowy ładnie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja używam na bliznę z młodości na nodze i jest progres :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten kremik kiedyś i z pewnością pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam kilka blizn potrądzikowych. Teraz stosuję kurację złuszczającą serum z kwasem glikolowym firmy Liqpharm. Miałam w planach sięgnąć jeszcze po serum z wit C, ale może najpierw skuszę się na ten krem. Kto wie może przyśpieszy zniknięcie przebarwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Blizn na szczęście nie mam, ale będę pamiętać o tym produkcie na w razie co :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe czy ma bliznę po CC by pomógł - bo nie umiem sobie z nią poradzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam ten krem i niestety bez rewelacji ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przez chwilę myślałam że może by mi się przydał na bliznę po cc ale to nie ten produkt. Muszę poszukać jakiejś maści

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuu, ja już nie wypróbuję :/ uczuliłby mnie, jak inne kremy przeciw bliznom, już nie mam pomysłu, który mógłby być dobry...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślady po wyciskaniu to masakra, przyznaję się bez bicia, że i mnie się takie coś zdarza, mimo, że wiem, iż nie powinnam tego robić, ale kusi żeby się pozbyć niedoskonałości w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje córeczki go używają na blizny po ospie, ale niestety na razie powalających efektów nie widać, zobaczymy jak będzie przy dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekty pewnie najlepiej ocenić na jakiś starszych bliznach, które się nie zagoiły. Bo skoro do końca nie wiesz na ile on działa a na ile same zeszły to ciężko to stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam ten kremik już dosyć dawno i efekty takie średnie dawał, ale cera po niej ładnie wyglądała, tak gładziutko i miło;)

    OdpowiedzUsuń
  37. miałam podobny ( również z masy perłowej )ale z innej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Używałam tego kremu daaawno temu, ale z tego co pamiętam, to tylko trochę rozjaśniał cerę. Blizn nie spłycił niestety. Teraz zbieram się do testów kremu Evolet, który czeka na swoją kolej. Zobaczymy czy on poradzi sobie lepiej z moimi potrądzikowymi bliznami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!