Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2016

Opinia. BEAUTE MARRAKECH - SZAMPON ODBUDOWUJĄCY Z OLEJEM Z OPUNCJI FIGOWEJ 250 ml. /recenzja

W ramach współpracy ze sklepem marokosklep miałam możliwość zapoznania sie z produktami będącymi w asortymencie sklepu pisałam czarne mydło lawendowebalsam z olejamiolej różany, oczywiście jeszcze napiszę o kolejnych ktore otrzymałam a dziś będzie szampon do włosów:

Mimo dobrego zapakowania niestety nakrętka w transporcie nieco się ułamała, ale na szczęście nie ma to większego znaczenia dla użytkowania:




Coś o produkcie z marokosklep:

Szampon z olejem z opuncji figowej do włosów osłabionych i zniszczonych. Shampoo with prickly pear oil for weakened and damaged hair. Szampon zawiera drogocenny olej z nasion opuncji figowej, bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe, który nadaje mu właściwości odżywcze i ochronne. Szampon intensywnie regeneruje, pielęgnuje oraz zmiękcza. Po jego zastosowaniu włosy wyglądają zdrowiej, stają się sprężyste, podatne na układanie oraz bardziej odporne na szkodliwy wpływ czynników zewnętrznych. Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, barwników, pochodnych ropy naftowej ani rafinowanych olejów. Zawiera wyłącznie konserwanty zaakceptowane przez ECOCERT.


Sposób użycia: Nanieść szampon na mokre włosy i masować do powstania piany. Następnie obficie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć. Kraj pochodzenia :Maroko


Skład Ingredients:

Aqua, cocamidopropyl betaine, opuntia ficus - indica seed oil, glycerin, sodium chloride, benzyl alcohol, sodium cocoamphoacetate, citric acid, stearyl citrate, sodium benzoate, parfum.

woda

cocamidopropyl betaine,  Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych, łagodzi ewentualne działanie drażniące anionowych substancja powierzchniowo czynnych

opuntia ficus - indica seed oil,  Aby otrzymać 1 litr oleju z pestek opuncji potrzeba zużyć 1 milion pestek opuncji, żmudnie wydobywanych z pulpy 470 kg świeżych owoców opuncji. Olej z pestek opuncji wykazuje silne działanie przeciwzmarszczkowe, zwiększające nawodnienie i odporność skóry oraz antyoksydacyjne, zapobiegające fotostarzeniu skóry. Olej z opuncji charakteryzuje się wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych, głównie kwasu linolowego - Omega-6. Olej ten jest również bogaty w fitosterole zaliczane do tzw. frakcji niezmydlającej, które stanowią roślinny odpowiednik naturalnych steroli występujących w skórze. Sterole wzmacniają barierę naskórkową, dzieki czemu hamują utratę wody ze skóry, działają przeciwzapalnie, łagodząco, przeciwalergicznie, immunostymulująco oraz pobudzają regenerację i gojenie naskórka. Fitosterole wpływają również na poprawę elastyczności i spójności skóry, wykazując działanie przeciwzmarszczkowe oraz normalizują pracę gruczołów łojowych. Olej z pestek opuncji to także bogate źródło witaminy E, w postaci kompleksu tokoferoli, w tym również unikalnej formy witaminy E - gamma-tokoferolu, dzięki temu wykazuje silne działanie antyoksydacyjne, chroniące przed działaniem wolnych rodników, powodujących przedwczesne niszczenie i starzenie komórek skóry. Dodatkowo olej zawiera specyficzne betalainy - pigmenty o działaniu przeciwrodnikowym. Cechą charakterystyczną dla oleju z pestek opuncji są właściwości immunostymulujące, czyli wzmocnienie układu odpornościowego skóry. Substancje aktywne obecne w oleju z opuncji, zastosowane na skórę stymulują aktywność białek szoku termicznego (HSP), dzięki temu zwiększają zdolności komórek skóry do walki z niekorzystnymi czynnikami środowiska zewnętrznego, takimi jak: promieniowanie UV, wolne rodniki, zanieczyszczenia powietrza, szok termiczny, stres emocjonalny, metale ciężkie, chemiczne toksyny, dym papierosowy itp. Wraz z wiekiem następuje zmniejszenie aktywności i produkcji białek HSP, co z kolei wpływa na osłabienie zdolności obronnych skóry. Olej z opuncji dzięki wysokiej zawartości substancji aktywujących białka HSP, fitosterolom oraz dodatkowo cynkowi, zwiększa odporność i pobudza naturalne procesy naprawcze skóry, dzięki temu skóra lepiej radzi sobie z nieuniknionym wpływem czynników zewnętrznych, staje się mniej podatna na podrażnienia, stany zapalne i lepiej się regeneruje.

glycerin, Hydrofilowa substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotor przenikania - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry. Humektant - zapobiega krystalizacji (wysychaniu) masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby itp. Wspomaga działanie konserwujące poprzez obniżenie aktywnośći wody, która jest doskonałą pożywką dla drobnoustrojów.

sodium chloride,  Nieorganiczny związek chemiczny. Występuje w postaci bezbarwnych kryształów. Dobrze rozpuszcza się w wodzie. Substancja stosowana w preparatach do higieny jamy ustnej jako substancja polerująca oraz redukująca nieprzyjemny zapach.Modyfikator reologii. Wpływa na konsystencję kosmetyków myjących - powoduje wzrost lepkość w preparatach zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne.

benzyl alcohol, Alkohol aromatyczny . Imituje zapach jaśminu. Znajduje się na liscie potencjalnych alergenów. Konserwant. Rozpuszczalnik dla innych substancji hydrofilowych zawartych w kosmetyku regulator lepkości, rozrzedza preparat kosmetyczny

sodium cocoamphoacetate, Amfoteryczna substancja powierzchniowo czynna, dobrze rozpuszcza się w wodzie. Współdziała z innymi substancjami powierzchniowo czynnymi. Substancja niewrażliwa na zmiany pH. Wykazuje ładunek dodatni lub ujemny w zależności od środowiska w jakim się znajduje. Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Cocoamphopropionate, Disodium Cocoamphodiacetate i Disodium Cocoamphodipropionate są wytwarzane z kwasów tłuszczowych oleju kokosowego. Jest łatwo biodegradowalna.
Bardzo łagodna dla skóry substancja myjąca. Usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Wygładza włosy, nadaje połysk. Dodatek amfoterycznych substancji powierzchniowo czynnych w kosmetykach myjących powoduje łagodzenie ewentualnego działania drażniącego wywołanego przez anionowe substancje powierzchniowo czynne jak np. Sodium Laureth Sulfate.

citric acid, Kwas cytrynowy należy do grupy alfahydroksykwasów (AHA). Substancja rozpuszczalna w wodzie. Występuje naturalnie w przyrodzie, w roślinach i organizmach zwierzęcych.
Substancja należy do alfahydroksykwasów (AHA) wykazuje działanie keratolityczne, czyli złuszczające, dzięki czemu usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę.

stearyl citrate, Naturalny emolient i substancja chelatująca Otrzymywanie: Związek aprobowany do stosowania w kosmetykach naturalnych przez insytucje certyfikujące

sodium benzoate, Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym, które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu produktu (np.nabierając krem palcem).

parfum.



Moja opinia:

Szampon do włosów otrzymujemy z zwykłej prostej butelce otwieranej na klik, można też odkręcić.
Prosta przezroczysta buteleczka umożliwia monitorowanie na bieżąco proces zużywania szamponu. Etykiety utrzymane w tonacji zieleni żywej. Napisy jasne czytelne.
Woń produktu zdaniem moim owocowo mydlana? Problemem dla mnie nie jest ani też zachwycać nie zachwyca. Zapach wyczuwalny podczas zabiegu pielęgnacyjnego, chyba nie zostaje na włosach. Włosy moje cienkie i delikatne lubią się puszyć czego nie nienawidzę ja. Wysoko porowate plączą się podczas mycia.
Szampon ma olejową konsystencję gęstą pieni się dobrze, fajnie oczyszcza, plącze moje włosy... ogólnie polubiłam ten produkt to jednak raz na jakiś czas potrzebuję oczyszczenia wówczas stosuję produkt z slsami. Jak na łagodny szampon do włosów szampon z opuncji figowej z Beaute Marrakech sprawdza się bardzo dobrze. Ciężko ocenić mi jego odbudowujące właściwości, glinki w składzie też sie nie doszukałam.... ale to nie zmienia faktu że jest to fajny produkt aktualnie jest w promocji 24.87PLN 17.41PLN klik

Minusy:

- nakrętka sie uszkodziła podczas transportu
- w składzie nie ma obiecanej glinki ;/

Plusy:

+ dobrze oczyszcza
+ dobry skład
+ na trzecim miejscu w składzie olej z opuncji
+ certyfikat
+ Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, barwników, pochodnych ropy naftowej ani rafinowanych olejów.
+ fajnie sie pieni
+ JEst jednym z bessellerów marokosklep.com
+ aktualnie jest w promocji
+ dla wegetarian
+ dla wegan
+ nie testowany na zwierzętach
+ ładna szata graficzna
+ nie przyspiesza przetłuszczania

Generalnie same plusy:) Za możliwość przetestowania dziękuję:

marokosklep.com
kod zniżkowy:

Dodam że do końca roku hasło "FILIZANKA" daje 20% rabatu

60 komentarzy:

  1. Szamponik fajny, dla mojej mamy byłby idealny- ona ma ogromny problem z przetłuszczaniem się włosów, a skoro ten tego nie przyspiesza, to tym bardziej plus dla niego ;) Fajny pomysł na pokazanie szamponu na płatku róży- kreatywności Ci kochana odmówić nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię gdy szampon plącze włosy:(
    Tej marki znam tylko czarne mydło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy szampon, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt.. ale po przeczytaniu elaboratu u Agnieszki z Kosmetyczny Fronesis (chyba nie pomyliłam nazwy jeśli tak PRZEPRASZAM! ja mam tendencję do przekręcania niestety) mam problem z szamponami. Tu w skladzie jest cocamidopropyl betaine .. ta chemia zdecydowanie przestała mi się podobać. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne ze w składzie nie ma glinki. Ale dobrze ze nie ma tez sls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glinkę ma w składzie na etykiecie, a ja skład brałam ze strony sklepu ;/

      Usuń
  6. Szkoda, że plącze włosy. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wysokoporowate włosy i mnie wszystko plącze

      Usuń
  7. Ogólnie bardzo fajne szkoda że faktycznie nie ma glinki w sobie. Sama mam kilka produktów które są akceptowane przez ecocert i wszystkie spisują się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glinkę ma i to wysoko ale na etykiecie bo na stronie nie napisali a ja skopiowałam ze strony sklepu

      Usuń
  8. Szkoda że tak słabo zapakowali, szampon widzę spisuję się całkiem nieźle, i cenę w promocji ma bardzo przystępną.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. wolę z Green Pharmacy szampony. innych nie używam bo się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak glinki? To tak jak w masce Kallosa z olejkiem arganowym, też go brak mimo, że ma być.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy szampon, ale zapach opuncji chyba nie bardzo by mi podpasował :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fajnie, szkoda tylko tej glinki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podali na stronie a na etykiecie na produkcie jest

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę ten szampon,a le zaciekawiłaś mnie nim (taka ilość zalet robi wrażenie) więc na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet śladowych ilości glinki nie zawiera? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do składu to glinka na etykiecie na produkcie jest a na stonie nie ma

      Usuń
  15. Kuszący produkt. Moi rodzice byli kiedyś w Maroko, przywieźli parę fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ciekawe jak by się u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi interesująco :) Ja obecnie szukam dobrego szamponu do włosów kręconych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, nie sądziłam, że do uzyskania 1 litra oleju z opuncji figowej potrzeba aż miliona pestek

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tym szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkt nawet fajny :). Też używam delikatniejszych szamponów, a raz na jakiś czas korzystam z tych z sls :). Według składu na etykiecie, szampon posiada glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o fenomenalnym działaniu opuncji figowej. Koło mnie jest taka mydlarnia i właśnie polecali ten olej. Szamponu z nim z chęcią bym spróbowała. Na pewno jest godny uwagi.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego produktu. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ważne, że nie był testowany na zwierzątkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz o nim słyszę, ale chyba se jednak nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szampon naprawdę fajny, zwłaszcza dzięki temu olejkowi z opuncji i że jest łagodny:) Szkoda tylko, że nie ma tej obiecanej glinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na etykiecie na produkcie jest a na stronie nie ma

      Usuń
  26. Miałam i lubiłam, chociaż musiałam go stosować wymiennie z jakimś mocniej oczyszczającym szamponem, bo trochę mi obciążał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jego działanie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!