piątek, 2 marca 2018

Tabaiba mydło glicerynowe aloes teneryfa

Zima trwa w najlepsze: biały puch spowija rzeczywistość za oknem która daje sie odczuć zimno i dotkliwie... na te niedogodności coś ze słonecznej i gorącej Teneryfy: glicerynowe mydło w kostce  marki Tabaiba które to otrzymałam od sklepu kolonialny.com zapraszam: 

Mydła w kostce używam do rąk które myję po przyjściu do domu, przed jedzeniem i po... oczyszczanie dłoni to ważna czynność którą to wpaja sie od najmłodszych lat.
Aloesowe mydło w kostce znajduje sie w takim oto kartoniku: 

opis:

Linia kosmetyków ALOE CANARIA. MYDŁO RETRO. Wybitnie luksusowe i ekskluzywne, wg najwyższych standardów wykonane. Jawi się jako surowe i proste, ale...tak zdrowej skóry nie znałaś (znałeś). Dobre mydło musi niestety kosztować...
Zawiera wszystkie możliwe i przyjazne dla skóry składniki! Nie pożałowano tu czasu na skomponowanie doskonałej formuły dla KAŻDEJ skóry! Piszący te słowa z utęsknieniem czeka na prysznic z użyciem tego mydełka...Co ciekawe-mydło rozpakowane i używane nadaje świetny i nie nachalny zapach całej łazience. Jest więc 2 w 1 : świetne mydło i dyskretny nawaniacz !!! KomentaRZ z ALLEGRO: "Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. REWELACYJNY KONTAKT, BARDZO SZYBKA WYSYŁKA. MYDEŁKA SĄ SUPER - ZNAM JE OD DAWNA. WARTO SPRÓBOWAĆ. GORĄCO POLECAM!!!"
źródło


Skład:



Moja opinia:

Mydło glicerynowe miałam po raz pierwszy, czytałam że kostki glicerynowe mają tę właściwość że szybko sie zmydlają, przyznam że nei zauważyłam by jakoś szczególnie szybko znikała. Zapach ma przyjemny taki świeżo roślinno słodki przyjemny i pozostaje na dłoniach po umyciu.  Właściwości myjące oceniam jako dobre: świetnie radzi sobie z zabrudzeniami dnia codziennego, z tłuszczem, przyprawami... dłonie są dobrze oczyszczone i delikatnie przyjemnie pachnące. W składzie mamy glicerynę, SLSy, jest nawet i cukier którego w ogóle nie czuję i nie jest to mydełko peelingujace, jest gładkie i świetnie sie pieni. Sztandarowy aloes mamy bardziej u końca składu, wiec jeśli komuś bardzo zależy na naturalnym składzie to...
Czy jest to dobre mydło? Myje dobrze, mi krzywdy nie robi, pachnie przyjemnie, dłonie są czyste i ładnie pachną.
Jako mydło kuchenne jest ok jak dla mnie, czosnku ani rybnego zapachu nie miało okazji wywabiać, tłuszcze, przyprawy i inne zabrudzenia zmywa dzielnie więc robi co należy. Po umyciu dłonie są czyste i ładnie pachną.
Kwestia ceny 14,50 za 125g ale wiem że na kolonialny.com rą różne okazje sie pojawiają:)

Za możliwosć przetestowania dziękuję kolonialny.com


65 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe mydełko, przydałoby się czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydła preferuje tylko i wyłącznie wpłynie i gdyby takie było te, to bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam mydeł w kostce :) czasami się zdarzy ale to gdy nie mam swojego w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam mydeł w kostce do rąk, więc wybieram zwykle. Akurat tu nie patrzę na wygląd czy skład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki zakup zdecydowałabym się tylko w lokalnym sklepiku. I nie wykluczam tego, bo planuję urlop na Teneryfie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sięgam po mydła glicerynowe, jeśli już decyduję się na formę kostki, to raczej te zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mydełko, my ostatnio same sobie robimy różne takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie mydełka jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się sukcesywnie przerzucam na mydła w kostce. Mniej wysuszają dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tego typu mydełka stają się coraz bardziej popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego mydła jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem zbyt wymagająca w kwestii mydła do rąk - byle dobrze myło i ładnie pachniało. Dlatego zazwyczaj sięgam po tańsze opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne mydełko, to są zdecydowanie moje faworyty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mydełka w kostce , tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe mydło i nawet Twoja opinia jest dobra...

    OdpowiedzUsuń
  16. I like Glycerin soaps, it looks nice.
    Happy weekend.
    My Blog
    Instagram
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Skład mnie jakoś nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubiłam mleczko do ciała tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz je widzę :) I pierwszy raz widzę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mydła nie znam, ale na Teneryfę planuję lecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo dobrze. Przyzwyczajona jestem już do mydeł w płynie ale mogłabym również takie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja mama od lat używa mydeł glicerynowych, bo rzekomo są zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mydło z aloesem to z pewnością cudeńko i fakt, mycie rąk to bardzo ważna czynność!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam mydła. Teraz mam wielką kostkę waniliowego z makiem. Już kolejny raz do niego wracam, więc chyba to moje ulubione. Ten mak zapewnia niesamowite wrażenia przy myciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy produkt :) A na punkcie mycia rąk mam lekką obsesję i nie wiem ile razy dziennie je myję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze takiego mydełka, wygląda sympatycznie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mydełko bym chciała, na Teneryfę też bym chciała;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post dear, so nice and interesting! It looks so useful and lovely!
    Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie pamiętam kiedy ostatnio użyłam mydła w kostce, chyba nie umiałabym już się przestawić na nie z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam, ale często kupuję produkty tylko dlatego, że mają dodatek aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tego typu mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubie mydla glicerynowe:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś nie mogę się przekonać do mydeł w kostce :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!