czwartek, 21 czerwca 2018

Fado półroczny psiak szuka domu

Wczoraj miałam okazje poznać staffika.... niebieskiego.... oczarował mnie: stał przywiązany pod płotem przed pewnym lokalem usługowym. Wiem że tego sie nie robi ale widząc to cudo podeszłam... okazał się tak przyjazny kochany.... łezka w oku się kręci że nie mogę mieć swego zwierza.... pogłaskałam.... taki przyjazny grzeczny... potem miałam okazje pogadać z właścicielką która ponownie weszła do lokalu... zwierzak uroczy... podbił moje serducho... cudeńko... Tak bardzo chciałabym mieć takiego swojego...
Pomyślałam sobie że dawno nie przedstawiałam tutaj bidy szukającej domku

Dziś szczeniaczek Fado, psiak jest pod opieka Fundacji AST, zarówno opis jak i zdjęcia pochodzą z fundacyjnej strony która będzi aktualizowana więc zaciekawionych losem Fado zapraszam tam, na chwilę obecną psiak wygląda tak:

opis:

Fado to 6-miesięczny pitbull, urodzony 07.12.2017, oddany przez właścicielkę z powodu silnego lęku separacyjnego. Pies obecnie przebywa w domu tymczasowym w Gdańsku, gdzie w towarzystwie starszej amstaffki Gruszki będzie się powoli uczyć radzić sobie ze swoimi lękami. Fado to fajny, pojętny pies, bardzo dobrze komunikujący się z innymi czworonogami (zarówno psami jak i kotami). Już po tych kilku dniach możemy z całą pewnością powiedzieć, że obecność drugiego, bardzo stabilnego psa w domu robi dobrze młodemu na głowę. Przed Fado jeszcze morze nauki, ale widzimy jak dobrze działa na niego aktywne spędzanie czasu, jasno narzucone przez przewodnika zasady, mały stopień rozpieszczania i szkolenie. Znalezienie dla niego domu nie powinno być trudne, o ile nowa rodzina będzie zdecydowana na duży wkład czasu i pracy nad tym przystojniakiem. Fado zostanie wykastrowany przed adopcją. Kontakt w sprawie Fado: tel: 508 273 757, mail: adopcje@fundacja-ast.pl



FADO
pitbull, urodzony 07.12.2017 r
Wygląd: rudy, uszy niestety mocno cięte.
Charakter: zgodny do innych zwierząt, lęk separacyjny. 
Zdrowie: zdrowy, zaszczepiony, przed kastracją.
Miejsce pobytu: dom tymczasowy, Gdańsk
Kontakt w sprawie adopcji: tel.: 0501 797 018, mail: adopcje@fundacja-ast.pl
Wirtualny Opiekun: brak

źródło, więcej klik

35 komentarzy:

  1. Prześliczny piesek !

    Gdybym nie miała pieska z chętnym go przygarnela ❤ uroczy 🐶

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie są tacy nieodpowiedzialni.. Ehhh... Oby maluch szybko znalazł odpowiedzialny dom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne imię. Oby szybko znalazł dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma smutne oczy :( Oby znalazł kochającą rodzinę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzyma kciuki za nowy dom dla Fado :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biedactwo, zasługuje na kochający dom, jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny psiaczek :) Mam nadzieję, że znajdzie stały dom i kochających, odpowiedzialnych opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zwierzęta ale te psy mnie jednak przerażają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to się boję takich psów, mam jakiś uraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ostatnio ktos wywalił calą karme dla takiej rasy wlasnie az szkoda bylo patrzec, chcialam zawiezc do schroniska ale ktos mi ją zgarnał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot for the interesting post) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby znalazł kogos odpowiedzialnego

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny - ale do mieszkania nie zdecydowałabym się go wziąć.
    Mam nadzieję że znajdzie właściwą osobę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie pojmę okrucieństwa ludzi wobec zwierząt, nigdy. Co takim człowiekiem kieruje? Już nie powiem głośno co by z takim dziadem zrobiła. Wziąć zwierzaka tylko po to żeby zaraz porzucić, złamać to wrażliwe serducho które to całe nam zostaje oddane :( Boszsz nie rozumiem takich ludzi

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!