środa, 20 czerwca 2018

Słodka przesyłka od Mako

Hejka Kochaniutkie! Co tam? Jak tam?
Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od makorogowo.pl. Przyznam ze słodycze to jest to co cieszy najbardziej. Czy jest coś co rozradue mnie bardziej od słodkości? Tak: większa ich ilość. 
Wczorajsza przesyłka to zapowiedź wielu bardzo miłych chwil:)) 
Zapowiada się też przepis z użyciem: 


 Krążków bezowych do tortów
opis:
Przedstawiamy słodkie krążki bezowe na spody do samodzielnego przygotowywania tortów bezowych bez pieczenia. Taki tort będzie lekki, słodki i łatwy w przygotowaniu. To idealny deser na każdą okazję. Wymaga tylko przyrządzenia kremu do przełożenia spodów. Pomysłów na kremowe smaki jest naprawdę wiele. My polecamy krem kawowy na bazie serka mascarpone. Tak powstanie Dacquoise (wym. dakłas) – torcik łączący słodycz bezy z przełamującym go aksamitnym kremem o aromacie kawy. W oryginalnym przepisie dodaje się jeszcze pokruszone orzechy włoskie i daktyle. Jako producent słodyczy oferujemy krążki tortowe w dwóch gramaturach – 300 g i 600 g. Opakowanie pojedyncze zawiera trzy sztuki spodów. Poniżej dostępna jest specyfikacja opisująca opakowania zbiorcze. Krążki Bezowe do tortów 600 g., 300 g. – Spody bezowe jako składnik do przygotowania pysznych i delikatnych tortów.


Murzynki (ciepłe lody)

Murzynki (ciepłe lody) 40 szt., 20 szt., 10 szt. – Chrupiący wafelek w kształcie kubka wypełniony puszystym piankowym nadzieniem o smaku śmietankowym, zanurzony w polewie czekoladowej.

Rurki Długie  'Rurka Długa 34 szt., 6 szt. – Pyszna Rurka waflowa wypełniona puszystym piankowym nadzieniem o smaku śmietankowym."

Nie mogłam sie powstrzymać i już jedną zjadłam.... ultra leciutka przyjemność.... <3

Bezy

Przyznam że radość moja jest duża, bardzo duża, tymczasem szukam inspiracji na wykorzystanie bezowych krążków:) a może Ty masz jakieś propozycje?

Za przesyłkę dziękuję marce

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :* rurki próbowałam i sa pyszne, polecam, a na bezy szukam inspiracji:)

      Usuń
  2. O rany, ależ zrobili Ci słodką niespodziankę :) Smacznego! A co do krążków, o ja przełożyłabym je kremem z sezonowych owoców.. Mogłoby być pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł, sezonowe owoce na pewno sie u znajdą:)

      Usuń
  3. pyszne są ale jeść nie mogę słodkiegp...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pavlova!!!!! Zrób Pavlovą... o rany az mi ślinka pociekła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka niespodzianka :) Moja siostra w dzieciństwie bardzo lubiła murzynki a mi to przez gardło nie przechodziło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może teraz będzie inaczej, są jeszcze bezy na które szukam inspiracji... może masz jakaś sugestie?

      Usuń
  6. Same pyszności :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam slodycze, to moja wielka slabosc

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale słodko...w sumie idealne do kawy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności :) Wzięłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniammm, same pyszności, uwielbiam murzynki a moja mama i psy wcinają bezy ":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, narobiłaś smaka na słodkości!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszności. Bezy - dawno nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię bezy, ale nie jadam ich zbyt często, bo one jako jedyne potrafią przesłodzić mi życie, ale gdybym otrzymała taką przesyłkę to także bym się ucieszyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodycze nie dla mnie :) chociażby bezy można łatwo zrobić w domu, nie wymagają wielu składników, i na pewno nie trzeba wykorzystywać do nich jakiś dodatkowych substancji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię BEZY,dlatego jestem zachwycona Twoją przesyłką - smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pyszności! akurat tak mi się słodkiego chce :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciepłe lody kiedyś, jak byłam mała często jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile słodkości! Uwielbiam takie rzeczy:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Same pyszności, aż ślinka cieknie. 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo pyszności. Mniam :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm uwielbiam rurki bezowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!