wtorek, 31 lipca 2018

Rozmaitości


















32 komentarze:

  1. U mnie takie promocje bardziej dotyczą Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim basenie pośród drzew i zieleni mogłabym spędzić całe lato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym trawnikiem to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gawiedź zapierdziela... a kasta nagrody dostaje.. ehhh... sama prawda. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazki z wyborami i berłem najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakopane chyba widzę :) ? Pojechałabym znowu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciekawe zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwila śmiechu z rana :)))
    Super dowcipy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Lepiej mieć poczucie humoru i weselić się, niż być smutasem.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgoda z naturą to mój hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) fajne, pośmiałam się :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzywy domek wygląda szałowo :) Fontana, no i basen - oaza spokoju - coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niektórych nieźle się uśmiałam. Piękne to zdjęcie z tym hmm basenem? stawem. wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha świetne obrazki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. poprawiło mi to humor :) na resztę wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy mój dzień zaczyna się tak jak na obrazku… Z tym berłem i tronem to dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazek z kotami najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzież to byłaś na spacerze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie luźne posty czytać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś mi się dzieje, że nie mogę wejść na Twoje nowe posty. Ten jest ostatni,który mi się wyświetla... :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!