środa, 25 października 2023

Słowa szefa które pamiętasz, na długo

 


Są takie słowa które raz wypowiedziane zostają w człowieku już na zawsze. Przełożony też człowiek, ma swoją rolę i z tej pozycji potrafi powiedzieć coś co człowiek zapamięta na dłuuugo. Popytałm ludzi o teksty przełożonych.... Zebrałam "złote" myśli i oto co udało mi sie uzbierać zawarłam w tym wpisie. Słownictwo oraz zapis oryginalne. 
Zapraszam: 

"Jeden robi jak się patrzy, inni patrzą jak się robi."

"Jak dobrze obiecasz to wcale nie musisz dać " Może skorzystam z rady i zrobię karierę polityczną

Do bramy i się potem nie znamy 

Jak przychodzisz do mnie z problemem, stajesz się moim problemem...
Nie jest Pani od myślenia
„Jako podwyżkę dostajesz ode mnie order z ziemniaka i uścisk dłoni menadżera”
„Pamiętaj,nazwisko masz jedno, firma może chcieć od Ciebie różnych rzeczy, ale ludzie zapamiętają, jakim jesteś człowiekiem i jak umiałeś zastosować swoją wiedzę oraz doświadczenie …”


Jak Pani naliczyła tak duży podatek to niech teraz Pani narucha
„Jesteście nie dopite, nie dogrzane i nie odruchane , a to nie przedszkole „
To szkolenie jest dla chętnych. Ale obligatoryjne.

O kliencie " Jak go złapiesz to go duś, jak się zesra to go puść" i wiele innych równie kultowych.

Bank nie burdel, nie każdy klient musi wyjść zadowolony

Szef: dlaczego ja nie mogę już zostać rentierem?
Pracownik: wiesz, przy odrobinie dobrej woli możemy sprawić, że zostaniesz rencistą. Brzmi podobnie.


Jestem nie wyspana bo Całą noc muślałam ... za co na drugi dzień udzielić i komu REPRYMENDY!!!!
Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza
Praca to jest chyba dodatkiem do urlopu


"Ja wam jeszcze z własnej kieszeni dokładam"....słowa byłej (na szczęście!)kierowniczki na moje słowa,że za mało mi wypłacono za wypracowane nadgodziny.



Zarobki są nieważne, ważniejsze jest to dla kogo masz przyjemność pracować -autentyk


Pracuj pracuj.bo muszę kolejny dom pobudować


Nigdy nie jest tak dobrze, zeby nie moglo byc lepiej ( chodzi o wykonana prace)

Kadrowa mi powiedziala ze jesteś w ciąży!!!!
Powinnaś to ze mną najpierw uzgodnić!!!
"Myślałem że sięgnąłeś dna, ale widzę że kopiesz dalej"
Na początek cotygodniowego spotkania: "To jak tam, jest Pani nadal w ciąży?" (Byłam tak w drugim miesiącu)
Chodźmy, zrobicie
Prezes do Głównej Ksiegowej wskazując na resztę naszego zespołu...... "Pamiętaj Ola trzy razy doić, raz karmić"
Jak koleżanka poszła na 1,5 miesięczne zwolnienie, nikogo nie dali na zastępstwo,sama zapierniczalam,to ja po około 3 tygodniach mówię do kierownika "może by ktoś się zainteresował,czy daję radę?", a kierownik do mnie "system działa,to znaczy,że pani żyje"


Jestem mądry mądrością swoich pracowników
podwyżką i premią jest sama możliwość pracy w mojej firmie.


Jeżeli nie dzwonię z pretensjami to znaczy, że jest pochwała 


No i to chyba na tyle, a może Ty podzielisz się słowami  szefa (płci dowolnej) które pamiętasz....

17 komentarzy:

  1. No nie, takiej tragedii nie było, nie mogę narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale mimo wszystko nie mogę zarzucić chamstwa swoim szefom. Ważne też, co się wybiera.

      Usuń
  2. To zwykły cham. Nigdy nie powinien być na stanowisku szefa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, bywa że szefują osoby o różnym poziomie, a przełożonemu więcej wolno... bywa że do czasu.

      Usuń
  3. Ja na szczęście nigdy nie słyszałam takich słów, a teraz sama jestem sobie szefem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, nie każdy nadaje się na szefa.
    Ja staram się zapomnieć na emeryturze różne traumy z pracy zawodowej.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Zdecydowanie nie każdy nadaje się na szefa. Moja przełożona jest cudowna i nigdy nie usłyszałam od niej złego słowa. Staram się też pracować uczciwie, robić co do mnie należy, czasem się wykazać w czymś co lubię (np. kiedyś rysowałam na szybach i tablicach takie reklamowe teksty i obrazki) jednocześnie nie przejmować się wszystkim. To moja pierwsza praca po szkole i nadal w niej tkwię :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra niektóre, chamskie i przykre. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. takie teksty to powinni normalnie zapisaywać w prawie pracy że to podchodzi pod mobbing lol

    OdpowiedzUsuń
  8. Często niestety jest brak szacunku wobec drugiego człowieka. Lub brak jakiegokolwiek zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra współpraca między szefem a pracownikem daje największe efekty . Ale niestety po jednej i drugiej stronie są różni ludzie . Nie które cytaty są zabawny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, do tej pory, trafiałam na bardzo fajnych szefów

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre przykre, inne żenujące, nie wiadomo śmiać się czy płakać... czytałam gdzieś, że najwięcej psychopatów można spotkać w korporacjach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowałam w wielu miejscach ale na szczęście nigdy podobne słowa nie padły, więc nic nie mogę dodać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre ze słów szefów, brzmią co najmniej żałośnie. Cóż, cham zawsze pozostanie chamem, nieważne na jakim zasiądzie stanowisku.
    Aczkolwiek "Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza" akurat mi się podoba i w wielu przypadkach znajduje zastosowanie, a czasem nawet ratuje cztery litery przed płokułatołem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!